eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa drukowania i dystrybucji druków do Wojskowych Biur Emerytalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Warszawa: Usługa drukowania i dystrybucji druków do Wojskowych Biur Emerytalnych
Numer ogłoszenia: 500812 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455192 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Biuro Emerytalne w Warszawie, ul. Złota 5, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6879520, faks 22 687 91 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania i dystrybucji druków do Wojskowych Biur Emerytalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dystrybucji następujących druków do 15-tu Wojskowych Biur Emerytalnych, tj.: 1) decyzji pierwszorazowych - 24.000 egz. 2) decyzji zamiennych - 274.000 egz. 3) PIT - 40/11A (składanka) - 29.000 egz. 4) PIT - 40/11A (format A4) - 337.500 egz. 5) PIT - 8C - 16.200 egz. 6) wniosków o wydanie legitymacji - 500 egz. 7) kart potrąceń - 2.000 egz. 8) notatek PT-3 - 1.000 egz. 9) notatek PT-5 - 1.000 egz. 10) kart ewidencji EWU - 500 egz. 11) wniosków o świadczenie socjalne - 6.000 egz. 12) notatek pomoc socjalną - 6.000 egz. 13) legitymacji emeryta-rencisty - 2.000 szt. zgodnie z parametrami technicznymi szczegółowo określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegóły dotyczące dystrybucji druków (adresy biur, terminy dostaw oraz ilości jakie należy do nich dostarczyć) określone zostały w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotowej usługi według następującego harmonogramu: 1) I partia zamówienia: dotyczy druków wymienionych w pkt. 1-5. Realizacja I partii zamówienia obejmuje: przedstawienie druków próbnych wykonanych przez Wykonawcę, akceptację druków próbnych przez Zamawiającego, drukowanie i dystrybucję druków przez Wykonawcę. I partia zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie do dnia 09.01.2013 r. Wykonawca przystąpi do realizacji I partii druków niezwłocznie po podpisaniu umowy. Dystrybucja druków obejmować będzie wszystkie Biura Emerytalne. 2) II partia zamówienia: dotyczy druków wymienionych w pkt. 6-13. Realizacja II partii zamówienia obejmuje: przedstawienie druków próbnych wykonanych przez Wykonawcę, akceptację druków próbnych przez Zamawiającego, drukowanie i dystrybucję druków przez Wykonawcę do WBE w Warszawie (druki wymienione w pkt. 6-12 tj. druki wniosków, notatek i kart) oraz do WBE w Gdańsku (wymienione w pkt. 13 tj. legitymacje emeryta-rencisty). Wykonawca przystąpi do realizacji II partii zamówienia po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia. Drukowanie i dystrybucja druków musi nastąpić w terminie 14. dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego druków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Compset Piotr Krupiński i Wspólnicy S.j., ul. Górczewska 228/83, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41208,81

  • Oferta z najniższą ceną: 41208,81 / Oferta z najwyższą ceną: 64535,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.