Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 50110 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach , ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla 8 osób bezrobotnych, tj. uczestników/uczestniczek projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Łączna liczba osób uczestniczących w szkoleniu: 8 osób. Zajęcia realizowane w ramach BLOKU I powinny odbywać się w jednej grupie- 8 osób, z kolei zajęcia realizowane w ramach BLOKU II powinny odbywać się w 4 grupach (Moduł I- 4 osoby, Moduł II- 1 osoba, Moduł III- 2 osoby, Moduł IV- 1 osoba). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników/uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.Celem szkolenia jest zdobycie przez osoby bezrobotne umiejętności teoretycznych i praktycznych niezbędnych do pracy na stanowisku samodzielnego księgowego. Młode osoby bezrobotne w wieku 18-30 lat, posiadające wykształcenie ekonomiczne (min. średnie), zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach. Planowany okres realizacji szkolenia: marzec - kwiecień 2014 r. Liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika/uczestniczki wynosi 200 godzin. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 674) oraz nie więcej niż 7 godzin dziennie. Szkolenie powinno zostać zrealizowane w ramach dwóch bloków: BLOK I Samodzielny księgowy (wspólny dla wszystkich uczestników/uczestniczek)- 120 godzin, w tym min. 40 godzin zajęć praktycznych; BLOK II Szkolenia indywidualne w ramach 4 modułów: 1)MODUŁ I Obsługa programów Symfonia i Płatnik (4osoby)- 80 godzin, 2)MODUŁ II Obsługa programu Fakt (1 osoba)- 80 godzin, 3)MODUŁ III Kadry i płace (2 osoby)- 80 godzin, 4)MODUŁ IV Obsługa programu Insert (1 osoba)- 80 godzin. Szkolenia indywidualne w ramach poszczególnych modułów bloku II muszą odbyć się bezpośrednio po zakończeniu szkolenia w ramach bloku I. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji szkoleń w ramach poszczególnych modułów bloku II w następujących po sobie odstępach czasowych (wszystkie 4 moduły muszą odbywać się w tym samym czasie). Szkolenia w ramach poszczególnych modułów nie mogą być łączone i musza być prowadzone w oddzielnych salach wykładowych. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Zajęcia w danym dniu szkoleniowym powinny zakończyć się nie później niż o godz. 16.00. Wykonawca zapewni co najmniej dwie przerwy kawowe oraz jedną przerwę obiadową. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy; Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia realizacji szkolenia wyznacza Zamawiający. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie powiatu kartuskiego. Preferowane miejsce realizacji szkolenia: Kartuzy. Informacje nt. miejsca odbywania zajęć muszą bezwzględnie znaleźć się w ofercie Wykonawcy. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu (minimum): BLOK I SAMODZIELNY KSIĘGOWY Ustawa o rachunkowości jako podstawowa regulacja w zakresie prawa bilansowego - zadania i funkcje Wybrane elementy prawa gospodarczego, prawa pracy i prawa cywilnego, prawa handlowego oraz prawa podatkowego w zakresie prowadzenia rachunkowości Polityka rachunkowości i zakładowy plan kont Dokumentacja księgowa Elementy majątku jednostek gospodarczych oraz źródła jego finansowania Ewidencja zdarzeń gospodarczych oraz ich udokumentowanie w podatkowej księdze przychodów i rozchodów i w księdze handlowej Sporządzanie not księgowych oraz innej dokumentacji na potrzeby ewidencji Fakturowanie Księgi rachunkowe, w tym stosowanie zasad otwierania, prowadzenia i ich zamykania Identyfikacja poszczególnych podatków, a także ustalanie podstaw prawnych opodatkowania danym podatkiem Obliczanie należnych kwot podatków z wykorzystaniem obowiązujących stawek, ulg i zwolnień podatkowych Sporządzanie deklaracji podatkowych, pism oraz rozliczeń w tym zakresie Ewidencjonowanie rozrachunków związanych z podatkami Ewidencjonowanie rozliczonych kosztów rodzajowych oraz kosztów działalności Wynagrodzenia za pracę Rozliczenia składek ZUS Sporządzanie poszczególnych elementów sprawozdania finansowego, w tym bilans, rachunek zysków i strat. Wynik finansowy Etyka w zawodzie samodzielnego księgowego BLOK II Moduł I Obsługa programów Symfonia i Płatnik (zajęcia praktyczne w wymiarze 80 godzin) Obsługa programu SYMFONIA, w tym m.in.: pakiet Mała Księgowość Podstawowe informacje o programie Etapy pracy w programie Plan kont Rodzaje i oznaczenia kont księgowych Dodawanie/usuwanie kont do planu Bilans otwarcia - ewidencja księgowa Ewidencja i amortyzacja środków trwałych Rozrachunki z pracownikami Ustalanie wyniku finansowego Zestawienia obrotów i sald Księgowanie Rozliczenia z Urzędem Skarbowym Rozliczenia z ZUS Obsługa płatności elektronicznych pakiet Kadry i Płace Ewidencja elementów kadrowo-płacowych Planowanie i ewidencja czasu pracy Naliczanie płac i zarządzanie danymi kadrowymi Rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych Zestawienia i dokumentacja kadrowo - płacowa Obsługa programu Płatnik Konfiguracja ustawień programu Płatnik Zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych: płatnika składek, pracowników, zleceniobiorców, członków rodziny, osób prowadzących działalność gospodarczą Tworzenie dokumentów (w tym zgłoszeniowych, korygujących, aktualizujących, rozliczeniowych, płatniczych, RMUA oraz związanych z wyrejestrowaniem Wysyłanie dokumentów Przekaz elektroniczny Wczytywanie dokumentów z programów kadrowo- płacowych Wczytywanie danych z innej bazy Płatnika Archiwizacja danych Moduł II Obsługa programu Fakt (zajęcia praktyczne w wymiarze 80 godzin) Księga Przychodów i Rozchodów Rozliczanie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych Prowadzenie ewidencji związanej z podatkiem VAT Prowadzenie ewidencji zobowiązań i należności wobec kontrahentów Prowadzenie rozliczeń z pracownikami Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji środków trwałych Fakturowanie Moduł III Kadry i płace (zajęcia praktyczne w wymiarze min. 50 godzin) Podstawowe zasady prawa pracy Prawa i obowiązki pracodawcy Prawa i obowiązki pracownika Nawiązanie stosunku pracy - elementy stosunku pracy, forma umowy o pracę oraz elementy obligatoryjne i fakultatywne treści umowy o pracę Rodzaje umów o pracę i ich charakterystyka Czas pracy Systemy wynagrodzeń Sporządzanie list płac Urlopy pracownicze, nieobecności w pracy Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne Rodzaje ubezpieczeń Podstawy wymiaru składek Fundusze poza ubezpieczeniowe Obowiązki Płatnika składek Dokumenty ubezpieczeniowe Wypełnianie dokumentacji Rozwiązanie stosunku pracy, zmiana treści umowy o pracę, wygaśnięcie umowy o pracę Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy Zastosowanie programów komputerowych przy pracach księgowych i kadrowo- płacowych, w tym m. in.: Obsługa programu Płatnik (konfiguracja ustawień programu; zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych; tworzenie dokumentów tj. zgłoszeniowych, korygujących, aktualizujących, rozliczeniowych, płatniczych, RMUA oraz związanych z wyrejestrowaniem; wysyłanie dokumentów; przekaz elektroniczny i wczytywanie dokumentów z programów kadrowo- płacowych oraz z innej bazy Płatnika; archiwizacja danych); Obsługa programu Symfonia Kadry i Płace (m. in. założenie nowej firmy, uzupełnianie danych firmy, wprowadzanie nowego pracownika, okno danych pracownika, zatrudnienie pracownika, założenie nowego okresu płacowego) Moduł IV Obsługa programu Insert (zajęcia praktyczne w wymiarze 80 godzin) Obsługa programu INSERT Rachmistrz GT Podstawowe informacje o programie Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów Prowadzenie ewidencji VAT Obsługa wynagrodzeń Deklaracje Obsługa programu INSERT Rewizor GT Podstawowe informacje o programie Zarządzanie planami kont Zarządzanie rozrachunkami Ewidencja i rozliczanie podatku VAT Tworzenie wydruków Obsługa programu INSERT Gratyfikant GT Podstawowe informacje o programie Wynagrodzenia Ewidencja pracowników Ewidencja umów pracowników Zarządzanie czasem pracy i płacami Programy szkoleń w ramach poszczególnych modułów BLOKU II powinny być dostosowane do indywidualnych potrzeb osób w nich uczestniczących. Godziny szkoleń w ramach poszczególnych zagadnień tematycznych muszą być dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników/uczestniczek szkolenia. Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia na stanowisku samodzielnego księgowego. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. Ponadto, w ramach zajęć z poszczególnych modułów bloku II, każdy uczestnik/uczestniczka powinien/powinna mieć możliwość pracy przy samodzielnym stanowisku komputerowym, pod nadzorem wykładowcy. Przeprowadzenie egzaminu: Wykonawca zobowiązany jest do oceny zdobytych umiejętności po ukończeniu bloku I oraz po ukończeniu bloku II szkolenia. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie bloku I oraz bloku II szkolenia tj.: Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu/ów wydanego/wydanych na podstawie odrębnych przepisów. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEMU/KAŻDEJ UCZESTNIKOWI/UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA/DOKUMENTU (WYDANY NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW) ORAZ CERTYFIKATU PO ZAKOŃCZENIU UDZIAŁU W BLOKU I ORAZ BLOKU II W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne: podręcznik dotyczący zagadnień z zakresu rachunkowości dla samodzielnych księgowych, skrypt autorski z zakresu I bloku szkolenia przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację bloku I*, skrypt autorski z zakresu tematycznego dotyczącego bloku II przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację bloku II*, długopis, ołówek, zakreślacz, notatnik formatu A4, segregator format A4, kalkulator, zestaw aktualnych druków i formularzy związanych z tematyką szkolenia. Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania codziennie wyżywienia dla każdego Uczestnika/każdej Uczestniczki szkolenia przez cały okres trwania kursu wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Uczestników/Uczestniczki, jednak nie mniej niż: serwis kawowy obejmujący: kawę (typu Jacobs lub równoważną), herbatę (typu Lipton lub równoważną - czarną lub owocową), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby Uczestników/Uczestniczek), ciastka kruche różnego rodzaju (5 szt. na osobę), ciasto krojone (1 porcja na osobę), kanapki/bułki z wędliną i/lub serem oraz warzywami (sałata, rzodkiewka, itp.)- 2 sztuki na osobę, dodatkowo wodę butelkowaną (co najmniej 250 ml na osobę). Wykonawca zapewnia stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi każdego dnia szkolenia. Po zakończeniu bloku I i bloku II Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Ubezpieczenie NNW oraz koszty dojazdu uczestników/uczestniczek na szkolenie pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski/ Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: Wykonawca zapewnia: Sale wykładowe spełniające odpowiednie warunki lokalowe oraz warunki pracy zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia. Szkolenie powinno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych, z dostępem do WC. Sale wykładowe powinny być przestronne, dostosowane do kierunku szkolenia, wyposażone w pomoce szkoleniowe. Sala do realizacji zajęć bloku I musi gwarantować niezakłóconą naukę dla 8 osób jednocześnie, natomiast sale do realizacji zajęć bloku II powinny gwarantować swobodną naukę osób objętych danym modułem. Ponadto sale muszą posiadać: sprawną i wydajną wentylację ( temperatura w salach 22oC - 23oC); oświetlenie dzienne i sztuczne; WC (toaleta musi być łatwo dostępna, posprzątana, wyposażona w środki czystości; Wykonawca musi zapewnić: salę wykładową dla 8 osób (do przeprowadzenia szkolenia w ramach BLOKU I), 4 oddzielne sale szkoleniowe, do przeprowadzenia szkoleń indywidualnych w ramach poszczególnych modułów (BLOK II). Wymagane wyposażenie sali wykładowej (BLOK I): rzutnik multimedialny+ ekran+ laptop (lub inny równoważny sprzęt)- 1 kpl., flipchart wraz z papierem do flipchartu (wg zapotrzebowania) lub tablica 1 szt., drukarka komputerowa 1 szt., papier do wydruków (wg zapotrzebowania), zestawy komputerowe z dostępem do Internetu, wyposażone m. in. w oprogramowanie do rozliczania finansów firm, opłacania składek ZUS- min. 4 szt. (na jedno stanowisko max. 2 osoby). Wymagane wyposażenie każdej z sal wykładowych do przeprowadzenia szkoleń w ramach poszczególnych modułów (BLOK II): zestawy komputerowe z dostępem do Internetu oraz odpowiednim oprogramowaniem- (na 1 osobę przypada jedno stanowisko komputerowe).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować kadrą dydaktyczną, składającą się z min. 4 osób, w tym minimum: 1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ekonomii/ finansów/ rachunkowości oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) zbieżnych swym zakresem z tematyką BLOKU I będącego przedmiotem zamówienia, czyli księgowości, oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego - do przeprowadzenia szkolenia w ramach BLOKU I (Trener z zakresu księgowości); Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku samodzielnego księgowego. 1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń z zakresu obsługi programu Symfonia oraz minimum 1 szkolenia z zakresu obsługi programu Płatnik w (okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą ww. programów- do przeprowadzenia modułu I- obsługa programów Symfonia i Płatnik (Trener z zakresu obsługi programów Symfonia i Płatnik); Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku związanym z obsługą programów Symfonia i Płatnik. 1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń z zakresu obsługi programu Fakt (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą ww. programu- do przeprowadzenia modułu II- obsługa programu Fakt (Trener z zakresu obsługi programu Fakt); Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku związanym z obsługą programu Fakt. 1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz stosowny dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie kadr i płac oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 5 szkoleń z zakresu kadr i płac (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku ds. kadr- do przeprowadzenia modułu III- kadry i płace (Trener z zakresu kadr i płac). Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku ds. kadr. 1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń z zakresu obsługi programu Insert (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą ww. programu- do przeprowadzenia modułu IV- obsługa programu Insert (Trener z zakresu obsługi programu Insert); Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert jest zatrudniona na stanowisku związanym z obsługą programu Insert. Zamawiający dopuszcza możliwości połączenia funkcji trenera BLOKU I oraz funkcji trenera jednego z modułów BLOKU II. Jeżeli Wykonawca połączy funkcję trenera BLOKU I i funkcję trenera BLOKU II, osoba pełniąca obie funkcje musi spełniać wymagania dla dwóch trenerów. Wykonawca w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji usługi zapewni w całym okresie trwania szkolenia swojego przedstawiciela-Koordynatora. Koordynatorem musi być osoba niezależna od zespołu trenerskiego. Koordynator odpowiada za nadzór nad realizacją szkolenia oraz poprawny pod względem merytorycznym przebieg szkolenia. (Wykonawca powinien wykazać tylko i wyłącznie osoby, które będą zaangażowane w realizację szkolenia) DEFINICJA szkolenia, jako wykładowca/trener: usługa szkoleniowa obejmująca przeszkolenie grupy minimum 5 osobowej w wymiarze min. 150 godzin.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz oferty odpowiednio wypełniony i podpisany - załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający ofertę cenową. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV pkt.3 ppkt.1 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej; 3)oświadczenia na formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 4)W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podstawa prawna art. 26 ust 2b ustawy). Wzór Oświadczenia o możliwości oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z Art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.6
- 2 - Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 0.4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)ZMIANA WYNAGRODZENIA - POMNIEJSZENIE WYNAGRODZENIA - wysokość wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej będzie mogła ulec zmianie tj. pomniejszeniu, w przypadku przeszkolenia mniejszej niż podana ilość osób. Urząd podał w celu ustalenia ceny oferty ilość osób do przeszkolenia, z przyczyn niezależnych od Urzędu (przerwania szkolenia przez osobę skierowaną) ilość osób może ulec pomniejszeniu, wobec powyższego Urząd zapłaci za faktycznie przeszkoloną liczbę osób oraz za faktycznie odbytą przez tych uczestników/czek część szkolenia, powiększoną ewentualnie o koszty stałe. Zmiana wynagrodzenia może wystąpić także w przypadku stwierdzenia niezgodności zrealizowanego szkolenia w stosunku do przedstawionej oferty przetargowej. 2)ZMIANA PERSONELU - Szkolący może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Urzędu akceptującego nowy personel. Szkolący z własnej inicjatywy proponuje zmianę kadry dydaktycznej w następujących UZASADNIONYCH przypadkach: -Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kadry dydaktycznej, -Niewywiązywania się kadry dydaktycznej z obowiązków wynikających z umowy, -Jeżeli zmiana kadry dydaktycznej stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Szkolącego (np. rezygnacji z pracy lub zlecenia), -Urząd może żądać od Szkolącego, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany kadry dydaktycznej, jeżeli uzna że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy, -W przypadku zmiany kadry dydaktycznej - poszczególnych nauczycieli, trenerów, wykładowców, nowy nauczyciel, trener, wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego członka kadry dydaktycznej, -Występując z wnioskiem o zmianę kadry dydaktycznej Szkolący zobowiązany będzie wskazać przyczyny niedostępności osoby zastępowanej, a także przedstawić PUP kwalifikacje osoby proponowanej w zastępstwie, wskazać czynności, które będą wykonywane oraz zakres zastępstwa. Zmiany personelu nie wymagają wprowadzenia zmian do umowy w formie aneksu. 3)ZMIANA MIEJSCA REALIZACJI SZKOLENIA a)Szkolący może dokonywać zmiany miejsca realizacji szkolenia wskazanego w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Urzędu akceptującego nowe miejsce realizacji szkolenia. b)Urząd może żądać od Szkolącego, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany miejsca realizacji szkolenia, jeżeli uzna że miejsce szkolenia nie spełnia wymogów wynikających z umowy, c)W przypadku zmiany miejsca szkolenia - nowe miejsce szkolenia musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d)Występując z wnioskiem o zmianę miejsca szkolenia Szkolący zobowiązany będzie wskazać przyczyny zmiany miejsca, a także przedstawić PUP warunki lokalowe zgodnie z warunkami określonymi w ofercie przetargowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy. e)Wszelkie zmiany umowy w ramach regulacji art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4)ZMIANA TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA- Zamawiający może dokonać zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu przedłużającej się procedury przetargowej. Wszelkie zmiany umowy w ramach regulacji art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
ul. Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
stanowisko 2 i 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ul. Mściwoja II 4 83-300 Kartuzy Sekretariat Urzędu- pok. 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Podziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.