Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn:"Modernizacja i remont budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Sandomierskiej w Nisku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: tadeusz Bomiński- główny Specjalista w Biurze Administracji i Inwstycji, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5326420, fax 022 5926663, e-mail: bzp@krus.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krus.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ubezpieczenia Rolnicze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn:"Modernizacja i remont budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Sandomierskiej w Nisku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: PT KRUS w Nisku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja j remont budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Sandomierskiej w Nisku". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty, b) dowód wpłacenia I wniesienia l wadium, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 mocy przed upływem terminu składania ofert , d) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. I ustawy - Prawo Zamówień publicznych, e) oświadczenie o treści zgodnej z art. 24 ww. ustawy, f) aktualne zaśiwadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nic wcześniej nż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 48 ustawy. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) sprawozdanie finansowe, a jeżeli pod1esa ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawc6w nic zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określając obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za lata 2003.2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za okres według załącznika nr 2 do SIWZ j) wykaz podwykonawców z określeniem zakresu wykonywanych przez nich robót, k) wykaz oddanych do użytku w generalnym wykonawstwie w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od terminu składania ofert obiekt6w użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości netto powyżej 500 .000 zł, według załącznika nr l do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że obiekty te zostały wykonane z nale1ytą starannością. l) polisę ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzenia robót budowlano- montażowych, ł) Zobowiązanie według załącznika nr 3 do siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn:"Modernizacja i remont budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Sandomierskiej w Nisku 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł - Wykonawca którego oferta nie będzie ubezpieczona jedną, z następujących form wadium: pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielcze kasy oszczędnościowo- kredytowej. z tym że zobowiązanie kasy zawsze jest zobowiązaniem pieniężnym, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty O których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy Z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz, U. Nr 109, późn. 1158 z. późn. zm./ zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie uznana zaodrzuconą 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zmówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - uzyskali w każdym z lat 2003, 2004, 2005 wartość wskaźnika płynności finansowej > 1 o wzorze: Wp = majątek obrotowy - zapasy / zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne - Uzyskali w każdym z lat 2003,2004, 2005 wartość wskaźnika zadłużenia < 1 o wzorze: W = zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów / kapitał własny + rezerwy - oddali do użytku jako generalni wykonawcy w ciągu ostatnich pięciu lat licząc wstecz od terminu składania ofert nie mniej niż trzy obiekty użyteczności publicznej lub mieszkalne wielorodzinne o wartości netto powyżej 500 000 zł. - posiadają polisę ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzenia robót budowlano- montażowych. - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 14 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówicń publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2006, godzina 12:00, Siedziba Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania jakościowego dotyczącego poznania barier i powodów nieprzychodzenia do Centrum Nauki Kopernik przez seniorów oraz przez osoby dorosłe, które mieszkają bez dzieci.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego klasy EDR/XDR
- KZP/17/2024 Dostawa systemu do bezprzewodowej akwizycji powierzchniowej EEG
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- Zakup wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa oprogramowania ManageEngine Endpoint Central
- DOSTAWA LASERÓW ŚWIATŁOWODOWYCH DO SKANERA LASEROWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem toalet przenośnych w latach 2025 - 2026
- "Dostawa i montaż toalety kontenerowej na Placu Wolności w ramach zadania pn.: "Budowa toalety kontenerowej na Placu Wolności"
- Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2025 r.
- Zarządzanie i utrzymywanie publicznych toalet stacjonarnych oraz wolnostojących, zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.