To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-26
Ogłoszenie nr 500306562-N-2018 z dnia 26-12-2018 r.
Gmina Nowogród Bobrzański: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowogród Bobrzański w sezonie 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642333-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001,
ul. ul. Słowackiego
11,
66010
Nowogród Bobrzański, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 290 962, e-mail
now.bobrz.um@post.pl, faks
683 276 663.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nowogrodbobrz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowogród Bobrzański w sezonie 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKZ.271.1.9.2018.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywoływanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak opady śniegi i śliskość zimowa. Ma na celu utrzymanie przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi ( opady śniegu, gołoledź, marznący deszcz itp.), prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych. Zimowe utrzymanie dróg w szczególności polegać ma na: - usuwaniu śniegu z dróg, - usuwaniu błota pośniegowego - zwalczaniu śliskości zimowej ( gołoledzi, lodowicy, śliskości poślizgowej) poprzez pokrywanie dróg i ulic piaskiem z solą, lub piaskiem - posiadaniu zapasu materiałów uszarstniających i soli oraz bieżącym uzupełnianiu zapasów tych środków - utrzymanie pełniej gotowości technicznej i eksploatacyjnej sprzętu do zwalczania zimy - pełnieniu dyżurów - wykonaniu pracach porządkowych po sezonie zimowym polegających na posprzątaniu jezdni z nadmiaru środków użytych do posypywania oraz oczyszczenia wpustów(studzienek) kanalizacji deszczowej Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. 2. ZASADY PROWADZENIA PRAC ZIMOWEGO UTRZYMANIA NA DROGACH GMINYCH I POWIATOWYCH W SEZONIE 2018/2019 Zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2018/2019 objęto: - 72,848 km dróg powiatowych - 56,822km dróg i ulic gminnych Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych musi być prowadzone zgodnie z wytycznymi załącznika nr 1do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. (Dz. U. Nr 10 poz. 20) - załącznik 11 Do wszystkich dróg i ulic objętych przedmiotowym zamówienie należy stosować 4 standard zimowego utrzymania dróg. Zgodnie z Zarządzeniem nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. (Dz. U. Nr 10 poz. 20) podajemy opis stanu utrzymania drogi dla 4 standardu oraz dopuszczalne odstępstwa od standardu Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi w 4 standardzie w szczególności to : 2. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Zwalczanie śliskości prowadzone jest przez posypywanie na odcinkach decydujących o możliwości ruchu mieszanką piasku i soli. Zakładany czas odśnieżania nie może przekraczać 8 godzin od wystąpieniu opadów, z tym że dopuszcza się przy intensywnych opadach pozostawianie na jezdni zajeżdżonego śniegu i "języków" lodowych utrudniających ruch. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godzin. Ponadto Wykonawca niezwłocznie przystąpi do wykonania usługi, gdy Zamawiający stwierdzi niewłaściwe wykonanie zadania. Zamawiający telefonicznie lub pisemnie poinformuje Wykonawcę o odcinkach dróg gminnych i powiatowych gdzie należy ponownie wykonać usługę. O wykonaniu powyższych czynności Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego. Po zakończeniu sezonu zimowego, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do wykonania prac porządkowych, tj. oczyszczenia nawierzchni jezdni z piachu oraz wpustów(studzienek) kanalizacji deszczowej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194571.30
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mariusz Kulas, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Kulas Mariusz Usługi Sprzętowo-Transportowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184253.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.