To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-27
Ogłoszenie nr 500307165-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.
Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie: Przebudowa ul. Wadowskiej w ramach zadania " Rozbudowa ul. Glinik"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609551-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500221508-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiający 1: Gmina Miejska Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, NIP: 6761013717
Zamawiający 2: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, NIP: 6750000065
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 357116163,
ul. Centralna
53,
31-586
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126167419, e-mail
mkrawczyk@zikit.krakow.pl, faks
126167417.
Adres strony internetowej (url): www.zdmk.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zadanie realizowane będzie na podstawie Porozumienia zawartego w dniu 23.08.2018 r. pomiędzy: Gminą Miejską Kraków - Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków (zwanego dalej Zamawiającym 1), a Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji S.A., ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków (zwanego dalej Zamawiającym 2), zwanych także Stronami Porozumienia. Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Strony wyznaczają spośród siebie Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu Stron i na ich rzecz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Wadowskiej w ramach zadania " Rozbudowa ul. Glinik"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):19/VIII/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ul. Wadowskiej w ramach zadania "Rozbudowa ul. Glinik" w Krakowie. Zakres robot obejmuje m.in.: wykonanie przebudowy ul. Wadowskiej na długości 255 mb. Przebudowana będzie nawierzchnia ulicy z wykonaniem wzmocnienia podbudowy i wymianą nawierzchni asfaltobetonowej. Wykonany zostanie również jednostronny bezpiecznik, przebudowana sieć wodociągowa i gazowa oraz wykonana sieć kanalizacji burzowej wraz z instalacją nowych kratek ściekowych. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 6 do SIWZ), specyfikacji technicznej (zał. nr 7 do SIWZ), przedmiarów robót (zał. nr 8 do SIWZ). 2. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wymagany okres gwarancji: minimalny 36 miesięcy gwarancji jakości, a maksymalny 60 miesięcy. (Oferty zawierające krótszy okres gwarancji jakości niż 36 miesięcy zostaną odrzucone). 4. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ, tj. istotnymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. Wykonawca zlecając roboty budowlane podwykonawcom zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających zamawiającemu przeprowadzenia kontroli wykonania tego obowiązku. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane: a) pracowników niższego szczebla technicznego - organizowanie i realizacja robót budowlanych; b) pracowników fizycznych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego. 6. Termin wykonania zamówienia: 31.05.2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV: 45233330-1, 45311000-0, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W związku z podjęciem przez Radę Miasta Krakowa w dniu 29 sierpnia 2018 r. uchwały nr CVIII/2809/18 w sprawie reorganizacji jednostki budżetowej Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, zmiany jej nazwy i nadania statutu oraz upoważnienia Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, Zamawiający informuje, że od 1 listopada 2018 r. nazwą i adresem Zamawiającego będzie: Zarząd Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53, 31-586 Kraków
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2616449.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AG System Sp. z o. o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2955117.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Budowa kanalizacji deszczowej IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Przebudowa dróg gminnych Małki-Pruszki oraz w miejscowości Chrzanowo
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.