Ogłoszenie z dnia 2005-09-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa serwerów telekomunikacyjnych na potrzeby budowy korporacyjnej sieci telekomunikacyjnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: w sprawach procedury Magdalena Żuk Kujawa, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, tel. 022 6997980, fax 022 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwerów telekomunikacyjnych na potrzeby budowy korporacyjnej sieci telekomunikacyjnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest dostawa serwerów telekomunikacyjnych na potrzeby budowy korporacyjnej sieci telekomunikacyjnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., Polska. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem dostaw są lokalizacje organizacyjne MPWiK S.A. Lp./Lokalizacja 1/Pl. Starynkiewicza 5 Centrala 2/ul. Koszykowa 81 Oddział 3/ul. Brukselska 21 Oddział 4/Wieliszew ul. 600 lecia 20 Oddział 5/Pruszków ul. Domaniewska 23 Oddział 6/ul. Dąbrowszczaków 9 Oddział 7/ul. Syta 190 Oddział 8/ul. Czajki 4/6 Oddział 9/ul. Waszyngtona 3 Oddział 10/ul. Jagiellońska 65/67 Oddział 11/ul. Jagiellońska 79 Oddział 12/ul. Czerniakowska 106/114 Oddział 13/ul. Niemcewicza 4/6 Oddział 14/ul. Lazurowa 14 Oddział. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.20.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.72.00.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości przekraczającej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 120;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 40 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Cena ustalana jest w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia. Cena szczegółowo opisana jest w Szczególnych warunkach umowy. Cena jest stała, bez możliwości podwyższenia ceny, chyba że coś innego wynika ze Szczególnych warunków umowy. 2. Szczegółowe warunki płatności, w tym terminy, ewentualne płatności częściowe zawierają Szczególne warunki umowy. Jeżeli ze Szczególnych warunków umowy nie wynika nic innego Zamawiający zapłaci Cenę za wykonanie Dostawy w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym faktura VAT nie może być wystawiony wcześniej niż po wykonaniu Dostawy. 3. Płatność za Dostawę może nastąpić tylko na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej Zamawiającemu faktury VAT. 4. Wykazanie w fakturze VAT nieprawidłowej Ceny lub nieprawidłowej wartości lub stawki podatku VAT uprawnia Zamawiającego do wstrzymania się z płatnością Ceny do czasu poprawienia dokumentu. Powyższe dotyczy również innych błędów na fakturze, które w świetle obowiązującego prawa wymagają korekt lub sprostowań. 5. Za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym nastąpiło obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego pod warunkiem, że przelew ostatecznie dojdzie do skutku. 6. Zamawiający ma prawo do dokonywania wszelkich potrąceń należnych mu kwot, w szczególności wynikających z kar umownych i odszkodowań, z Ceną, jaką obowiązany jest zapłacić, lub z zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 3 dostawy wraz z usługą montażu i konfiguracją o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł - każda dostawa i usługa łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej SIWZ. 3. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności Komisja oceni oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 3 dostaw wraz z usługą montażu i konfiguracją o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł - każda dostawa i usługa łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 7) Dowód wniesienia wadium. 2. W przypadku, gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia Podwykonawców, musi dołączyć do oferty opis następujących zagadnień: 1) listę Podwykonawców - nazwy i adresy Podwykonawców (załącznik nr 7) , 2) informacje dotyczące kwalifikacji Podwykonawców, niezbędnych do wykonania zamówienia, 3) informacje dotyczące zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz: 2) dokumenty wymienione w ust. 1 ppkt. 1 - 5 oddzielnie przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3) dokumenty wymienione w ust. 1 ppkt. 6 - 7 wspólne dla podmiotów występujących wspólnie. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 ppkt. 1 - 4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Dokumenty, o których mowa ust. 4 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu z kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 8 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 8) Jeżeli z uzasadnionych powodów Wykonawca nie może złożyć dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1 - 4, Wykonawca zastępuje je innymi odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 9) Forma złożenia dokumentów, z zastrzeżeniem ust. 3 ppkt. 6 - 8: 1) Dokumenty, wymienione powyżej mogą być składane w formie orygina-łu lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (każda zapisana strona). 2) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może spraw-dzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 3 dostaw wraz z usługą montażu i konfiguracją o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł - każda dostawa i usługa łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 483/D/ZI/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 08.11.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego pokój 211.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.