eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa materiałów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50143

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa materiałów biurowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Adam Szymura pok. 006, tel. (0-32) 735-16-42, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636, e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl, http://www.nfz-katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa obejmuje m. inn. kleje, koperty, koszulki, notesy, nożyczki, pióra kulkowe, taśmy klejące, teczki, tusze, zakreślacze fluorescencyjne, papier A3, papier A4, segregatory, zeszyty, zszywacze, dziurkacze, taśmy do strimerów,rozszywacze,skoroszyty. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katowice, ul. Kossutha 13 (magazyn). 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: przekracza równowartość 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów oraz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w przypadku osób posiadających polskie obywatelstwo, zaś w przypadku osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby,w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wykaz wykonanych dostaw materiałów biurowych (min. 2 o wartości 5.000,00 zł brutto każda ), dokument/y potwierdzając, że dostawy materiałów biurowych zostały wykonane należycie. Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 2 ustawy). Składane dokumenty muszą być zgodne z rozporządzeniem Prezesa RM z 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów (.) /Dz.U. Nr 71, poz.645/.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2005, godzina 11:30, Katowice, ul. Kossutha 13 pok. 528 (V piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.