Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Gdańsk: Drukowanie w 2008 roku materiałów na potrzeby OKE wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 50116 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 3205590, fax 0-58 3205579.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie w 2008 roku materiałów na potrzeby OKE wraz z dostawą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drukowanie materiałów na potrzeby OKE Instrukcje i sprawozdania: 200 egzemplarzy po:180, 2 x 200, 220 stron każdy 320 egzemplarzy po: 2 x 340 stron każdy 350 egzemplarzy po: 2 x 82, 2 x 100, 2 x 124, 2 x 136 stron każdy 600 egzemplarzy po: 96, 124 stron każdy 650 egzemplarzy po: 110 stron każdy 850 egzemplarzy po: 72 i 100 stron każdy 900 egzemplarzy po: 76 i 120 stron każdy 1.300 egzemplarzy po: 96 stron każdy Format A4 Papier - środek offset 80g, 1/1 Okładka - kreda 300g, 1/1, folia błysk jednostronna Oprawa zeszytowa lub broszurowa klejona Papier firmowy 2 x 10.000 szt., A4, 2/0, offset 80g Poddruki z logo OKE z panoramą Gdańska w tle - 2 x 2000 szt. Format A4, Papier offset 170g, Kolorystyka 4/0 Druki kolorowe 50 różnych kartek A4, 4/1, offset 80g, każda kartka w nakładzie 150 szt. 50 różnych kartek A4, 1/1, offset 80g, każda kartka w nakładzie 150 szt. x 2 Teczki z gumką z nadrukiem logo OKE i panoramą Gdańska w tle z grzbietem 10 mm - 2.000 szt. x 3, Format A4, kolor 4/0, Karton 300g W cenie należy uwzględnić projekt teczki, przygotowanie wykrojnika i dostarczenie złożonych teczek zapakowanych po max 30 szt. Teczka po rozłożeniu drukowana z formatu B 2. Teczki z gumką z nadrukiem logo OKE i panoramą Gdańska w tle z grzbietem 3mm - 2.000 szt. x 2, Format A4, kolor 4/0, Karton 300g W cenie należy uwzględnić projekt teczki, przygotowanie wykrojnika i dostarczenie złożonych teczek zapakowanych po max 60 szt. Teczka po rozłożeniu drukowana z formatu B 2 Materiały szkoleniowe 300 egzemplarzy po: 2 x 40 stron każdy 500 egzemplarzy po: 16, 48, 56 stron każdy 1.000 egzemplarzy po: 16, 32, 40,52 stron każdy 1.250 egzemplarzy po: 32 stron każdy 2.000 egzemplarzy po: 16, 32 stron każdy Format A3/A4, Papier - środek offset 80g, Okładka - bez okładki, Oprawa zeszytowa, Kolorystyka 1/1 Ankiety - 4.000 szt., Format A3/A4, Papier offset 80g, Kolorystyka 1/1 Ankiety - 5.000 szt., Format A4, Papier offset 80g, Kolorystyka 1/1 Ankiety - 2.000 szt., Format A4/A5, Papier offset 80g, Kolorystyka 1/1 Papier z nadrukiem kolorowym - 50.000 szt., Format A4, Papier offset 125g, Kolorystyka 4/0
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest jest wniesienie wadium w wysokości 8000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1. złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymogi określone w niniejszym SIWZ, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.wskażą odbiorców wykonanych w przeciągu ostatniego roku min. 3 zadań (druku) o wartości łącznej ok. 320.000 zł brutto, z podaniem czasu wykonania zlecenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.wypełniony Formularz Oferty 2.podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5.oświadczenie lub zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 9.oświadczenie o możliwościach realizacji każdego zamówienia w terminie 5 dni roboczych (wliczając soboty) od podpisania umowy, 10.zobowiązanie Wykonawcy do przetwarzania materiałów przygotowanych w programie MS Office (Word i Excel) do formatu PDF wraz ze zobowiązaniem sprawdzenia przetworzonych plików z dostarczonymi wzorami. 10.wykaz co najmniej 3 wykonywanych w ciągu ostatniego roku usług z podaniem ich wartości, daty oraz odbiorcy 11.dołączenie do oferty prac potwierdzających zastosowanie materiałów zgodnie z punktem 3 SIWZ:papier offset 80g, okładka kreda 300g, folia błysk jednostronna w oprawie zeszytowej min 32 strony,papier offset 80g, okładka kreda 300g, folia błysk jednostronna w oprawie klejonej min 120 stron,teczki karton 300g, kolorystyka 4/0, papier offset 170g, kolorystyka 4/0, papier offset 125g, kolorystyka 4/0 12.zobowiązanie Wykonawcy do przekazywania, wraz z wydrukowanymi materiałami, na nośniku CD, materiałów przerobionych z formatu MS Office (Word i Excel) do formatu PDF 13.podpisane przez ewentualnego podwykonawcę oświadczenie, iż zobowiązuje się on do dostarczenia wydrukowanych materiałów na III piętro siedziby Zamawiającego. 14.parafowany wzór umowy jako jej akceptację z uzupełnionymi danymi Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku ul. Na Stoku 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.