Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 500401-N-2017 z dnia 2017-05-15 r.
Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o.: PN 08-DZP-2017 Dostawa sprzętu medycznego j.u.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27795145600000, ul.
ul. Dąbrowskiego
20
,
44-240
Żory, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 341 781, e-mail
dzp@mzoz.zory.pl, faks
324 341 271.
Adres strony internetowej (URL): bip.mzoz.zory.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.mzoz.zory.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.mzoz.zory.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy przesłać w formie papierowej
Adres:
M ZOZ w Żorach Sp. z o.o. Sekretariat Zarządu; ul. Dąbrowskiego 20; 44-240 Żory
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 08-DZP-2017 Dostawa sprzętu medycznego j.u.
Numer referencyjny:
PN 08-DZP-2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.5) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33140000-3 |
33171300-2 |
33141320-9 |
33141200-2 |
33141310-6 |
33141220-8 |
31711140-6 |
33141411-4 |
33641200-7 |
33141615-4 |
42514310-8 |
33141210-5 |
18142000-6 |
33141210-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37593,42
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
w celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: a) pakiet nr 2 - oświadczenie potwierdzające całkowitą ochronę oczu przed światłem stosowanym w fototerapii wystawione przez producenta b) pakiet nr 10 - instrukcja obsługi w języku polskim c) pakiet nr 13 pozycja nr 1 - oświadczenie producenta potwierdzające, że cewniki pozbawione są szkodliwych ftalanów d) pakiet nr 27 pozycja nr 3,4,5,6,7 - dokument potwierdzający badania bikompatybilności cewnika kaniuli e) pakiet nr 29 pozycja nr 1,2,3 - oświadczenie producenta potwierdzające, że przyrządy pozbawione są szkodliwych ftalanów f) pakiet nr 45 pozycja nr 1,2,3,4,5,6 - dokument potwierdzający kompatybilność zgodnie z zapisami w pakiecie (załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej poniżej przed upływem terminu składania ofert.
pakiet nr 1 - 90,00 PLN (dziewięćdziesiąt złotych)
pakiet nr 2 - 16,00 PLN (szesnaście złotych)
pakiet nr 3 - 83,00 PLN (osiemdziesiąt trzy złote)
pakiet nr 4 - brak wymogu wpłaty wadium
pakiet nr 5 - 30,00 PLN (trzydzieści złotych)
pakiet nr 6 - 370,00 PLN (trzysta siedemdziesiąt złotych)
pakiet nr 7 - 260,00 PLN (dwieście sześćdziesiąt złotych)
pakiet nr 8 - 90,00 PLN (dziewięćdziesiąt złotych)
pakiet nr 9 - 187,00 PLN (sto osiemdziesiąt siedem złotych)
pakiet nr 10 - 800,00 PLN (osiemset złotych)
pakiet nr 11 - 75,00 PLN (siedemdziesiąt pięć złotych)
pakiet nr 12 - 84,00 PN (osiemdziesiąt cztery złote)
pakiet nr 13 - 112,00 PLN (sto dwanaście złotych)
pakiet nr 14 - 57,00 PLN (pięćdziesiąt siedem złotych)
pakiet nr 15 - 16,00 PLN (szesnaście złotych)
pakiet nr 16 - 153,00 PLN (sto pięćdziesiąt trzy złote)
pakiet nr 17 - 360,00 PLN (trzysta sześćdziesiąt złotych)
pakiet nr 18 - brak wymogu wpłaty wadium
pakiet nr 19 - 274,00 PLN (dwieście siedemdziesiąt cztery złote)
pakiet nr 20 - 73,00 PLN ( siedemdziesiąt trzy złote)
pakiet nr 21 - 87,00 PLN (osiemdziesiąt siedem złotych)
pakiet nr 22 - 57,00 PLN (pięćdziesiąt siedem złotych)
pakiet nr 23 - 123,00 PLN (sto dwadzieścia trzy złote)
pakiet nr 24 - 63,00 PLN (sześćdziesiąt trzy złote)
pakiet nr 25 - 977,00 PLN (dziewięćset siedemdziesiąt siedem złotych)
pakiet nr 26 - 417,00 PLN (czterysta siedemnaście złotych)
pakiet nr 27 - 504,00 PLN (pięćset cztery złote)
pakiet nr 28 - 33,00 PLN (trzydzieści trzy złote)
pakiet nr 29 - 633,00 PLN (sześćset trzydzieści trzy złote)
pakiet nr 30 - brak wymogu wpłaty wadium
pakiet nr 31 - 178,00 PLN (sto siedemdziesiąt osiem złotych)
pakiet nr 32 - 90,00 PLN (dziewięćdziesiąt złotych)
pakiet nr 33 - 210,00 PLN (dwieście dziesięć złotych)
pakiet nr 34 - 20,00 PLN (dwadzieścia złotych)
pakiet nr 35 - 107,00 PLN (sto siedem złotych)
pakiet nr 36 - 100,00 PLN (sto złotych)
pakiet nr 37 - 30,00 PLN (trzydzieści złotych)
pakiet nr 38 - 23,00 PLN (dwadzieścia trzy złote)
pakiet nr 39 - 134,00 PLN (sto trzydzieści cztery złote)
pakiet nr 40 - brak wymogu wpłaty wadium
pakiet nr 41- brak wymogu wpłaty wadium
pakiet nr 42 - brak wymogu wpłaty wadium
pakiet nr 43 - 34,00 PLN ( trzydzieści cztery złote)
pakiet nr 44 - 28,00 PLN (dwadzieścia osiem złotych)
pakiet nr 45 - 200,00 PLN (dwieście złotych)
pakiet nr 46 - 250,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt złotych)
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w ING Bank nr rachunku 03 1050 1070 1000 0023 5654 4151, z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postępowaniu przetargowym 08-DZP-2017 na dostawę sprzętu medycznego j.u."
