eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa artykułów w grupie Środki czyszczące i polerujące kod CPV 39800000-0



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Kołobrzeg: Dostawa artykułów w grupie Środki czyszczące i polerujące kod CPV 39800000-0
Numer ogłoszenia: 500500 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak , ul. Łopuskiego 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 35 115 55, faks 0-94 35 115 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów w grupie Środki czyszczące i polerujące kod CPV 39800000-0.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie asortymentowo ilościowe stanowiace zał. nr do SIWZ znajduje sie na stronie internetowej www.ekonom.kolobrzeg.pl w zakładce przetargi. L.p Nazwa towaru nazwa handlowa towaru Rodzaj opakowania jednostaka miary ilość cena netto VAT wartość netto wartość brutto Płyn do mycia naczyń typu Cytrusek 5 l szt. 150 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do mycia podłóg typu Ajax 1 l szt. 390 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do mycia okien z rozpylaczem typu Clin-Ajax 0,5 l szt. 350 23% 0,00 zł 0,00 zł pojemnik jednorazowy niedzielony szt. 4000 23% 0,00 zł 0,00 zł preparat przeciw pleśni typu Savo 0,5 l szt. 30 23% 0,00 zł 0,00 zł spray przeciw kurzowi typu Pronto 0,25 l szt. 80 23% 0,00 zł 0,00 zł proszek do prania białego-kolor typu Vizir 4,4 kg szt. 25 23% 0,00 zł 0,00 zł reklamówka jednorazowa 6 kg op. 60 23% 0,00 zł 0,00 zł ręczniki papierowe w rolce celulozowe, perforowane, dwuwarstwowe, długość 65 m, wysokość 19,20 6 szt.,1 op. op. 120 23% 0,00 zł 0,00 zł ręczniki składane białe PZ, wym. 12-25 cm 20 szt.,1 karton katronów 130 23% 0,00 zł 0,00 zł rękawiczki jednorazowe lateksowe rozm. S,M,L 100 szt.,1 op. op. 170 8% 0,00 zł 0,00 zł serwetki typu TORK, DUNI,FASANA- 3 warstwowe, wym. 33x33 cm 250 szt.,1 op. op. 250 23% 0,00 zł 0,00 zł serwetki typu Duni fizelinowe kolorowe wym. 40x40 cm 50 szt./1 op. op. 40 23% 0,00 zł 0,00 zł serwetki gastronomiczne białe, wym. 25x25 cm 100 szt./1 op. op. 150 23% 0,00 zł 0,00 zł rozetki pod filiżanki białe 100 szt.,1 op. op. 100 23% 0,00 zł 0,00 zł ścierka perforowana 3sz,op op. 240 23% 0,00 zł 0,00 zł środek do udrażniania rur kret 0,50kg szt. 40 23% 0,00 zł 0,00 zł świeczki duni białe -kolor 10 szt,op szt. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł talerz jednorazowy 100szt,op op. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł woreczki sniadaniowe 1000szt,op op. 30 23% 0,00 zł 0,00 zł opakowanie jednorazowe do tortów 50szt/op op. 2 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do mycia WC typu Tytan 0,70l szt. 250 23% 0,00 zł 0,00 zł Płyn do prania firan typu Vanisch 0,50l szt. 5 23% 0,00 zł 0,00 zł widelec jednorazowy plastik biały 100szt,op op. 5 23% 0,00 zł 0,00 zł mop vileda płaski biały zapinany 1 szt szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł worki na odpady LD 160l-1worek 10szt,1op szt. 500 23% 0,00 zł 0,00 zł worki na odpady LD 60l-1worek 20szt/1op szt. 800 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do mycia WC typu Domestos 1,25l szt. 280 23% 0,00 zł 0,00 zł żel do toalet Palemka 1l szt. 60 23% 0,00 zł 0,00 zł druciak metalowy spiralny 3szt,op szt. 60 23% 0,00 zł 0,00 zł fartuch jednorazowy 100sz,op szt. 5 23% 0,00 zł 0,00 zł flaczarka jednorazowa 350ml 30szt,op szt 5 23% 0,00 zł 0,00 zł foli do żywności aluminiowa szer 45 cm, długość 150m szt 10 23% 0,00 zł 0,00 zł foremka do keksa jednorazowa 50szt/op szt 2 23% 0,00 zł 0,00 zł gąbka do czyszczenia duża szt 50 23% 0,00 zł 0,00 zł kostka do WC -typu Domestos z koszyczkiem szt 120 23% 0,00 zł 0,00 zł krem do rąk 75 ml glicerynowy,cytrynowy 75 ml szt 20 23% 0,00 zł 0,00 zł kubek jednorazowy do zimnych napojów 200ml 100 szt,1op szt 15 23% 0,00 zł 0,00 zł kubek jednorazowy do gorących napojów 200ml 100 szt,1op szt 15 23% 0,00 zł 0,00 zł łyżka jednorazowa plasti biały 100szt/1op szt 5 23% 0,00 zł 0,00 zł mleczko do czyszczenia typu DIX lub typu MORS 0,50l szt 300 23% 0,00 zł 0,00 zł mop vileda paski mikrofibra szt 20 23% 0,00 zł 0,00 zł nóż jednorazowy plastik biały 100sz,op szt 5 23% 0,00 zł 0,00 zł odswieżacz powietrza typu Merida 243 ml szt 20 23% 0,00 zł 0,00 zł papier toaletowy typu Big biały , dwuwarstwowa celuloza , długość rolki 125m, średnica 18cm,waga 160g.m2 12sz,op szt 100 23% 0,00 zł 0,00 zł papier toaletowy Big szary , jednowartwowy , długość rolki 160m , srednica 18cm , waga 30g/m2 12szt,op szt 160 23% 0,00 zł 0,00 zł papiet toaletowy biały do dystrybutora w rolce jednowarstwowy długość 480m, średnica 28 cm 6szt,op szt 160 23% 0,00 zł 0,00 zł pasta do szorowania typu Sama 250 g szt. 50 23% 0,00 zł 0,00 zł patera jednorazowa mała aluminiowa szt. 500 23% 0,00 zł 0,00 zł patera jednorazowa średnia szt. 100 23% 0,00 zł 0,00 zł patera jednorazowa duża szt. