Ogłoszenie z dnia 2018-01-05
Ogłoszenie nr 501150-N-2018 z dnia 2018-01-05 r.
Nadleśnictwo Przymuszewo: Przebudowa dróg leśnych wywozowych na ternie Nadleśnictwa Przymuszewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Przymuszewo, krajowy numer identyfikacyjny
9055071000000, ul.
Przymuszewo
3
,
89634
Leśno, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 541 919, e-mail
przymuszewo@torun.lasy.gov.pl, faks
525 541 919.
Adres strony internetowej (URL): http://przymuszewo.torun.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_przymuszewo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Przymuszewo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Nadleśnictwo Przymuszewo, Przymuszewo 3; 89-634 Leśno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg leśnych wywozowych na ternie Nadleśnictwa Przymuszewo
Numer referencyjny:
S.2710.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający podzielił zamówienie na części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia. 3.1. Części I zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Przymuszewo oddz. 25 - dł. 540 mb w tym: 180 mb ułożenie płyt drogowych i 360 mb kruszywo z recyklingu (gruz) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr.15cm z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3 cm po zagęszczeniu. 3.2. Części II zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Leśno oddz. 216 dł. 560 mb Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr. 20 cm z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3 cm po zagęszczeniu. 3.3. Części III zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Czernica oddz. 297, 296, 295, 285, 284, 283, 282, 281, 280 - dł. 3950 mb Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr.15 cm z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3 cm po zagęszczeniu. 3.4. Części IV zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Leśno oddz. 217/216, 185, 186, 157/158, 127 - dł. 2510 mb Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr.15cm z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3 cm po zagęszczeniu. 3.5. Części V zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Warszyn oddz. 26, 27, 28, 30, 31, 32 - dł. 3000 mb Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr.15 cm z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3 cm po zagęszczeniu. 3.6 Części VI zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Przymuszewo oddz. 117, 154 - dł. 1000 mb Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr.15 cm z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3 cm po zagęszczeniu. 3.7. Części VII zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Parzyn oddz. 93 - dł. 1000 mb Przedmiotem zamówienia jest wykonie remontu odcinkowego drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr. 20 cm - z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3cm po zagęszczeniu. 3.8. Części VIII zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Przymuszewo oddz. 121, 122 - dł. 480 mb Przedmiotem zamówienia jest wykonie remontu odcinkowego drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr. 20 cm - z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3cm po zagęszczeniu. 3.9. Części IX zamówienia: przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Leśno oddz. 247, 248, 249 i Warszyn oddz. 9,10 - dł. 1905mb Przedmiotem zamówienia jest wykonie remontu odcinkowego drogi leśnej poprzez wykonanie koryta istniejącej nawierzchni gruntowej szer. 4 m, wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu 0-63 (80) mm gr. 20 cm - z minimalnym udziałem betonu konstrukcyjnego 80% i pokryciem pospółką żwirowo glinową o grubości 3cm po zagęszczeniu.
II.5) Główny kod CPV: 45230000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233142-6 |
45233123-7 |
45233225-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, polegających na powtórzeniu robót budowlanych przy zastosowaniu cen zawartych w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. 3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub publicznych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego
warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 tys. zł. bez względu na ilość części, na które składana jest oferta.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
warunek ten, w zakresie doświadczenie, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu roboty drogowej o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż:
40 000 zł brutto dla części I zamówienia;
20 000 zł brutto dla części II zamówienia;
170 000 zł brutto dla części III zamówienia;
110 000 zł brutto dla części IV zamówienia;
150 000 zł brutto dla części V zamówienia;
50 000 zł brutto dla części VI zamówienia;
50 000 zł brutto dla części VII zamówienia;
80 000 zł brutto dla części VIII zamówienia;
20 000 zł brutto dla części IX zamówienia;
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia to nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazać tego samego doświadczenia w więcej niż jednej części.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości.
3.2 zamawiający nie stawia warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym.
