Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Samborzec: Przygotowanie i dostawa gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie gminy Samborzec w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 500770 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 15 831 44 64;831 44 43 w. 35, faks 15 831 44 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.samborzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie gminy Samborzec w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawę chleba dla dzieci ze szkół na terenie gminy Samborzec w roku 2014. Część I Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku: 1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy dostawy chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku. Chleb ma być dostarczany na stołówkę do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach. 1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest chleb jasny o wadze minimum 0,60 kg oraz chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg i minimum 0,45 kg. Ogólna ilość pieczywa w skali roku to 6036 szt. chleba jasnego o wadze minimum 0,60 kg oraz 294 szt. chleba ciemnego o wadze minimum 0,40 kg i 294 szt. chleba ciemnego o wadze minimum 0,45kg. Chleb ma być dowożony do szkół w każdy dzień nauki w godzinach miedzy 7.00 a 9.00 każdego dnia. Szczegółowy wykaz dni roku szkolnego znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 1.1.2. Zakres dostawy pieczywa do poszczególnych szkół na każdy dzień nauki przedstawia się następująco: a) Zespół Placówek Oświatowych w Chobrzanach: Poniedziałek - chleb jasny 17 sztuk Wtorek - chleb jasny 13 sztuk, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 17 Czwartek - chleb jasny sztuk 13, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 17 b) Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu: Poniedziałek - chleb jasny sztuk 19 Wtorek - chleb jasny sztuk 15, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 19 Czwartek - chleb jasny sztuk 15, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 19. Część II Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku: 1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy przygotowania i dostawy gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku. 1.2.1. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie gorącego posiłku z komponentów zakupionych przez wykonawcę oraz dostarczenie przygotowanych posiłków do Szkoły Podstawowej i Oddziału Przedszkolnego w Skotnikach, Szkoły Podstawowej i Oddziału Przedszkolnego w Zawierzbiu, Szkoły Podstawowej i Oddziału Przedszkolnego w Śmiechowicach, Szkoły Podstawowej Oddziału Przedszkolnego w Złotej. 1.2.2. Dzieci uprawnionych na podstawie decyzji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu do jednodaniowego posiłku szkolnego w 2014 roku jest 248. 1.2.3. Posiłki muszą posiadać wymagana przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno-sanitarnych. 1.2.4. Przewidywana szacunkowa liczba zup w skali 2014 roku to 35 034 porcji, a liczba porcji drugiego dania to 10 598. Liczba ta może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dzieci zakwalifikowanych przez Kierownika OPS do dożywiania lub nieobecności dziecka w szkole. 1.2.5. Przykładowa specyfikacja posiłków: Zupy: - pomidorowa z ryżem + pieczywo - grochówka z wkładką + pieczywo - ogórkowa zabielana + pieczywo, - barszcz ukraiński + pieczywo - kapuśniak + pieczywo - rosół z makaronem + mięso drobiowe gotowane - żurek z ziemniakami, jajkiem lub kiełbasą + pieczywo, - pieczarkowa + pieczywo, - fasolowa + pieczywo, - jarzynowa z makaronem + pieczywo, - krupnik z ziemniakami zabielany + pieczywo. Drugie dania : - pieczeń wieprzowa + sos + pyzy + kapusta biała gotowana, - udko z kurczaka + ziemniaki + surówka, - filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony, - kotlet mielony + ziemniaki + buraczki - kotlet schabowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gołąbki + sos pomidorowy, - makaron spaghetti + sos boloński ( z mięsem mielonym ) - gulasz + chleb lub bułka - pierogi ruskie z tłuszczem i cebulką - filet rybny ( miruna lub mintaj) + ziemniaki + surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi leniwe z masłem i cukrem - fasolka po bretońsku + chleb lub bułka - racuchy z jabłkami z cukrem Gramatura posiłków: - ziemniaki, kasza, makaron, 200 g. - mięso, ryba, kiełbasa 80 g. - surówka lub jarzyny gotowane 100 g. - naleśniki, placki pierogi, racuchy 300 g. - zupa 450 g. Żadne z dań nie może powtórzyć się w okresie tygodnia. 