To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-06
Łódź: Dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy dla:
1. Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi oraz
2. Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi, zwanych w dalszej części SIWZ
Numer ogłoszenia: 50062 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407698 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy dla: 1. Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi oraz 2. Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi, zwanych w dalszej części SIWZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są, wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ, dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy dla: 1.1 Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i 1.2 Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi, zwanych w dalszej części SIWZ Zamawiającymi indywidualnymi (załącznik nr 1 do SIWZ) Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: A) CPV 33600000-6 z grupy Produkty farmaceutyczne. B) CPV 33690000-3 z grupy Różne produkty lecznicze. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1 Produkty lecznicze i wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) - wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu leczniczego oraz okazać je na żądanie Zamawiającego, 2.2 Oferowane produkty lecznicze i wyroby medyczne muszą posiadać w dniu dostawy co najmniej 12 miesięczny termin ważności. 2.3 Ilość produktu leczniczego lub wyrobu medycznego musi być dostarczona w ilości zamówionej, w terminie określonym w warunkach umowy, 2.4 Produkty lecznicze opisane są nazwą substancji czynnej. W przypadku produktów leczniczych wieloskładnikowych do opisu przedmiotu zamówienia wprowadzono nazwę handlową w celu uniknięcia niejednoznaczności oraz dodatkowo zapis lub równoważne. 3. Warunki techniczne realizacji dostaw. Faktyczne zamówienie (co do rozmiaru i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób leczonych, wynikać będzie ze składanych pisemnie przez Zamawiających indywidualnych zapotrzebowań. Przedmiotowe zapotrzebowanie przedstawiane Wykonawcy określać będzie asortyment, wielkość i wymagane terminy realizacji dostawy, przy czym: 3.1 Zapotrzebowanie będzie składane na minimum 1 dzień przed jego realizacją, 3.2 Dostawy będą realizowane raz dziennie w godzinach pracy Zamawiających indywidualnych, 3.3 Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne w ciągu 12 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, ponieważ odpowiadają strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w okresie 2 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia produktów leczniczych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 3.4 Wartość produktów leczniczych i wyrobów medycznych objętych umową jest ilością maksymalną jaką mogą zamówić Zamawiający indywidualny i może ona ulec zmniejszeniu max. do 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego indywidualnego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikającą z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 3.5 Płatność przelewem, w ciągu min. 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę zamówienia. 3.6 W trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę równoważnego produktu leczniczego lub wyrobu medycznego o innej nazwie handlowej niż podana w Załączniku nr 3 do SIWZ, będący produktem leczniczym o tej samej substancji czynnej. 3.7 Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załączniku nr 3 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. 3.8 Jeżeli Wykonawca nie posiada danego produktu leczniczego lub wyrobu medycznego ujętego w Załączniku nr 3 do SIWZ z powodu wycofania z obrotu lub zaprzestania jego produkcji, należy wyraźnie zaznaczyć ten fakt, a cenę w formularzu ofertowym podać z ostatniej kartoteki posiadanej przez Wykonawcę dla danego produktu leczniczego lub wyrobu medycznego. 3.9 W przypadku pojawienia się na rynku nowego produktu leczniczego o tej samej substancji czynnej znajdującej się w opisie zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu dokonania ewentualnych zmian w zamówieniach częściowych realizowanych przez zamawiających indywidualnych po podpisaniu umowy. 3.10 Zamawiający żąda aby ilość zamówionego produktu leczniczego realizowana na podstawie zamówień częściowych po podpisaniu umowy była dostarczona w całości i w terminie określonym w/w zamówieniu. 3.11 Zamawiający wyraża zgodę na zamianę postaci form doustnych w podaniu nazwy preparatu będącego ofertą oraz ich wyceny, a mianowicie: zamiast tabletek - tabletki powlekane, kapsułki, kapsułki twarde lub drażetki, zamiast tabletek powywlekanych - tabletki, kapsułki, kapsułki twarde lub drażetki, zamiast kapsułek - kapsułki twarde, tabletki, tabletki powlekane, drażetki, zamiast drażetek - kapsułki, tabletki, kapsułki twarde, tabletki powlekane, zamiast (tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek) o powolnym uwalnianiu - tabletki, tabletki powlekane lub kapsułki - o zmodyfikowanym uwalnianiu. Podane w Załączniku nr 3 do SWIZ wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne w ciągu 12 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.36.00.00 - 36.36.00.00 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część zamówienia (A)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. SZOSA Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192113,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197516,85
Oferta z najniższą ceną: 197516,85 / Oferta z najwyższą ceną: 212084,39
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II część zamówienia (B)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A. 87 - 100 Toruń, ul. Szosa Bydgoska 58,, ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76557,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70942,49
Oferta z najniższą ceną: 70942,49 / Oferta z najwyższą ceną: 74391,09
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: III część zamówienia (C)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. LIDER, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142429,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124995,77
Oferta z najniższą ceną: 124995,77 / Oferta z najwyższą ceną: 140203,18
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: IV część zamówienia (D)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85907,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94258,92
Oferta z najniższą ceną: 94258,92 / Oferta z najwyższą ceną: 96119,80
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: V część zamówienia (G)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. LIDER, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7623,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8104,58
Oferta z najniższą ceną: 8104,58 / Oferta z najwyższą ceną: 8751,39
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: VI część zamówienia (H)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9528,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10314,48
Oferta z najniższą ceną: 10314,48 / Oferta z najwyższą ceną: 11912,62
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: VII część zamówienia (J)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187224,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191649,63
Oferta z najniższą ceną: 191649,63 / Oferta z najwyższą ceną: 198386,73
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: VIII część zamówienia (L)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. LIDER, ul. Szosa Bydgoska 58, 54-613 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4983,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5019,12
Oferta z najniższą ceną: 5019,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5275,78
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: IX część zamówienia (M)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. LIDER, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40861,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45232,51
Oferta z najniższą ceną: 45232,51 / Oferta z najwyższą ceną: 47277,85
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: X część zamówienia (N)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228200,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240648,24
Oferta z najniższą ceną: 240648,24 / Oferta z najwyższą ceną: 25142,73
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: XI część zamówienia (P)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12557,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13500,14
Oferta z najniższą ceną: 13500,14 / Oferta z najwyższą ceną: 14948,38
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: XII część zamówienia (R)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. LIDER, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151552,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135275,64
Oferta z najniższą ceną: 135275,64 / Oferta z najwyższą ceną: 141309,03
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: XIII część zamówienia (S)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. LIDER, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43383,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39584,97
Oferta z najniższą ceną: 39584,97 / Oferta z najwyższą ceną: 47374,33
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: XIV część zamówienia (V)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7680,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8470,50
Oferta z najniższą ceną: 8470,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8987,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leku Bortezomib.
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.