To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500304656-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie: Świadczenie usług w zakresie posiłków szkolnych dla dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500283466-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 279114900000,
ul. ul. Grudziądzka
6,
82-500
Kwidzyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
556 461 626, e-mail
zastepca@mopskwidzyn.pl, faks
556 461 626.
Adres strony internetowej (url): www.mops.kwidzyn.samorzady.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie posiłków szkolnych dla dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak sprawy: MOPS.271.XXXII.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług w zakresie posiłków szkolnych dla dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie. 1. Opis części zamówienia: 1.1 Część Nr 1 Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się przygotowanie i wydanie ok. 3 000 posiłków. 1.2. Część Nr 2 Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Kamiennej 18. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się przygotowanie i wydanie ok. 7 000 posiłków. 1.3. Część NR 3 Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Hallera 4 W okresie obowiązywania umowy przewiduje się przygotowanie i wydanie ok. 14 500 posiłków 1.4. Część NR 4 Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 4. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się przygotowanie i wydanie ok. 8 500 posiłków. 1.5. Część Nr 5 Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 2. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się przygotowanie i wydanie ok. 4 000 posiłków. 1.6. Część Nr 6 Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 6. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się przygotowanie i wydanie ok. 6 300 posiłków. 1.7. Część Nr 7 Posiłki szkolne w Zespole Szkół Specjalnych w Kwidzynie. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się przygotowanie i wydanie ok. 800 posiłków. 2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje: 1) Posiłek szkolny składający się z 2 dań. 2) Gotowanie i podawanie posiłku szkolnego od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole po jednym posiłku szkolnym dla każdej osoby, której decyzją przyznano to świadczenie. W okresie ferii zimowych i wakacji gotowanie i podawanie posiłku szkolnego następować będzie wg potrzeb zgłaszanych przez rodziców. 3. Postanowienia ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia . 1) Usługi świadczone będą w oparciu o indywidualne decyzje administracyjne wystawione przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie zawierające: imię, nazwisko, adres świadczeniobiorcy, imię i nazwisko dziecka, któremu przyznano posiłek szkolny, termin na który został przyznany posiłek szkolny, 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zaproszeniu, 3) Rozliczenie świadczonej usługi następować będzie co miesiąc, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca na podstawie faktury wraz z załączoną do niej listą osób i ilością posiłków, które zostały wydane poszczególnym świadczeniobiorcom w danym miesiącu, 4) Usługi przygotowania i wydawania posiłku szkolnego wykonywane będą w stołówce Wykonawcy na terenie szkoły. 5) Miesięczna i roczna liczba świadczeniobiorców uzależniona będzie od liczby wydanych decyzji przyznających wymienione świadczenie, 6) Dzienna liczba wydawanych posiłków uzależniona będzie od liczby wydanych decyzji przyznających wymienione świadczenie, 7) Zamawiający będzie przekazywał raz w miesiącu listę osób, którym przyznano pomoc w formie posiłku szkolnego, lista generowana będzie z systemu Pomost obsługującego świadczenia pomocy społecznej i przesyłana elektronicznie do Wykonawcy, 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24990
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "TRA-GAR"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Kamiennej 18 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58310
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stołówka Szkolna Joanna Dąbrowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Hallera 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120785
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stołówka Szkolna "SMAK" Bożena
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
708005
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "TOM" Chrzanowski Tadeusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33320
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "TOM" Chrzanowski Tadeusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52479
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iguana Catering s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56700
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Posiłki szkolne w Zespole Szkół Specjalnych w Kwidzynie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6 oraz art. 93 ust. 2 ustawy z Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2018 poz. 1986). W odpowiedzi na zaproszenie do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w ramach części Nr 7, które zostało ogłoszone w BZP w dniu 27.11.2018 oraz umieszczone w BIP w dniu 27.11.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy - OFERTA Anna Prusińska zaproszonego do negocjacji w ramach części nr 7 informujące, że wymieniony Wykonawca nie będzie uczestniczył w negocjacjach z powodu rezygnacji obsługi posiłków szkolnych w Zespole Szkół Specjalnych w Kwidzynie. W zawiązku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie "Świadczenie usług w zakresie posiłków szkolnych dla dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie w ramach części nr 7 - Posiłki szkolne w Zespole Szkół Specjalnych w Kwidzynie". |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209.000 euro określonej dla dostaw i usług w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017 roku w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. 2017 poz. 2479 ) wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego - art. 66, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a oraz art. 68 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp ( Dz. U. 2018 poz. 1986).