1.2.6. Jadłospis na następny miesiąc dostarczany jest do szkół, przedszkoli i do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu najpóźniej do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca i po zatwierdzeniu przez kierownika Zamawiającego podlega realizacji. Każda zmiana w jadłospisie wymaga akceptacji Zamawiającego. 1.2.7. Dostawa posiłków realizowana będzie od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej w godzinach i w ilości uzgodnionych z Dyrektorami n/w szkół i przedszkoli: 1) Szkoła Podstawowa w Śmiechowicach - 5 x tydzień - 33 porcji zupy (łącznie 6072 porcje), 2) Oddział Przedszkolny w Śmiechowicach - poniedziałek, środa, piątek - 15 porcji drugiego dania (łącznie 1656 porcje), wtorek i czwartek - 15 porcji zupy (łącznie 1104 porcje), 3) Szkoła Podstawowa w Skotnikach - 5 x tydzień - 44 porcji zupy (łącznie 8096 porcji), 4) Oddział Przedszkolny w Skotnikach - poniedziałek, środa, piątek - 25 porcji drugiego dania (łącznie 2760 porcji), wtorek i czwartek - 25 porcji zupy (łącznie 1840 porcji), 5) Szkoła Podstawowa w Zawierzbiu- 5 x tydzień - 45 porcji zupy (łącznie 8280 porcji), 6) Oddział Przedszkolny w Zawierzbiu - poniedziałek, środa, piątek - 26 porcji drugiego dania (łącznie 2870 porcje), wtorek i czwartek - 26 porcji zupy (łącznie 1914 porcje), 7) Szkoła Podstawowa w Złotej - 5 x tydzień - 30 porcji zupy (łącznie 5 520 porcji), 8) Oddział Przedszkolny w Złotej - poniedziałek, środa, piątek - 30 porcji drugiego dania (łącznie 3 312 porcje), wtorek i czwartek - 30 porcji zupy (łącznie 2 208 porcje)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6, 55.52.40.00-9, 15.81.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/ informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.samborzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
Samborzec 43
27-650 Samborzec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Samborzec 43 27-650 Samborzec pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy dostawy chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku. Chleb ma być dostarczany na stołówkę do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach. 1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest chleb jasny o wadze minimum 0,60 kg oraz chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg i minimum 0,45 kg. Ogólna ilość pieczywa w skali roku to 6036 szt. chleba jasnego o wadze minimum 0,60 kg oraz 294 szt. chleba ciemnego o wadze minimum 0,40 kg i 294 szt. chleba ciemnego o wadze minimum 0,45kg. Chleb ma być dowożony do szkół w każdy dzień nauki w godzinach miedzy 7.00 a 9.00 każdego dnia. Szczegółowy wykaz dni roku szkolnego znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 1.1.2. Zakres dostawy pieczywa do poszczególnych szkół na każdy dzień nauki przedstawia się następująco: a) Zespół Placówek Oświatowych w Chobrzanach: Poniedziałek - chleb jasny 17 sztuk Wtorek - chleb jasny 13 sztuk, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 17 Czwartek - chleb jasny sztuk 13, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 17 b) Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu: Poniedziałek - chleb jasny sztuk 19 Wtorek - chleb jasny sztuk 15, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 19 Czwartek - chleb jasny sztuk 15, chleb ciemny o wadze minimum 0,40 kg sztuk 2, chleb ciemny o wadze minimum 0,45 kg sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy przygotowania i dostawy gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie gminy Samborzec w 2014 roku. 1.2.1. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie gorącego posiłku z komponentów zakupionych przez wykonawcę oraz dostarczenie przygotowanych posiłków do Szkoły Podstawowej i Oddziału Przedszkolnego w Skotnikach, Szkoły Podstawowej i Oddziału Przedszkolnego w Zawierzbiu, Szkoły Podstawowej i Oddziału Przedszkolnego w Śmiechowicach, Szkoły Podstawowej Oddziału Przedszkolnego w Złotej. 