Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Sosnowica: Dostawa sortów mundurowych leśnika dla Nadleśnictwa Parczew w 2009r.
Numer ogłoszenia: 50141 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew , Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/parczew
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika dla Nadleśnictwa Parczew w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Parczew, elementów mundurowych leśnika /kod CPV 18000000-9, 18110000-3, 18200000-1, 18330000-1, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18510000-7, 18800000-7/ 2. Elementy umundurowania leśnika powinny być wykonane według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007 r. nr 51, poz. 342), b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika, oraz wzorcową dokumentacją techniczną, c) Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji technicznej są do wglądu w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie. 3. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5201 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r., 4. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela poniżej: Lp Nazwa sortymentu umundurowania Ilość sztuk Łączna ilość punktów I. Mundur wyjściowy leśnika X X 1 Mundur wyjściowy męski X X - marynarka 5 125 - spodnie 14 210 2 Mundur wyjściowy damski X X - marynarka 1 25 - spódnica 1 15 - spodnie 2 30 3 Koszula biała męska z długim rękawem 17 102 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 16 96 5 Bluzka biała damska z długim rękawem 1 6 6 Bluzka biała damska z krótkim rękawem 1 6 7 Krawat 4 12 8 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0 0 9 Płaszcz wiosenno - jesienny męski 4 180 10 Kapelusz damski 0 0 11 Kapelusz męski 1 9 12 Kurtka zimowa damska 1 40 13 Kurtka zimowa męska 6 240 14 Czapka mundurowa 5 35 II Mundur codzienny leśnika X X 1 Koszula męska z długim rękawem 30 180 2 Koszula męska z krótkim rękawem 28 168 3 Bluzka damska z długim rękawem 1 6 4 Bluzka damska z krótkim rękawem 1 6 5 Spodnie męskie 17 255 6 Spódnica 1 15 7 Sweter 27 270 8 Kamizelka 5 60 9 Bluza z polaru 23 391 10 Kurtka 6 180 11 Czapka zimowa 4 20 III Mundur terenowy leśnika X X 1 Bluza letnia z wzorem panterki 9 198 2 Spodnie letnie z wzorem panterki 32 480 3 Kurtka zimowa z wzorem panterki 6 180 4 Spodnie zimowe z e wzorem z panterki 4 80 5 Czapka letnia 7 14 6 Czapka zimowa 5 25 IV Przedmioty uzupełniające X X 1 Szalik 3 6 2 Rękawice damskie 1 6 3 Rękawice męskie 12 72 4 Skarpety 122 122 5 Półbuty wyjściowe 23 230 6 Peleryna 2 36 7 Półbuty codzienne 19 190 8 Trzewiki terenowe z membraną sympatex lub równoważną 10 200 9 Buty z membraną Goretex lub równoważną 16 640 V Oznaki X X 1 Stylizowany wizerunek orła 7 35 2 Stylizowana gałązka modrzewia 0 0 3 Oznaki identyfikacyjne 0 0 4 Oznaki służbowe 1 5 Razem ilość punktów X 5201 5. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 120% ceny ofertowej. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia maksymalnie o 50 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, powiadomi o tym Wykonawcę 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, z zakresu elementów umundurowania, odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przedstawi zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości tj. ORW LP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć kopie tych zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane jest również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokóły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które dotychczas nie zostały opracowane świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument. 8. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 9.Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania. 10.Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania wg rozmiarów wskazanych przez zamawiającego w cząstkowym zamówieniu oraz dla osób nietypowych. 11. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników. W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego ujętego w złożonej ofercie. Artykuły będą dostarczane zgodnie z zobowiązaniami określonymi w ofercie, do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy oddalonego w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa Parczew z/s w Sosnowicy na podstawie ważnego upoważnienia lub wykazu pracowników wystawionego przez Zamawiającego. Wydanie przez Wykonawcę sortów w punkcie odbioru dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe zlecenie do odbioru z określeniem ilości i wartości punktów przysługujących pracownikowi. W przypadku nieodebrania przez Zamawiającego dostarczonego towaru w dniu dostawy z powodu niezawinionego przez Wykonawcę, towar ten Zamawiający może odebrać bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. 12. Nie ustala się minimalnej wartość jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych, b) prowadzą działalność w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia, 2. w przypadku oferty wspólnej postawione w pkt. 1a) warunki musi spełniać oddzielnie każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki łącznie . Ocena spełnienia wykonania warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w dziale VI SIWZ zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte na wzorze nr 5 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej: d) wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć każdy oddzielnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. 2 i 3. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/parczew.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Grodziec w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.