eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zapewnienie usług medycznych w zakresiewykonywanie badań profilaktycznych oraz konsultacji lekarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Warszawa: Zapewnienie usług medycznych w zakresie: wykonywanie badań profilaktycznych oraz konsultacji lekarskich
Numer ogłoszenia: 50100 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy , ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, faks 022 5967800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług medycznych w zakresie: wykonywanie badań profilaktycznych oraz konsultacji lekarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usług medycznych obejmujących badania profilaktyczne i konsultacje lekarskie pracowników cywilnych i strażaków pełniących służbę w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy. a) Rodzaje badań lekarskich, laboratoryjnych i konsultacji medycznych: - morfologia - 864 badania - glukoza - 864 badania - kreatynina - 708 badań - cholesterol - 800 badań - trójglicerydy - 863 badania - bilirubina - 660 badań - ALAT - 660 badań - badanie ogólne moczu - 864 badania - neurolog - 400 konsultacji - okulista - 450 konsultacje - laryngolog - 500 konsultacji - ekg spoczynkowe - 450 badania - ekg wysiłkowe - 200 badania - rtg klatki piersiowej - 550 prześwietleń - spirometria - 300 badania - szczepienia ochronne (różne) - 336 szczepień b) przeprowadzanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych dla 1000 strażaków, wydawanie zaświadczeń przez lekarza medycyny pracy o braku bądź istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku służbowym zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 października 2005r. w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej ( Dz. U. nr 261 ,poz. 2191) c) przeprowadzanie badań profilaktycznych dla 16 pracowników cywilnych zgodnie z kodeksem pracy d) przeprowadzanie badań kontrolnych 100 kierowców i wydawanie orzeczeń lekarskich przez uprawnionego do badań kierowców lekarza medycyny pracy e) wydawanie zaświadczeń wymaganych w procesie szkolenia kwalifikacyjnego i specjalistycznego - ok. 150; W przypadkach gdy: - strażak będzie posiadał aktualne zaświadczenie o braku przeciwwskazań do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku służbowym, - zakres ćwiczeń/szkoleń nie będzie swoim charakterem znacząco odbiegał od obowiązków służbowych strażaka, które wykonuje na zajmowanym stanowisku, wykonawca, na żądanie zamawiającego, będzie nieodpłatnie oraz bez wykonywania dodatkowych badań i konsultacji - wydawał orzeczenia lekarskie o zdolności do uczestniczenia w specjalistycznych ćwiczeniach/szkoleniach (zgodnie z § 31 ust 2 Rozporządzenia MSWiA z dnia 16 września 2008 w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby strażaków Państwowej Straży Pożarnej Dz. U. 180 poz. 1115) f) przeprowadzanie badań profilaktycznych w przypadku czasowej niezdolności do służby z powodu choroby trwającej dłużej niż 60 dni w celu ustalenia zdolności do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na dotychczasowym stanowisku służbowym- ok. 30 osób g) wnioskowanie do komórki kadrowej Zleceniodawcy o skierowanie funkcjonariusz do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej Ministerstwa i Spraw Wewnętrznych i Administracji celem ustalenia zdolności do służby, jeśli wynika to z oceny stanu zdrowia strażaka - ok. 10 osób h) orzekanie nowozatrudnionych o przydatności na zajmowanym stanowisku - ok. 50 osób i) uczestnictwo pielęgniarki w przeprowadzaniu próby wydolnościowej zmodyfikowaną metodą harwardzką, której sposób wykonania i ocenę określa załącznik nr 3 do wyżej cytowanego rozporządzenia. Test sprawności obejmuje cały stan osobowy jednostki - ok. 1000 osób i jest przeprowadzany co roku - Miejsce wykonania próby harwardzkiej - siedziby Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych KM PSP m. st. Warszawy - Terminy - miesiąc luty, marzec ,wrzesień. j) uczestnictwo pielęgniarki w przeprowadzeniu próby wydolnościowej kandydatów do służby w ramach postępowania kwalifikacyjnego odbywającego się dwa trzy razy do roku , ok. 100 kandydatów w jednym naborze. 2. Warunki realizacji usługi. a) Pożądanym dla Zamawiającego jest aby wszystkie badania i konsultacje były wykonywane w jednej przychodni. W przypadku gdy nie jest to możliwe do oferty należy załączyć tabelę miejsc w których będą wykonywane określone badania i konsultacje. b) Pracownicy Zamawiającego winni być obsługiwani poza kolejnością. c) Materiał do badań winien być pobierany na bieżąco po zgłoszeniu się pracownika Zamawiającego i okazaniu zlecenia wykonania badań wystawionego przez Zamawiającego. Punkt poboru materiału do badań winien być czynny od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez Oferenta. Wyniki badań będą dostępne w max. terminie 7 dni od wykonania badań. d) Konsultacje lekarskie winny być przeprowadzone w max. terminie do 7 dni od daty zgłoszenia się pracownika Zamawiającego do rejestracji Przychodni Oferenta i okazaniu zlecenia wykonania odpowiednich konsultacji. Godziny wykonywania konsultacji lekarskich wyznacza Oferent. Pożądanym dla zamawiającego jest aby były to godziny w dniach poniedziałek - piątek. e) Przychodnie muszą być zlokalizowana na terenie Warszawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DOPUSZCZALNE ZMIANY TREŚCI UMOWY 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmian ceny brutto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na asortyment objęty umową w trakcie jej realizacji strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chłodna 3; 00-891 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy przy ul. Polnej 1 w Warszawie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.