Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Warszawa: Zapewnienie usług medycznych w zakresie: wykonywanie badań profilaktycznych oraz konsultacji lekarskich
Numer ogłoszenia: 50100 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy , ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, faks 022 5967800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług medycznych w zakresie: wykonywanie badań profilaktycznych oraz konsultacji lekarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usług medycznych obejmujących badania profilaktyczne i konsultacje lekarskie pracowników cywilnych i strażaków pełniących służbę w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy. a) Rodzaje badań lekarskich, laboratoryjnych i konsultacji medycznych: - morfologia - 864 badania - glukoza - 864 badania - kreatynina - 708 badań - cholesterol - 800 badań - trójglicerydy - 863 badania - bilirubina - 660 badań - ALAT - 660 badań - badanie ogólne moczu - 864 badania - neurolog - 400 konsultacji - okulista - 450 konsultacje - laryngolog - 500 konsultacji - ekg spoczynkowe - 450 badania - ekg wysiłkowe - 200 badania - rtg klatki piersiowej - 550 prześwietleń - spirometria - 300 badania - szczepienia ochronne (różne) - 336 szczepień b) przeprowadzanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych dla 1000 strażaków, wydawanie zaświadczeń przez lekarza medycyny pracy o braku bądź istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku służbowym zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 października 2005r. w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej ( Dz. U. nr 261 ,poz. 2191) c) przeprowadzanie badań profilaktycznych dla 16 pracowników cywilnych zgodnie z kodeksem pracy d) przeprowadzanie badań kontrolnych 100 kierowców i wydawanie orzeczeń lekarskich przez uprawnionego do badań kierowców lekarza medycyny pracy e) wydawanie zaświadczeń wymaganych w procesie szkolenia kwalifikacyjnego i specjalistycznego - ok. 150; W przypadkach gdy: - strażak będzie posiadał aktualne zaświadczenie o braku przeciwwskazań do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku służbowym, - zakres ćwiczeń/szkoleń nie będzie swoim charakterem znacząco odbiegał od obowiązków służbowych strażaka, które wykonuje na zajmowanym stanowisku, wykonawca, na żądanie zamawiającego, będzie nieodpłatnie oraz bez wykonywania dodatkowych badań i konsultacji - wydawał orzeczenia lekarskie o zdolności do uczestniczenia w specjalistycznych ćwiczeniach/szkoleniach (zgodnie z § 31 ust 2 Rozporządzenia MSWiA z dnia 16 września 2008 w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby strażaków Państwowej Straży Pożarnej Dz. U. 180 poz. 1115) f) przeprowadzanie badań profilaktycznych w przypadku czasowej niezdolności do służby z powodu choroby trwającej dłużej niż 60 dni w celu ustalenia zdolności do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na dotychczasowym stanowisku służbowym- ok. 30 osób g) wnioskowanie do komórki kadrowej Zleceniodawcy o skierowanie funkcjonariusz do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej Ministerstwa i Spraw Wewnętrznych i Administracji celem ustalenia zdolności do służby, jeśli wynika to z oceny stanu zdrowia strażaka - ok. 10 osób h) orzekanie nowozatrudnionych o przydatności na zajmowanym stanowisku - ok. 50 osób i) uczestnictwo pielęgniarki w przeprowadzaniu próby wydolnościowej zmodyfikowaną metodą harwardzką, której sposób wykonania i ocenę określa załącznik nr 3 do wyżej cytowanego rozporządzenia. Test sprawności obejmuje cały stan osobowy jednostki - ok. 1000 osób i jest przeprowadzany co roku - Miejsce wykonania próby harwardzkiej - siedziby Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych KM PSP m. st. Warszawy - Terminy - miesiąc luty, marzec ,wrzesień. j) uczestnictwo pielęgniarki w przeprowadzeniu próby wydolnościowej kandydatów do służby w ramach postępowania kwalifikacyjnego odbywającego się dwa trzy razy do roku , ok. 100 kandydatów w jednym naborze. 2. Warunki realizacji usługi. a) Pożądanym dla Zamawiającego jest aby wszystkie badania i konsultacje były wykonywane w jednej przychodni. W przypadku gdy nie jest to możliwe do oferty należy załączyć tabelę miejsc w których będą wykonywane określone badania i konsultacje. b) Pracownicy Zamawiającego winni być obsługiwani poza kolejnością. c) Materiał do badań winien być pobierany na bieżąco po zgłoszeniu się pracownika Zamawiającego i okazaniu zlecenia wykonania badań wystawionego przez Zamawiającego. Punkt poboru materiału do badań winien być czynny od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez Oferenta. Wyniki badań będą dostępne w max. terminie 7 dni od wykonania badań. d) Konsultacje lekarskie winny być przeprowadzone w max. terminie do 7 dni od daty zgłoszenia się pracownika Zamawiającego do rejestracji Przychodni Oferenta i okazaniu zlecenia wykonania odpowiednich konsultacji. Godziny wykonywania konsultacji lekarskich wyznacza Oferent. Pożądanym dla zamawiającego jest aby były to godziny w dniach poniedziałek - piątek. e) Przychodnie muszą być zlokalizowana na terenie Warszawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
DOPUSZCZALNE ZMIANY TREŚCI UMOWY 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmian ceny brutto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na asortyment objęty umową w trakcie jej realizacji strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chłodna 3; 00-891 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy przy ul. Polnej 1 w Warszawie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi: PSYCHOLOG (na rok 2024)
- Usługa teleopieki wraz z usługą serwisową 231 urządzeń finansowana ze środków pochodzących z dotacji celowej budżetu państwa w ramach Programu Korpus Wsparcia Seniorów oraz budżetu Gminy Lublin
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE ETAP II (Część 1- LOGOPEDA I ; Część 2- LOGOPEDA II)
- Organizacja turnusu rehabilitacyjnego i wyjazdów na leczniczy basen mineralny dla seniorów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.