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i na następujących zasadach: 1. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, zmiana adresu - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany. 2. Wprowadzenie zamienników np.: w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. Parametry zamiennika nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku zawiadomić Zamawiającego na piśmie o wprowadzeniu zamienników. Dostawa zamienników nie powoduje konieczności podpisania aneksu do umowy. 3. Zastąpienie przedmiotu zamówienia w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku zawiadomić Zamawiającego na piśmie o wprowadzeniu zamienników. Dostawa zamienników nie powoduje konieczności podpisania aneksu do umowy. 4. Zmiana wielkości opakowania oraz wynikająca z tej zmiany ilość opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie - odpowiednie przeliczenie pozostałej ilości opakowań. Zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu do umowy. 5. Obniżenie ceny netto przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy, dostawa asortymentu po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmiany w przypadku długotrwałej zmiany. Natomiast przy jednorazowej obniżce ceny zmiana nie powoduje spisania aneksu do umowy. 6. Wydłużenie terminu płatności powyżej 60 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego - pismo potwierdzające przesunięcie terminu płatności przez Wykonawcę. Zmiana terminu płatności nie powoduje konieczności podpisania aneksu do umowy. 7. Brak możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności - dostarczenie zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa o ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, a jego parametry nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia. Dostawa zamiennika nie powoduje konieczności podpisania aneksu do umowy. 8. Zmiana producenta produktu, zmiana nazwy handlowej produktu - zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu do umowy. W sytuacjach, w których nie jest wymagane spisanie pisemnego aneksu do umowy, zmiana umowy nastąpi po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i wyrażeniu ustnej zgody na wprowadzenie zmian przez upoważnionego pracownika Działu Zamówień Publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-25 , godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pojemniki na odpady medyczne i zużyte igły |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141210-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4477,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Okularki do fototerapii |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18142000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 831,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pojemniki na hispaty |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141210-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4161,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Retraktor |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 290,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Worki stomijne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1542,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Wkłucia centralne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33171300-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18452,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Igły specjalistyczne, zestawy do znieczuleń i przyrząd do pompy Omnia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33171300-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12936,78
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Układy oddechowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4500,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Czujniki dla noworodków i wcześniaków |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9350,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Czujnik do ciągłego pomiaru rzutu serca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40200,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Żel sterylny do cewnikowania |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3773,41
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Igły |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4196,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Cewniki, zestawy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5633,7
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Szczoteczki do toalety jamy ustnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2880,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Łączniki i dreny balonowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 797,1
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Kaniula dotętnicza i rozgałęziacz infuzyjny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141220-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7688,25
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Nebulizatory, rurki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18037,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Układy oddechowe noworodkowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 300,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Filtry |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42514310-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13743,5
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Elektrody, żele |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3646,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Papiery rejestracyjne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4369,86
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Cewniki, zgłębniki, zatyczki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2880,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Worki na mocz, zestawy do lewatywy, kanki, dreny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141615-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6150,35
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Rurki i maski tlenowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3184,9
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Akcesoria laryngoskopowe, zestaw do resuscytacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48872,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Strzykawki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141310-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20858,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Kaniule, kraniki, koreczki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141220-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25239,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Płytki jednorazowe neutralne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1650,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31653,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Cewnik urologiczny Pezzer |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 91,5
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Drobny sprzęt medyczny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8900,8
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | Igły i zestawy do punkcji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4502,2
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | Zestaw do gastrostomii (PEG), G-Tube i strzykawki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10522,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | Zestaw do drenażu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1020,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | Introduktor, elektroda, zestaw do cystostomii |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5370,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | Elektrody pediatryczne (czujniki) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4981,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | Ostrza chirurgiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141411-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1551,5
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | Wzierniki i szczoteczki ginekologiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33641200-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1170,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | Zestaw do przetoczeń do pomp Alaris |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6700,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | Filtry do nebulizatora |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 312,8
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 41 | Nazwa: | Zawory bezigłowe dostępu żylnego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 230,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 42 | Nazwa: | Szczypce biopsyjne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 200,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 43 | Nazwa: | Elektrody ginekologiczne do urządzeń TENS |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1700,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 44 | Nazwa: | Woreczek laparoskopowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1400,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 45 | Nazwa: | Filtry i dreny dla noworodków |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10097,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90 |
e-faktura | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Remont zewnętrznych schodów przy Zespole Szkół Nr 2 w Żorach
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, licencji i innych sprzętów elektronicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów naczyniowych (ZP-49/2025)
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.