Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Dubiecko: Wykonanie utwardzenia parkingu gminnego w m-ci Nienadowa masą asfaltową o powierzchni 1760 m 2
Numer ogłoszenia: 50063 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dubiecko, ul. Przemyska 10, 37-750 Dubiecko, woj. podkarpackie, tel. 016 6511156, fax 016 6511156.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utwardzenia parkingu gminnego w m-ci Nienadowa masą asfaltową o powierzchni 1760 m 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podbudowy tłuczniowej - 1760 m 2 wykonanie nawierzchni asfaltowej: warstwa wiążąca 3 cm - 1760 m2 warstwa ścieralna 4 cm - 1760 m2 ułożenie krawężnika drogowego na ławie fundamentowej - 115 mb wykonanie drogi dojazdowej wzdłuż parkingu tłuczniowej gr. 30 cm - 320 m 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty : 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2,1 do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy to spółek cywilnych oraz tych podmiotów, które złożą ofertę wspólną ( tzw. konsorcjum).Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą oferty wspólne, tzw. konsorcjum 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania do udzielenia zamówienia o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2,3 do specyfikacji) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga: minimum 3 roboty porównywalne pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia. 6. Oświadczenie wykonawcy, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wszystkie zamówienia zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2,2 do specyfikacji). 8. Kserokopie uprawnień budowlanych osób, które będą wykonywać zamówienie i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 9. Oświadczenie wykonawcy, że zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi lub wykaz podwykonawców ze wskazaniem części zamówienia (zakresu robót), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazwy i adresu firmy oraz osoby reprezentującej firmę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania im krótszy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubiecko.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Dubiecko ul. Przemyska 10 37- 750 Dubiecko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urzad Gminy Dubiecko ul. Przemyska 10 37- 750 Dubiecko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3240P poprzez budowę ciągu pieszo -rowerowego w miejscowości Rozalin, Franki, Kuchary Kościelne i Święcia - zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa ścieżki rowerowej Lednogóra - Rybitwy
- Budowa ścieżki rowerowej Lednogóra - Imielno
- Przebudowa Placu Niepodległości wraz z przebudową ciągu rowerowego przy ul. Sukienników w Chojnicach
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW120 m. Kobylanka ul. Szkolna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.