Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Czeladź: Świadczenie usług w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywania na terenie gminy Czeladź
Numer ogłoszenia: 500446 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywania na terenie gminy Czeladź.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywania na terenie gminy Czeladź CPV 98380000-0 - usługi psiarni CPV 85200000-0 - usługi weterynaryjne Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywania na terenie gminy Czeladź Niniejsze zadanie będzie obejmować: 1. Wyłapywanie z terenu Czeladzi bezdomnych zwierząt, w sposób humanitarny, przy użyciu urządzeń i środków, które nie będą stwarzać zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani zadawać im cierpienia. Wyłapywanie będzie odbywało się po zgłoszeniu przez Zamawiającego (Służba Stałego Dyżuru), przez cały okres trwania umowy włączając dni powszednie i świąteczne. 2. Transport odłowionych zwierząt do schroniska dla bezdomnych zwierząt samochodem dostosowanym do przewożenia zwierząt. 3. Umieszczenie i przechowywanie odłowionego zwierzęcia w schronisku dla bezdomnych zwierząt, z którym wykonawca ma podpisaną umowę lub do którego posiada tytuł prawny. 4. Zapewnienie bezdomnym zwierzętom przyjętym do schroniska obligatoryjnej sterylizacji lub kastracji. 5. W przypadku zwierząt chorych lub rannych niezwłoczne zapewnienie im całodobowej opieki weterynaryjnej. 6. Usypianie ślepych miotów zwierząt bezdomnych przez weterynarza. 7. W przypadku padnięcia/uśpienia zwierzęcia Wykonawca przekaże jego zwłoki do utylizacji prowadzonej przez podmiot do tego uprawniony. 8. Zbieranie zwłok zwierząt i ptaków wraz z przekazaniem ich do utylizacji podmiotom zajmującym się profesjonalnie utylizacją zwłok zwierząt. 9. Prowadzenie ewidencji podjętych interwencji, przy czym dla interwencji zakończonych przewiezieniem zwierzęcia do schroniska Wykonawca jest zobowiązany wypełnić protokoły wykonania usługi-karty informacyjne (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 wzoru umowy), a w przypadku oddania zwłok zwierząt do utylizacji dołączyć kopie karty przekazania odpadów wystawioną przez podmiot gospodarczy prowadzący działalność utylizacyjną. 10. Podejmowanie działań związanych z poszukiwaniem nowych właścicieli dla wyłapanych zwierząt. Zwierzęta po wyłapaniu zostaną przewiezione i umieszczone w schronisku, z którym Wykonawca posiada podpisaną umowę lub do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Schronisko winno spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r w sprawie szczegółowych wymagań dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. 2004r. nr 158,poz 1657). W schronisku zwierzętom należy zapewnić opiekę weterynaryjną, kwarantannę w przypadku podejrzenia wścieklizny oraz sterylizację lub kastrację. Wykonawca w ramach działań związanych z poszukiwaniem nowych właścicieli dla wyłapywanych zwierząt będzie przesyłał bezzwłocznie po wyłapaniu zwierzęcia jego fotografię na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: anetas@um.czeladz.pl z informacją o miejscu znalezienia zwierzęcia. Zamawiający umieści otrzymaną fotografię wraz z informacją na swoich stronach internetowych. W przypadku znalezienia przez Wykonawcę nowego właściciela dla wyłapanego zwierzęcia, przekazanie nastąpi za pomocą karty adopcyjnej zawierającej: imię i nazwisko osoby przejmującej, adres, opis psa/kota ze zdjęciem, datę przejęcia, podpis przekazującego i przejmującego. Karty adopcyjne będą przekazywane Zamawiającemu do 10-go każdego miesiąca. Przewidywana maksymalna liczba zwierząt, które będą wymagały umieszczenia w schronisku -50 szt. rocznie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zachowanie wyłapanych zwierząt, w szczególności Wykonawca w ramach wykonywania usługi jest zobowiązany do zachowania środków ostrożności, zapewniających ochronę zdrowia i życia zwierząt oraz ludzi, jest zobowiązany do dołożenia wszelkich starań by wyłapane zwierzęta były jak najmniej uciążliwe dla otoczenia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 11 marca 2004r o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2008r Nr 213, poz. 13442 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003r Nr 106, poz. 1002z późn. zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (DZ.U.2012r. poz.391 tekst jednolity) ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz.U. z 2004r nr 52, poz. 525 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wraz z załącznikiem do formularza ofertowego; 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów; 3. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ust. 4 Ustawy). 6. W przypadku wybrania oferty osoby (osób) fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedstawienia oświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w sytuacji: - wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa z zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. W szczególności Zamawiający dopuszcza; zmianę podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź,41-250 Czeladź,ul.Katowicka 45,Wydz.Rozwoju Miasta i Inżynierii Miejskiej,pok.218,tel.(032)76 37 978 lub fax(032)76 33 694,e-mail:mskiba@um.czeladz.pl,e-mail:anetas@um.czeladz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, pokój 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2025 roku usług weterynaryjnych wykonywanych na wolno żyjących kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wyłapywaniem, z uwzględnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- "Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt"
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i kotami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
- Odłapywanie bezdomnych zwierząt oraz sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Kamieńsk
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.