3.3 warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane, w nieograniczonym zakresie, w specjalności drogowej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, oraz która posiada min. pięcioletnie doświadczenie w tym zakresie,
Uwaga: zamawiający uzna uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające uprawnieniom wskazanym powyżej.
6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia"/"nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach stanowiących załącznik nr 6 oraz 7 do SIWZ, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w pkt. 7
6.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 6.2 winien spełnić co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
6.5. Na podstawie art. 22 d ust. 2 Pzp zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarca4e wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art, 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24ust 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art 24 ust 1 pkt. 15 Pzp) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP](wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 5 i 6 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art 24 ust 5 pkt. 7 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz, U. z 2016 r. poz. 716)(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); Dokumenty wskazane w pkt 7.2.1. lit b-1 Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert Dokumenty wskazane w pkt 7.2,1. lit b - 1 powinny być aktualne na dzień złożenia wyznaczony przez Zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane - załącznik nr 9, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10. Dokumenty wskazane w pkt 7.8 i 7.9 Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu i ocenie ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Kosztorys Ofertowy szczegółowy , zawierający wszystkie czynniki cenotwórcze oraz zestawienie materiałów, oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo. Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art 22 ust. 1b Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art 22a ust 1 Pzp, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) złożenia oświadczenia podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia złożonego na formularzu. 2) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.2.1. lit d-l. Dokumenty wymienione w pkt 7.1. lit. d- i Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 7.5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.2.1. lit. d), e) i f] składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) o których mowa w pkt 7.2.1, lit. g)składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21Pzp oraz w art 24 ust 5 pkt. 5 i 6 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:
- w wysokości 2 000,00 zł na I część zamówienia
1000,00 zł na II część zamówienia
10 000,00 zł na III część zamówienia
6 000 zł na IV część zamówienia
9 000,00 zł V część zamówienia
3 000 zł na VI część zamówienia
3 000 zł na VII część zamówienia
4 000 zł na VIII część zamówienia
1 000 zł na IX część zamówienia
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r. poz,359z późn, zm.).
Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ Tuchola nr rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0105 3620 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na "Przebudowa dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo"
9.3. " Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp.
9.4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6-kasa), Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia} oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji umowy zawiera wzór umowy "- załącznik nr 8 do SIWZ, 18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. 18.3. Zmiany, o których mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 18.4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i testów, dokonywanie odbiorów itp.; b) koniecznością wykonania robót zamiennych łub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu zamówienia, c) niemożliwością wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będących następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej, d) wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) koniecznością zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w przypadku gdy zachowanie terminów określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od wykonawcy, f) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych, w ofercie Wykonawcy, może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 3. Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, - nienależytego wykonywania powierzonych piać, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacji) 4. Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji: a) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnieniu podziemnych urządzeń, instalacji itp,; d) gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do prawidłowego tj, zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. e) wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. Uwaga: Zmiana zakresu robót wymaga uzyskania akceptacji osób sprawujących nadzór autorski i inwestorski, także zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Zmiany, których mowa w pkt. 7,4, a-e. nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy. 5. Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Przymuszewo oddz. 25 - dł. 540 mb w tym: 180 mb ułożenie płyt drogowych i 360 mb kruszywo z recyklingu (gruz) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Leśno oddz. 216 dł. 560 mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Czernica oddz. 297, 296, 295, 285, 284, 283, 282,281, 280 - dł. 3950 mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Leśno oddz. 217/216, 185, 186, 157/158, 127 - dł. 2510 mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Warszyn oddz. 26, 27, 28, 30, 31, 32 - dł. 3000 mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Przymuszewo oddz. 117, 154 - dł. 1000 mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Parzyn oddz. 93 - dł. 1000 mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-01-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Przymuszewo oddz. 121, 122 - dł. 480 mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | przebudowa odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Leśno oddz. 247, 248, 249 i Warszyn oddz. 9,10 - dł. 1905mb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.