eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaniówRemont dachu kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Domaniowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500305443-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Domaniowie : Remont dachu kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Domaniowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Remont dachu kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Domaniowie dla zachowania dziedzictwa kulturowego i historycznego oraz zwiększenia uczestnictwa w kulturze" w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610486-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Domaniowie , Krajowy numer identyfikacyjny 040078784, ul. Radłowice 81, 55-216 Domaniów, woj. brak, państwo Polska, tel. 71 301 77 42, e-mail parafia.domaniow@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Parafia Rzymskokatolicka

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Domaniowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont dachu kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny w Domaniowie. 2. Zakres prac wykonany będzie zgodny z dokumentacją projektową oraz STWiOR pn.: Remont dachu kościoła pw. Nawiedzenia NMP w Domaniowie, autorstwa Pracowni Projektowej "ABT", ul. Brzeska 26/9, 55-200 Oława, stanowiącej Załącznik nr 1, który w szczególności będzie obejmował: - wymianę pokrycia dachu kościoła nad nawą, prezbiterium, zakrystią, kruchtą, dobudówką północną przy wieży oraz dobudówką południową przy prezbiterium oraz na przyporach - z zastosowaniem dachówki ceramicznej karpiówki układanej podwójnie w koronkę w kolorze ceglastym, - wymianę zadaszenia absydy przy dobudówce północnej (przy wieży) na nowe, wykonane z blachy tytanowo-cynkowej, - wymianę opierzenia rynien i rur spustowych na nowe, wykonane z blachy tytanowo-cynkowej, - remont odtworzeniowy lukarn i okienek na połaciach dachu nad nawą oraz komina wentylacyjnego w dachu prezbiterium, - zabezpieczenie wieży kościoła przed ptakami poprzez założenie siatek w oknach oraz zabezpieczenie parapetów zewnętrznych i gzymsów taśmą z kolcami, - naprawę drewnianych stopni i balustrad schodów w wieży. 3. Przedmiot Umowy zostanie wykonany zgodnie z a) rysunkami wykonawczymi, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c) planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, d) ofertą Wykonawcy, e) harmonogramem terminowo-rzeczowo-finansowym f) przepisami ustawy - Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212361-4, 45111300-1, 45422000-1, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 277894.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Antoni Berski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TOL-BUD" BERSKI ANTONI
Email wykonawcy: a.b@tolbud.pl
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Kościuszki 33
Kod pocztowy: 63-500
Miejscowość: Ostrzeszów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 343809.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 343809.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 343809.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.