To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Warszawa: P-35-DRUKI-2012 na dostawę druków
Numer ogłoszenia: 500944 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389832 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P-35-DRUKI-2012 na dostawę druków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków. Wykonawca we własnym zakresie wykona określone niniejszą Specyfikacją druki wg załączonych wzorów (z wyłączeniem druków samokopiujących i oznaczonych Mz jako druki Ministerstwa Zdrowia obowiązujące w RP, które mogą być dostarczone jako wyroby gotowe) i dostarczy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy wykaz druków zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedstawione w załączniku nr 6 wzory druków stanowią materiał poglądowy dla używanych w Szpitalu druków. Po podpisaniu umowy zostaną przekazane Wykonawcy obowiązujące wzory druków, których format i objętość zgodne będą z wzorem obecnie obowiązujących w Szpitalu druków. Zamawiający zastrzega sobie, iż kierowane do produkcji druki mogą odbiegać treścią i formą graficzną od wzorów przedstawionych w załączniku nr 6, a dostarczony do druku materiał będzie miał formę edytowalnego pliku (doc). Opracowanie graficzne zmian i ich skład spoczywa na Wykonawcy i jest elementem złożonej w niniejszym postępowaniu oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian wzorów poszczególnych druków w trakcie trwania umowy (z wyłączeniem zwiększenia formatu lub objętości) na zasadach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż jeśli nie wskazano koloru wydruku, papier użyty do druku musi być koloru białego. Zamawiający nie ogranicza liczby zmian ani nie jest zobowiązany do stosowania jakichkolwiek nakładów minimalnych. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości druków mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH DRUK, Lektykarska 25/8, 01-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56383,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58698,92
Oferta z najniższą ceną: 52286,62 / Oferta z najwyższą ceną: 67392,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego w Cieszynie Wiadomości Ratuszowych, ulotek i afiszy informacyjnych oraz ulotek informacyjnych i mapek w roku 2025
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.