To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-31
Ogłoszenie nr 500309232-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wadowicach Górnych: "Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652727-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wadowicach Górnych, Krajowy numer identyfikacyjny 180877203,
ul. Wadowice Górne
111,
39-308
Wadowice Górne, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 6661020, e-mail
wadowice.zespol@gmail.com, faks
14 6661020.
Adres strony internetowej (url): www.zspwg.edupage.org
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zspwg.edupage.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: EDUKACJA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSPWG.281.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2019 (z wyłączeniem przerw świątecznych).Zamówienie składa się z dziewięciu części. I. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. II. Świeży drób. III. Ryby przetworzone i konserwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne. IV. Warzywa i owoce, Owoce tropikalne. V. Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A. VI. Produkty mleczarskie. VII. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne. VIII. Różne produkty spożywcze, Oleje, tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze. IX. Wędliny, Produkty mięsno - wędliniarskie, Produkty wędliniarskie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dostarczał: a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły, które nie wskazywałby oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu d) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, aby spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia, h) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) i) asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, j) transport do siedziby Zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu art. spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości, k) pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, l) dostawa była realizowana zgodnie z zasadami "dobrej praktyki higienicznej" dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. Zamówienia będą składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 15500000-3, 15100000-9, 15112100-7, 15200000-0, 15331170-9, 03220000-9, 03222110-7, 16600000-4, 15851000-8, 15800000-6, 15400000-2, 15332100-5, 15833000-6, 15131130-5, 15131100-6, 15131120-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35971.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Miesny NOWY MAXPOL R.J. Kizior Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37777.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świeży drób |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę która zamawiający możne przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2. (art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: III. Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0; Produkty głęboko mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Warzywa i owoce. Owoce tropikalne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 4. (art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP) |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Jaja kurze konsumpcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5360.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Produkty mleczarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34587.92
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36322.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Produkty przemialu ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, produkty mączne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 7.( art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP). |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Różne produkty spożywcze, oleje, tłuszcze roslinne,Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 8.( art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP). |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wedliny,Produkty miesno-wędliniarskie, Produlty wędliniarskie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 9.( art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.