1.2.2. Dzieci uprawnionych na podstawie decyzji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu do jednodaniowego posiłku szkolnego w 2014 roku jest 248. 1.2.3. Posiłki muszą posiadać wymagana przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno-sanitarnych. 1.2.4. Przewidywana szacunkowa liczba zup w skali 2014 roku to 35 034 porcji, a liczba porcji drugiego dania to 10 598. Liczba ta może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dzieci zakwalifikowanych przez Kierownika OPS do dożywiania lub nieobecności dziecka w szkole. 1.2.5. Przykładowa specyfikacja posiłków: Zupy: - pomidorowa z ryżem + pieczywo - grochówka z wkładką + pieczywo - ogórkowa zabielana + pieczywo, - barszcz ukraiński + pieczywo - kapuśniak + pieczywo - rosół z makaronem + mięso drobiowe gotowane - żurek z ziemniakami, jajkiem lub kiełbasą + pieczywo, - pieczarkowa + pieczywo, - fasolowa + pieczywo, - jarzynowa z makaronem + pieczywo, - krupnik z ziemniakami zabielany + pieczywo. Drugie dania : - pieczeń wieprzowa + sos + pyzy + kapusta biała gotowana, - udko z kurczaka + ziemniaki + surówka, - filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony, - kotlet mielony + ziemniaki + buraczki - kotlet schabowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gołąbki + sos pomidorowy, - makaron spaghetti + sos boloński ( z mięsem mielonym ) - gulasz + chleb lub bułka - pierogi ruskie z tłuszczem i cebulką - filet rybny ( miruna lub mintaj) + ziemniaki + surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi leniwe z masłem i cukrem - fasolka po bretońsku + chleb lub bułka - racuchy z jabłkami z cukrem Gramatura posiłków: - ziemniaki, kasza, makaron, 200 g. - mięso, ryba, kiełbasa 80 g. - surówka lub jarzyny gotowane 100 g. - naleśniki, placki pierogi, racuchy 300 g. - zupa 450 g. Żadne z dań nie może powtórzyć się w okresie tygodnia. 1.2.6. Jadłospis na następny miesiąc dostarczany jest do szkół, przedszkoli i do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu najpóźniej do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca i po zatwierdzeniu przez kierownika Zamawiającego podlega realizacji. Każda zmiana w jadłospisie wymaga akceptacji Zamawiającego. 1.2.7. Dostawa posiłków realizowana będzie od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej w godzinach i w ilości uzgodnionych z Dyrektorami n/w szkół i przedszkoli: 1) Szkoła Podstawowa w Śmiechowicach - 5 x tydzień - 33 porcji zupy (łącznie 6072 porcje), 2) Oddział Przedszkolny w Śmiechowicach - poniedziałek, środa, piątek - 15 porcji drugiego dania (łącznie 1656 porcje), wtorek i czwartek - 15 porcji zupy (łącznie 1104 porcje), 3) Szkoła Podstawowa w Skotnikach - 5 x tydzień - 44 porcji zupy (łącznie 8096 porcji), 4) Oddział Przedszkolny w Skotnikach - poniedziałek, środa, piątek - 25 porcji drugiego dania (łącznie 2760 porcji), wtorek i czwartek - 25 porcji zupy (łącznie 1840 porcji), 5) Szkoła Podstawowa w Zawierzbiu- 5 x tydzień - 45 porcji zupy (łącznie 8280 porcji), 6) Oddział Przedszkolny w Zawierzbiu - poniedziałek, środa, piątek - 26 porcji drugiego dania (łącznie 2870 porcje), wtorek i czwartek - 26 porcji zupy (łącznie 1914 porcje), 7) Szkoła Podstawowa w Złotej - 5 x tydzień - 30 porcji zupy (łącznie 5 520 porcji), 8) Oddział Przedszkolny w Złotej - poniedziałek, środa, piątek - 30 porcji drugiego dania (łącznie 3 312 porcje), wtorek i czwartek - 30 porcji zupy (łącznie 2 208 porcje)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6, 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SAMBORZEC
więcej: przetargi SAMBORZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie"
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy wyżywienia dla dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 2 .... - II postępowanie
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla wychowanków Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. S Starzyńskiego przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.