eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owiceRoboty porz±dkowe na terenie czterech stref rekreacji w Gminie Micha³owice w roku 2013, nr sprawyZP.2712.87.2012

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-12-10

Micha³owice: Roboty porz±dkowe na terenie czterech stref rekreacji w Gminie Micha³owice w roku 2013, nr sprawy: ZP.2712.87.2012
Numer og³oszenia: 501348 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , Regu³y, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty porz±dkowe na terenie czterech stref rekreacji w Gminie Micha³owice w roku 2013, nr sprawy: ZP.2712.87.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Do obowi±zków wykonawcy nale¿eæ bêdzie: - koszenie trawników, zebranie, zgrabienie, wywóz i utylizacja zebranej trawy - w okresie wegetacji w zale¿no¶ci od potrzeb zgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego. - pielenie skupisk nasadzeñ krzewów i bylin - w okresie wegetacji w zale¿no¶ci od potrzeb zgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego, lecz nie rzadziej ni¿ raz na dwa tygodnie. - uzupe³nianie kory pod ro¶linno¶ci± nisk± - w okresie wiosennym jednorazowe uzupe³nienie kor± po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. - grabienie li¶ci w okresie jesiennym zebranie, wywóz i utylizacja - w okresie jesiennym w zale¿no¶ci od potrzeb zgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego, lecz nie rzadziej ni¿ raz na dwa tygodnie. - od¶nie¿anie chodników, placów zabaw o nawierzchni gumowej i skateparków - w okresie zimowym w zale¿no¶ci od potrzeb, zgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego. - oprysk trawników i nawo¿enie ro¶lin- nawo¿enie i opryskiwanie winno siê odbywaæ dwa razy w roku (raz w okresie wiosennym a drugi w okresie jesiennym). Trawniki nale¿y opryskaæ przeciw zwalczaniu ro¶linno¶ci dwuli¶ciennej. Ro¶liny winny byæ nawo¿one nawozem z zawarto¶ci± azotu, potasu oraz fosforu. - renowacja i zak³adanie trawników - w okresie wegetacji zale¿no¶ci od potrzeb, na zlecenie Zamawiaj±cego. - zabezpieczenie palików przy drzewach -w zale¿no¶ci od potrzeb, na zlecenie Zamawiaj±cego. - prace porz±dkowe na ternie stref - w trakcie obowi±zywania umowy prace polegaj±ce min. na czyszczeniu rynien zamontowanych na budynkach usytuowanych na terenach stref, czyszczeniu kratek EKO oraz innych drobnych prac np. przycinanie odrostów na drzewach szczepionych, zleconych przez Zamawiaj±cego. Szacunkowa powierzchnia do wykonywania poszczególnych prac: Powierzchnia do grabienia z li¶ci(jednorazowo) 10 000 m2 Powierzchnia do koszenia trawników (jednorazowo) 20 500 m2 Powierzchnia do od¶nie¿ania (jednorazowo) 7 400 m2 Powierzchnia do pielenia skupisk nasadzeñ (jednorazowo) 3 900 m2 Powierzchnia do uzupe³niania kor± 300 m2 Powierzchnia do nawo¿enia trawnika i ro¶lin (jednorazowo) 24 400 m2 Powierzchnia do odnawiania i zak³adania trawników 1 000 m2 UWAGA !!! Zamawiaj±cy nie dopuszcza koszenia trawników przy u¿yciu podkaszarki. Zamawiaj±cy wymaga równie¿ z³o¿enia o¶wiadczenia, i¿ w czasie wykonywania zamówienia Wykonawca bêdzie w posiada³ wa¿ne umowy/umowê z kompostowni±. Szczegó³owy zakres prac przewidzianych do wykonania okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr A do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt.6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy us³ugi, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 77.31.10.00 - Us³ugi utrzymania ogródków ozdobnych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 2 400,00 z³. (s³ownie: dwa tysi±ce czterysta z³ 0/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu i warto¶ci, daty wykonania, odbiorców Wykaz ma zawieraæ min. 2 us³ugi polegaj±ce na pracach porz±dkowych wykonanych na terenach zielonych (parkach, skwerach, terenach miejskich) o podobnym zakresie do nin. zamówienia tj. prac polegaj±cych na koszeniu, pieleniu oraz grabieniu i od¶nie¿aniu, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 ty¶. z³ brutto (ka¿da). Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi tam ujête zosta³y wykonane nale¿ycie (wykaz sporz±dziæ wg za³. 6 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli wykonawca do³±czy do oferty wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami - w wykazie musz± byæ uwzglêdnione co najmniej 1 samochód przystosowany do wywozu odpadów, minimum 2 kosiarki spalinowe z koszami, odpowiedni sprzêt do od¶nie¿ania chodników, placów zabaw i skateparków (sporz±dziæ wg za³. 7 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaakceptowany - podpisany i wype³niony wzór umowy (za³.4 do SIWZ); dowód wniesienia/wp³acenia wadium; wycena ofertowa (wg wzoru druku za³. 5 do SIWZ) sporz±dzon± na podstawie za³±cznik nr A do SIWZ; o¶wiadczenie, i¿ w czasie wykonywania zamówienia Wykonawca bêdzie w posiada³ wa¿ne umowy/ umowê z kompostowni± i sk³adowiskiem odpadów; je¶li dotyczy- pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; je¶li dotyczy pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty w wypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Umowa zostanie zawarta na warunkach okre¶lonych w SIWZ oraz zgodnie z wzorem umowy za³±czonym do SIWZ (wzór umowy stanowi za³±cznik 4 do SIWZ). Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu umowê (umowy) z kompostowni± i sk³adowiskiem odpadów. Zamawiaj±cy zgodnie z dyspozycj± art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza nastêpuj±ce istotne zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 2) w wypadku niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego, 3) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie, 4) w wypadku przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 5) w wypadku wyst±pienia konieczno¶ci robót dodatkowych lub zamiennych, 6) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie siê wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, 7) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - Zmiany z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w ka¿dym uzasadnionym przypadku za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego specjalistê, pod warunkiem, ¿e spe³nia on kryteria przyjête w SIWZ, 8) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci. Strony umowy podpisz± aneks do umowy przed³u¿aj±cy okres wykonywania us³ugi o niezbêdny czas, 9) w wypadku zmian przepisów prawa (np. przepisy bran¿owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia) Zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacje przedmiotu zamówienia, 10) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli tak zamiana le¿y w interesie publicznym, 11) w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 12) w wypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 13) w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione o kwotê wynikaj±c± ze zmienionych stawek tego podatku obowi±zuj±cych w dacie powstania obowi±zku podatkowego w czasie trwania umowy. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonane bez zbêdnej zw³oki, za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba zamawiaj±cego, pok. 201 (II pietro).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego, Sala Obs³ugi Interesanta - Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.