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł wykałaczki 1000 szt.op op. 25 23% 0,00 zł 0,00 zł mydło kremowe w płynie z kompleksem odżywczo-pielegnacyjnym typu Luksja 5 l szt. 60 23% 0,00 zł 0,00 zł folia spożywcza, szer. 45 cm, długość 150 m szt. 50 23% 0,00 zł 0,00 zł patyczki do szaszłyków 50 szt.op. op. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł odtłuszczacz do kuchni typu Sinlux (blaty, okapy) 0,5 l szt. 30 23% 0,00 zł 0,00 zł koncentrat przeciw kurzowi Merida 1 l szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł pojemnik do gorących potraw 460 ml 50 szt.op. op. 60 23% 0,00 zł 0,00 zł pokrywka jednorazowa do pojemnika do gorących potraw 460 ml 50 szt./op. op. 60 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do mycia naczyń typu Ludwik 0,5 l szt. 40 23% 0,00 zł 0,00 zł Unii Luksusowa tego typu pasta do podłogi 440 g szt. 400 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do prania dywanów typu Vanisch 0,5 l szt. 6 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do odplamiania tkanin typu Vanisch 1 l szt. 5 23% 0,00 zł 0,00 zł proszek do czyszczenia powierzchni Ajax 0,5 kg szt. 40 23% 0,00 zł 0,00 zł zapach do odkurzacza 5 szt./op. op. 30 23% 0,00 zł 0,00 zł Anti Odor-kostka w koszyczku szt. 200 23% 0,00 zł 0,00 zł papier toaletowy typu Mola biały 8szt.op. op. 400 23% 0,00 zł 0,00 zł ścierki do kurzu z mikrofibry 3 szt.op. op. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł rękawice gumowe gospodarcze para par 20 23% 0,00 zł 0,00 zł zmywak kuchenny 5szt.op. op. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł mydło do rąk silnie zabrudzonych typu Merida 5 l szt. 3 23% 0,00 zł 0,00 zł denaturat biały 0,5 l szt. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł ścierki podłogowe szare 70x60 lub 60x80 szt. 100 23% 0,00 zł 0,00 zł ścielka flanelowa lub tetrowa 70x60 szt. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł papier toaletowy szary typu Kaczory 8 szt.op. op. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł soda kaustyczna 1 kg szt. 2 23% 0,00 zł 0,00 zł mleczko typu Cif 2 l szt. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł komplet typu VILEDA ULTRA MAX szt. 4 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn dezynfekujący do rąk typu Manusan 0,5 l szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do płukania tkanin 1 l szt. 30 23% 0,00 zł 0,00 zł miotła 45x50 szt. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł kij do miotły szt. 20 23% 0,00 zł 0,00 zł szufelka szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł guma do ściągania wody z podłogi 50 cm szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł guma do ściągania wody z podłogi 80 cm szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn do mycia kabin prysznicowych 1 l szt. 15 23% 0,00 zł 0,00 zł papier półpergamin 1 kg szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł płyn przeciw kamieniowi 0,7 l szt. 10 23% 0,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 0,00 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20% całości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ] Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat - (Załącznik nr 3) do oferty przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekonom.kolobrezg.pl (zakładka -przetargi + link z BIP); zsehkolobrzeg.finn.pl (zakładka przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Łopuskiego 13, 78-100 Kołobrzeg pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich ul.Łopuskiego 13, Kołobrzeg, pok. 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.