To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-27
Ogłoszenie nr 500307402-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.
Centrum Kształcenia Ustawicznego: Dostawa wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych w ramach projektów Zaprogramowani-czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki, Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi, Nauka-to takie proste!, Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów poprzez pracę nad kształtem zadań edukacyjnych wykonywanych na lekcjach wybranych przedmiotów szkolnych, TIK oraz indywidualizację nauczania we współpracy 10 placówek doskonalenia nauczycieli prowadzącymi kompleksowe wspomaganie szkół współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz na potrzeby biur Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zaprogramowani-czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki, Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi, Nauka-to takie proste!, Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów poprzez pracę nad ksztaltem zadań edukacyjnych wykonywanych na lekcjach wybranych przedmiotów szkolnych, TIK oraz indywidualizację nauczania we współpracy 10 placówek doskonalenia nauczycieli prowadzącymi kompleksowe wspomaganie szkół
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659782-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Ustawicznego, Krajowy numer identyfikacyjny 34085374200000,
ul. pl. Św. Katarzyny
8,
87100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 65 77 456, e-mail
sekretariat@cku.torun.pl, faks
56 652 22 43.
Adres strony internetowej (url): www.cku.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych w ramach projektów Zaprogramowani-czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki, Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi, Nauka-to takie proste!, Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów poprzez pracę nad kształtem zadań edukacyjnych wykonywanych na lekcjach wybranych przedmiotów szkolnych, TIK oraz indywidualizację nauczania we współpracy 10 placówek doskonalenia nauczycieli prowadzącymi kompleksowe wspomaganie szkół współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz na potrzeby biur Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) artykułów biurowych szczegółowo opisanych w tabeli poniżej. Część I. L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk /Marker do pisania po tablicach suchościeralnych, łatwościeralny tusz proszkowy na bazie alkoholu, zapach neutralny, końcówka okrągła 2 mm. Dostępne kolory: czarny, niebieski, czerwony, zielony - 240 w każdym kolorze./960 szt. /Papier szary A1 w arkuszach./10 arkuszy /Papier A2 papier offsetowy o matowej białej powierzchni 72 opakowania po 250 arkuszy ( lub 36 opakowań po 500 arkuszy)./72 opak.po 250 ark. lub 36 opakowań po 500 ark. /Bloczek kartek samoprzylepnych kostka, kwadratowe o boku od 7 do 9 cm, różne kolory, liczba karteczek w bloczku 400./413 bloczków po 400 karteczek /Papier A1 / 80 g/m2 biały, opak. 250 arkuszy./18 opakowań /Brystol wym. 50 x 70 cm 200 g/m2 biały./2 240 arkuszy /Blok techniczny, biały Format A4 (297x210 mm), po 10 kartek w bloku, gramatura 240 g/m2. /700 szt. /Blok techniczny A4 kolorowy o gramaturze min.170 g/m2 , po 10 kartek w bloku./420 szt. /Koszulka na dokumenty miękka, wykonana z gładkiej ekologicznej folii polipropylenowej przeznaczona na dokumenty w formacie A4, otwarta na górze, specjalnie wzmocniony brzeg, jednostka sprzedaży 1 opakowanie (100 sztuk) Grubość materiału: 30-45 mikronów, uniwersalny rozstaw dziurek umożliwiający wpięcie do segregatora./668 opakowań /Flipchart, powierzchnia suchościeralna lakierowana (magnetyczna). Tablica o wymiarach 70 × 100 cm i stałym kącie nachylenia 15°. Wysokość flipcharta: ok. 186 cm . Podstawa jezdna (kółka z systemem blokowania). Z możliwością zawieszenia bloku A1./6 szt. /Blok papieru do flipcharta, gładki, biały 58x83cm (A1) papier 80g/m2, 30 kartek./6 szt. /Papier kolorowy A4, 80 g/m2, kolory pastelowe, opakowanie 250 ark., mix kolorów./48 opakowań /Kredki w oprawie drewnianej, 12 kolorów w opakowaniu, z wkładem zapewniającym miękkie rysowanie (miękki grafit), długość kredki min.16 cm, opakowanie plastikowe lub papierowe./48 kompletów /Płyta DVD w plastikowym opakowaniu (pakowane pojedynczo)./6 328 szt. /Ofertówki obwoluty A4, białe przezroczyste, ze sztywnej folii, otwarte z góry i z boku, 0,20 mm . (pakowane po 25 szt.)./25 opakowań /Skoroszyt A4, z perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora (żółte, czarne, czerwone, zielone, niebieskie, białe), przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wykonany z sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu, zaokrąglone rogi obu okładek./2 220 szt. /Koperta biała A6/C6, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt. /Koperta biała C5/A5, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt. /Koperta biała C4/A4, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt. /Segregator z dźwignią 5 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np.czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./290 szt. /Segregator z dźwignią 7,5 - 8 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np. czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./560 szt. Część II. L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk 1/Papier ksero A4 / 80 g/m2, biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./882 ryzy Część III. L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk 1/Ekran ścienny ręcznie rozwijany, biały, 200cm x 160cm./15 szt. Część IV. L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk 1./Zeszyt/notes z papieru z recyklingu, format A5, kartki zszyte lub klejone, z okładką, w kratkę, kolor papieru biały./6506 szt. 2./Długopis ekologiczny tekturowy lub drewniany, mogą być elementy z tworzywa i metalu, odblokowanie wkładu przez wciśnięcie lub wkład zabezpieczony zatyczką, kolor wkładu ciemnoniebieski./6506 szt. 3./Papier z recyklingu A4, 80g/m2 , biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./ 720 ryz 1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na cztery części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie, lub trzy, lub cztery części zamówienia. 1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.4.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.5. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą na podstawie art. 24aa ustawy PZP. 1.6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa materiałów papierniczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU UNITED
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26259.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa papieru |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU UNITED
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10685.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa ekranów ściennych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU UNITED
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3690
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa art.z recyklingu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51633.98
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Plus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17104.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.