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Odwołując się do "Wytycznych dotyczących interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybach nie konkurencyjnych Urzędu Zamówień Publicznych" należy uznać zasadność zastosowanego trybu. Podstawą zastosowania tej przesłanki jest szczególny charakter danego zamówienia powodujący, że może ono zostać zrealizowane tylko przez jednego wykonawcę, przy czym nie jest wystarczające, że dany wykonawca jest w stanie zrealizować zamówienie najlepiej bądź w najszerszym zakresie. Musi być on wykonawcą, który jest jako jedyny zdolny do realizacji danego zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 9.X 2012 r. KIO 2033/12 odnosząc się do zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a stwierdziła: Mimo, że monopol danego wykonawcy jest najczęstszą przyczyną uzasadniającą udzielenie zamówienia z wolnej ręki, nie można całkowicie wykluczyć przypadków, w których tylko jeden wykonawca niebędący monopolistą w określonej dziedzinie ze względu na specyficzne okoliczności i techniczne o obiektywnym charakterze może wykonać konkretne zamówienie. W przypadku przedmiotowego zamówienia tylko przedsiębiorca, który prowadzi stołówkę w danej szkole może świadczyć usługi gotowania posiłków szkolnych dla dzieci w tej szkole. Wykonawcę do prowadzenia szkolnej stołówki wybiera dyrektor danej szkoły. W przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia np. w trybie przetargu nieograniczonego MOPS nie mógłby podpisać umowy z innym wykonawcą niż jest w danej szkole ponieważ nie ma wpływu na wybór przedsiębiorcy prowadzącego stołówkę. Wykonawca ma podpisaną umowę z Dyrektorem szkoły na wyłączność świadczenia usług wyżywienia w danej szkole. Względy techniczne uzasadniające udzielenie zamówienia bez konieczności przeprowadzenia procedury konkurencyjnej zgodnie z powoływaną interpretacją muszą mieć charakter zasadniczy, tak aby można było wykazać, że udzielenie zamówienia innemu wykonawcy jest ze względów technicznych rzeczywiście niemożliwe i że ta okoliczność ma charakter nieprzezwyciężalny. Zatem istnienie tylko jednego wykonawcy zdolnego do realizacji zamówienia musi być oczywiste i wynikać z obiektywnych, nie budzących wątpliwości faktów, nie zaś tylko z subiektywnego przekonania zamawiającego. Co ważne, należy w tym wypadku brać pod uwagę nie tylko wykonawców prowadzących działalność na terenie Polski, ale również wykonawców pochodzących z innych państw członkowskich UE. Ponadto, do wykazania, że zamówienie może być wykonane tylko przez jednego wykonawcę nie wystarczy sam fakt, że ma ono złożony charakter, tym bardziej gdy jego realizacja została rozłożona na dłuższy okres lub fakt, że przedmiotem zamówienia są urządzenia o specyficznych cechach lub o specyficznych cechach ich montażu. Nie stanowi przesłanki pozwalającej na skorzystanie z trybu z wolnej ręki przekonanie zamawiającego, że proponowany przez niego wykonawca jest jedynym, który ze względu na szczególne zaufanie, doświadczenie i możliwości organizacyjne, jest w stanie wykonać zamówienie. W przypadku usług na posiłki szkolne udzielenie zamówienia innemu wykonawcy niż prowadzącemu stołówkę szkolną jest ze względów technicznych rzeczywiście niemożliwe. Dzieci z jednej szkoły nie mogą w trakcie trwania zajęć szkolnych chodzić do innej szkoły na posiłek głównie z uwagi na bezpieczeństwo i krótki czas przerwy lekcyjnej. Mając na uwadze powyższe zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki uznaje się za zasadne.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kwidzyn w 2025 roku z podziałem na II części.
- Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3201G Tychnowy- Rakowiec, etap I odc. 0+074 - 1+686
- KBO - Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Liwy
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą II postępowanie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66 oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i przedszkolaków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 26 we Wrocławiu
- Przygotowanie posiłków dla Niepublicznego Przedszkola "Wesołe Sówki" w Legionowie
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.