To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500304814-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Gmina Lądek: Dostawa opału - węgiel kostka gat. I i ekogroszek do budynków oświatowych oraz do budynków organizacyjnych na terenie Gminy Lądek w sezonie grzewczym 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617180-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lądek, Krajowy numer identyfikacyjny 31101936100000,
ul. ul. Rynek
26,
62406
Lądek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 763 512, e-mail
gmina@gminaladek.pl, faks
632 763 512.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału - węgiel kostka gat. I i ekogroszek do budynków oświatowych oraz do budynków organizacyjnych na terenie Gminy Lądek w sezonie grzewczym 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ.271.10/PO/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa opału - węgiel kostka gat. I i ekogroszek do budynków oświatowych oraz do budynków organizacyjnych na terenie Gminy Lądek w sezonie grzewczym 2018/2019 obejmującą dostawę do miejsc niżej wskazanych : 1. Szkołę Podstawową, ul. Pyzderska 31 , 62-406 Lądek; 2. Gimnazjum w Lądku, ul. Pyzderska 31 , 62-406 Lądek; 3. Szkołę Podstawowej w Ciążeniu , ul. Wolności 42a, 62-404 Lądek; 4. Zespół Szkolno -Przedszkolny w Ratyniu , Ratyń 15 A, 62-406 Lądek obejmujący Przedszkole w Dolanach , Dolany 84 a, 62 -406 Lądek i Szkołę Podstawową im. Orła Białego w Ratyniu Ratyń 15A, 62-406 Lądek; 5. Budynek Urzędu Gminy Lądek, ul. Rynek 26, 62-406 Lądek; 6. Ośrodek zdrowia , ul. Pyzderska 20, 62-406 Lądek ; 7. Budynek przy ul. Konińskiej, 62-406 Lądek; 8. Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Polna 8, 62-406 Lądek; Zamówienie obejmuje : 1. Dostawę opału w niżej wskazanych parametrach oraz ilościach a)Oferowany opał musi posiadać parametry: Wyszczególnienie Węgiel kostka gat. I Kaloryczność nie mniejsza niż KJ 29 000; Zawartość popiołu nie większa niż % 8-10; Zawartość siarki nie większa niż % 0,6; Wilgotność Max. 10% ; Granulacja w mm 80-250 mm Dopuszczalne odstępstwo granulacji max. 10%; Wyszczególnienie Ekogroszek - workowany Kaloryczność nie mniejsza niż KJ 26 000; Zawartość popiołu nie większa niż % 8-10; Zawartość siarki nie większa niż % 0,6; Wilgotność Max. 10%; Granulacja w mm 5-25 mm Dopuszczalne odstępstwo granulacji max. 10%; Dostawa opału w ilościach niżej wskazanych wraz z transportem i rozładunkiem na zasadach określonych w SIWZ do budynków: 1 Zespół Szkolno -Przedszkolny w Ratyniu (budynek Przedszkole Dolany) 15 ton - ekogroszek workowany, Nr tel. (063) 2763367 przedszkole.dolany@poczta.onet.pl; 2 Szkoła Lądek 18 ton - Węgiel, Nr tel. (063) 2763013 spg.ladek@konin.em.pl; 3 Zespół Szkolno -Przedszkolny w Ratyniu (budynek Szkoła Ratyń) 18 ton - Węgiel, Nr tel. (063) 2764801 szkola.ratyn@wp.pl; 4 Szkoła Ciążeń 27 ton - Węgiel, Nr tel. (063) 2764166 spciazen@poczta.onet.pl; 5 Gimnazjum w Lądku 10 ton - Węgiel, Nr tel. 63 2763013; 6 Urząd Gminy Lądek 25 ton - Węgiel, Nr tel. (063) 2763875 gmina@gminaladek.pl; 7 Ośrodek Zdrowia Lądek 30 ton - Węgiel. Nr tel. (063) 2763875 gmina@gminaladek.pl; 8 Budynek na ulicy Konińskiej 20 ton - Ekogroszek workowany, Nr tel. (063) 2763875 gmina@gminaladek.pl; 9 Zakład Gospodarki Komunalnej w Lądku 4 tony - Węgiel, Nr tel.63 2763078; 10 Rezerwa 25 ton - Węgiel, 5ton ekogroszek workowany, Nr tel.(063) 2763875 gmina@gminaladek.pl; O g ó ł e m 157 ton - Węgiel, 40 ton - ekogroszek workowany. 1.Przewidywane terminy dostaw: od 15 października 2017 r. do 31 marca 2018 r. 2.Podane przez zamawiającego ilości są ilościami szacunkowymi . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia opału w mniejszych lub większym zakresie w zależności od potrzeb grzewczych z zastrzeżeniem pkt III. 1 części II SIWZ. 3. Ilość i częstotliwość składania zamówienia zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 4. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniany będzie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 5.Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach w godz. od 7.30 - 11.00 w dni robocze. 7. Węgiel będzie dostarczany do wskazanych przez Zamawiającego jednostek transportem samochodowym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych. 8. Przy każdej dostawie przeprowadzona zostanie kontrola ilościowa dostarczanego opału. Dostawca zobowiązuje się do współdziałania poprzez umożliwienie dokonania pomiaru wagowego dostarczanej partii opału bezpośrednio przed dokonaniem dostawy. Pomiar wagowy odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, jednakże oddalonym nie więcej niż 15 km od miejsca dostawy. 9. Wykonawca na każde żądanie zamawiającego będzie miał obowiązek przedstawić atest (certyfikat) na dostarczany opał. 10. Zamawiający będzie dokonywać również kontroli jakości poprzez pobór próby do badania. O pobraniu próby Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo poinformować Dostawcę. Kontrola może zostać przeprowadzona w trakcie realizacji dostaw bez ograniczeń co do terminu czy ich kolejności poprzez zlecenie przeprowadzenia badań jakościowych w wyspecjalizowanej placówce. Skład komisji poboru próby opału obejmować będzie pracownika Urzędu Gminy oraz przedstawiciela placówki, gdzie dostarczono opał. 11.W sytuacji gdy wynik badania o którym mowa w pkt. 10 potwierdzi spełnienie parametrów określonych w umowie koszty badania ponosi Zamawiający, zaś w sytuacji gdy choć jeden z tych parametrów jest niezgodny z parametrami określonymi w umowie koszty badań ponosi Wykonawca. 12. Do każdej dostawy Wykonawca przekaże osobie dostarczającej opał dokumenty potwierdzające dostawę, zawierające następujące dane: datę i wielkość dostawy, nazwisko osoby wydającej, miejsce rozładunku, nr rej. samochodu, certyfikat kopalni określającego parametry dostarczonego opału. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196898.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Factum Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
191880
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa węgla typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach na rok 2025"
- 43/2025 Miał węglowy typ 32.1, klasy 24-18-0,8 w ilości 150 ton
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.