eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamińskPrzygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku, oraz obiadów dla seniorów uczęszczających do Dziennego Domu "Senior+" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500308333-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku: Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku, oraz obiadów dla seniorów uczęszczających do Dziennego Domu "Senior+" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651260-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku, Krajowy numer identyfikacyjny 362894988, ul. Topolowa 8, 11-220 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897622017, 897610782, e-mail dps@uggorowo.pl, kuzniakmonika@wp.pl, faks 897622017.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku, oraz obiadów dla seniorów uczęszczających do Dziennego Domu "Senior+" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019 r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia (od poniedziałku do niedzieli z uwzględnieniem wszystkich świąt) w formie cateringu dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" z uwzględnieniem diet oraz kaloryczności posiłków do Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8, w okresie od 01.01.2019r do 31.12.2019r. oraz przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych (zupa i II danie) dla seniorów uczęszczających do Dziennego Domu "Senior +" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8, od poniedziałku do piątku z wykluczeniem dni świątecznych. 2.Ilość zamawianych posiłków: - dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku to szacunkowo- 6935 osobodni ( Udzielający zamówienia oświadcza, że wskazana ilość posiłków ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia stanowiącego przedmiot zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość mieszkańców w DPS "Senior" w Kamińsku - 19 osób). - dla Dziennego Domu "Senior+" w Kamińsku szacunkowo to 3765 osobodni ( Udzielający zamówienia oświadcza, że wskazana ilość posiłków ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia stanowiącego przedmiot zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Liczba seniorów uczęszczających do Dziennego Domu "Senior +" w Kamińsku to 9 osób, jednakże Dzienny Dom dysponuje 15 miejscami. 3.Posiłki dla mieszkańców oraz seniorów powinny uwzględniać następujące diety: dieta ogólna, dieta lekkostrawna, dieta cukrzycowa , dieta wątrobowa, dieta papka. 4. Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień: kalorie ok. 2885 -3000, węglowodany ok. 300g, białko ogółem ok. 70 g. Białko zwierzęce ok. 20-30 g, tłuszcz ok. 70 g. Białko powinno pokrywać od 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, tłuszcze nie więcej niż 30% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany. 5. Każdy obiad należy ugotować zgodnie ze sztuką kulinarną i zasadami żywienia, używając włoszczyzny oraz przypraw kuchennych, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków w okresie świąt oraz okazjonalnych uroczystości z uwzględnieniem tradycyjnych potraw. II Żywienie mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku obejmuje: 1.sporządzanie posiłków w ilościach wynikających ze stanu mieszkańców z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, 2. dystrybucja dostarczonych posiłków dla mieszkańców DPS przez pracowników Wykonawcy (istnieje możliwość wykorzystywania zastawy stołowej i sztućców będących w posiadaniu Zamawiającego) 3. odbiór pojemników. II.a. Żywienie seniorów z Dziennego Domu "Senior +" obejmuje: 1.sporządzanie posiłków (II daniowych obiadów) w ilościach wynikających z liczby przybyłych na zajęcia seniorów danego dnia z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, 2. dowiezienie przygotowanych posiłków do siedziby Zamawiającego, 3. odbiór pojemników. III Wykonawca powinien zapewnić: - Dla Dziennego Domu "Senior +" a) dostarczanie posiłków od poniedziałku do piątku do ciągu kuchennego Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku do godziny 11:30. -Dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku: 1.dostarczanie posiłków we wszystkie dni tygodnia do ciągu kuchennego Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku zgodnie z poniższymi zasadami: a) śniadanie godz.7:00 b) II śniadanie, c) obiad godz.11:30, d) podwieczorek, kolacja godz.17:00 dodatkowe posiłki dotyczące np. diety cukrzycowej będą po uzgodnieniu z wykonawcą dostarczane w następujący sposób: drugie śniadanie razem z pierwszym śniadaniem podwieczorek, kolacja razem z obiadem. 2.Dostęp przez całą dobę do podstawowych produktów żywnościowych i napojów zgodnie z Rozporządzeniem MRPiPS. Do produktów tych zaliczamy chleb, masło, dżem, herbata, cukier,. 3. Dostarczanie posiłków własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach zapewniających właściwą temperaturę i posiadających wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. 4.Jadłospisy podlegać będą kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia osobie upoważnionej planowanego na następny tydzień jadłospisu (wzór ustalony przez Wykonawcę), w którym zawarte będą z podziałem na diety następujące dane: nazwa posiłku, kaloryczność, gramatura gotowego posiłku z podziałem części składowych wyrażone w gramach lub sztukach, składniki mogące być alergenami 5.Wykonawca zobowiązany jest używać masło świeże a nie produkty masłopodobne oraz wędliny wysokiej jakości. 6.Reklamacje dotyczące składu jakościowego i ilościowego (np. brak masła) będą zgłaszane wykonawcy telefonicznie lub w formie pisemnej. 8.Zaleca się, aby Wykonawca pobierał i przechowywał próbki podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 48 godz. od upływu dnia ich podania. 9. Zamawianie posiłków odbywać się będzie telefonicznie w dniu poprzedzającym ich dostarczenie do godz. 9:00 przez pracownika DPS "Senior". Zamówienie na posiłki dostarczane na niedzielę i poniedziałek będą zamawiane w piątek. Korekta zamówienia w dniu dostawy ilości całodziennych posiłków oraz obiadów /łącznie z dietami / do godz. 9:00. Złożenie korekty odbywać się będzie faksem lub telefonicznie. 10. Podstawą do sporządzania posiłków dla mieszkańców oraz obiadów dla seniorów będą : wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów żywienia zbiorowego typu zamkniętego opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia oraz norm HCCAP wykaz diet stosowanych w DPS "Senior" oraz Dziennym Domu "Senior +". 11. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2017 roku nr 149 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 12. Wykonawca będzie mył i wyparzał termosy w swojej siedzibie. IV. Warunki dodatkowe: 1.Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za ilość faktycznie wydanych posiłków. Wykonawca powinien ująć w cenie ryzyko związanie z nieobecnością mieszkańca Domu Pomocy Społecznej "Senior" w przypadku pobytu w szpitalu lub przebywaniem na urlopie. Oraz frekwencją na zajęciach seniorów uczęszczających do Dziennego Domu "Senior +" 3.Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55320000-9


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169617.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.iU. "SZRON" Mirosław Abucewicz
Email wykonawcy: szron_bce@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Ul.Kolejowa 4
Kod pocztowy: 11-200
Miejscowość: Bartoszyce
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183186.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183186.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183186.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.