Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500304794-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie: STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27807200000,
ul. ul. Nowogrodzka
49,
00695
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 287 071, e-mail
Piotr.iwanowski@teatrroma.pl, faks
226 217 233.
Adres strony internetowej (url): https://www.teatrroma.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie standardowych usług drukarskich i poligraficznych. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do druku, przygotowalni, składu, introligatorni, konfekcjonowania materiałów poligraficznych zgodnie z poniższą specyfikacją: 1. PLAKATY KOLOROWE v1, Format 70 x 100 (B1), 4+0, kreda 200g, Jednorazowy nakład minimalny - 50 szt., Ilość - 3.200 szt., 2. PLAKATY KOLOROWE v2, Format A3+ (315 x 430), druk cmyk 4+0, kreda 200g, Jednorazowy nakład minimalny - 100 szt., Ilość - 5.000 szt. 3. ULOTKA FORMATU DL, Format 4+4, 200g/m2, folia błyszcząca/mat, Jednorazowy nakład minimalny 5.000 szt., Ilość - 150.000 szt., 4. ULOTKA FORMATU 2 x DL, Format 4+4, kreda 200g/m2, folia błyszcząca/mat, Jednorazowy nakład minimalny- 2.000 szt., Ilość - 40.000 szt., 5. ULOTKA FORMATU 3 x DL, Format 4+4, kreda 200g/m2, folia błyszcząca/mat, Jednorazowy nakład minimalny - 1.000 szt., Ilość - 20.000 szt., 6. PROGRAMY TEATRALNY - V1, Format A4, 12 stron środek + okładka , druk 4+4, okładka kreda 250g/m2 + folia błysk; środek - 150g/m2, oprawa zeszytowa, Jednorazowy nakład minimalny - 500 szt., Ilość sztuk 5.000 szt., 7. PROGRAM TEATRALNY - V2, Format 240 x 340 (po złożeniu); 480 x 340 m (po rozłożeniu), okładka 4 str. + środek 36 stron; środek - kreda błysk 150g/m2, druk 4+4 lakier offsetowy; okładka: kreda błysk 300g, 4+4, lakier offsetowy 0+1, folia błysk 1+0, lakier wybiórczy na okładce (lub farba w kolorze złotym), szycie po dłuższym boku, Jednorazowy nakład minimalny - 5.000 szt., Ilość - 30.000 szt., 8. WKŁADKI PROGRAM, Format 230 x 330 (złożone), po rozłożeniu 460 x 330, 24 strony, 1+1, kreda błysk 150g/m2, lakier offsetowy 1+1, szycie zeszytowe, Jednorazowy nakład minimalny- 5.000 szt., Ilość - 30.000 szt., 9. ZAPROSZENIA TEATRALNE, Format - 300 x 150, składane do 150 x 150, 4+4, kreda 350g/błysk, folia błysk, jednostronnie, lakier wybiórczy na okładce, Jednorazowy nakład minimalny - 500 szt., Ilość - 5.000 szt., 10. BANKIETÓWKI, Format 148 x 70, 4+0, kreda mat, folia jednostronnie 1+0, Jednorazowy nakład minimalny - 100 szt., Ilość - 1.500 szt., 11. TECZKI KONFERENCYJNE, Format A4, tłoczona, sztancowana karton, kolor 300g, lakier wybiorczy błysk/folia mat, Jednorazowy nakład minimalny - 500 szt., Ilość - 2000 szt., 12. KOPERTY BILETOWE, Format 210 x 297 4+0, klejone, papier mat 200g, składana na 3, Jednorazowy nakład minimalny - 5000 szt., Ilość - 70.000 szt., 13. WIZYTÓWKI, Format 90 x 50, 4+4, kreda 250g/m2 mat + folia błysk, Jednorazowy nakład minimalny - 100 szt., Ilość - 6.000 szt., 14. KOPERTY DL, Koperty formatu DL z nadrukiem ( 4 kolory), nadruk w lewym rogu z jednej strony , Jednorazowy nakład minimalny - 10.000 szt., Ilość - 30.000 szt., 15. KOPERTY A4, Koperta formatu A4 z nadrukiem ( 4 kolory), nadruk w lewym rogu z jednej strony, Jednorazowy nakład minimalny - 10.000 szt., Ilość - 30.000 szt., 16. Karty musicalowe, format 300x150 składane do 150x150 1+1 karton 350g okładka folia złota błysk + lakier uv, Jednorazowy nakład minimalny - 2.000 szt., Ilość - 2.000 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV: 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie składa się z 2 części: 1. Plakaty kolorowe typu blueback, 2. Standardowe usługi drukarskie i poligraficzne.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
292540.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia MuruGumbel Paweł Gmitruk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350021.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zapytania o cenę - zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ww. przepis ustawy PZP stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 221 000 euro.
Wykonanie standardowych druków (plakaty, zaproszenia, repertuary, teczki, programy) oraz usług poligraficznych jest usługą powszechnie dostępną o określonym standardzie. Znalezienie potencjalnego wykonawcy nie stanowi trudności. Na terenie kraju tożsamą działalność prowadzi kilkadziesiąt tysięcy podmiotów gospodarczych. Działalność gospodarcza polegająca na świadczeniu usług poligraficznych i drukarskich nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez wykonawców pozwoleń lub koncesji. Zamówienie tego typu usług (druk - 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane) nie powoduje trudności w znalezieniu wykonawcy. Przedmiotowe usługi świadczą drukarnie, zakłady poligraficzne oraz agencje reklamy. Wnioskodawczynie opisały przedmiot zamówienia jako standardowe usługi drukarskie/poligraficzne o określonej specyfikacji i jakości - potwierdza to przedłożona specyfikacja techniczna. Została zatem pełniona przesłanka dopuszczająca zastosowanie trybu zapytania o cenę. Potwierdza to opinia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczona na stronie http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1166;nabywanie_uslug_w_trybie_zapytania_o_cene.html: Na rynku usług w trybie zapytania o cenę mogą być nabywane m.in. standardowe usługi poligraficzne, usługi utrzymania czystości czy usługi pralnicze. Wobec powyższych uwag, można stwierdzić, że przedmiotowa usługa spełnia cechy powszechnie dostępnej i posiadającej ustalony standard jakościowy i tym samym wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Druk, dostawa i wniesienie do wskazanego miejsca publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie (z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.