eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa zestawów komputerowych, monitorów i drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Wrocław: Dostawa zestawów komputerowych, monitorów i drukarek
Numer ogłoszenia: 500320 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7747790, faks 71 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, monitorów i drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, monitorów i drukarek laserowych monochromatycznych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania opisane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1.1 - 1.3 do s.i.w.z..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6, 48.90.00.00-7, 33.19.51.00-4, 30.23.21.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (zał. nr 2), oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 2),wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1), wypełniony i podpisany formularz ofertowo - cenowy (zał. nr 2), wypełnione i podpisane zestawienie parametrów technicznych oraz warunków gwarancji bezwzględnie wymaganych dla sprzętu komputerowego (zał. nr 1.1 - 1.3), (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne modyfikacje wprowadzone przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z.). pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 5). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym oświadczenie o zobowiązaniu do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania, z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego (zał. nr 1) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy i nie wnosi do nich, jak również do sposobu przekazania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego żadnych zastrzeżeń. (zał. nr 1) zobowiązanie Wykonawcy się do zawarcia umowy na warunkach, w miejscu i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. (zał. nr 1) zaparafowany projekt umowy (zał. nr 5)., dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - deklaracja zgodności CE oraz dokumenty wymagane w załącznikach 1.1 - 1.3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: a.zmiany danych Wykonawcy: tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy(np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby. b.ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. Wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, c.parametrów oferowanego sprzętu /oprogramowania: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli przed terminem dostawy zostanie wycofany z rynku typ/model/wersja sprzętu wymienionego w załączniku nr 2 do umowy - wówczas może nastąpić zamiana typu/modelu/wersji sprzętu niedostępnego na rynku na równoważny, o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, d.zastąpienia towaru określonego załączniku nr 2 do umowy towarem o wyższej jakości, e.nadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, f.wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g.zmiany terminu realizacji umowy w przypadku nieobecności upoważnionych pracowników Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław pok. 432 - Dział Logistyki (IV p.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław pok. 419 - Sekretariat (IV p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, monitorów i drukarek laserowych monochromatycznych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania opisane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1.1 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.33.00-8, 30.23.74.60-1, 30.20.00.00-1, 30.23.74.10-6, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, monitorów i drukarek laserowych monochromatycznych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania opisane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1.2 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki laserowe monochromatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, monitorów i drukarek laserowych monochromatycznych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania opisane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1.3 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.