Og³oszenie z dnia 2019-01-08
Og³oszenie nr 501540-N-2019 z dnia 2019-01-08 r.
Urz±d Gminy w Jab³onnie: Przebudowa drogi gminnej nr 107189L w miejscowo¶ci Wolnica
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy w Jab³onnie, krajowy numer identyfikacyjny
53516100000, ul.
Maj±tek
22
,
23114
Jab³onna, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
815 610 577, e-mail
jablonna_g@woi.lublin.pl, faks
815 610 065.
Adres strony internetowej (URL): http://ugjablonna.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugjablonna.bip.lubelskie.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urz±d Gminy Jab³onna 23-114 Jab³onna - Maj±tek, Jab³onna - Maj±tek 22
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa drogi gminnej nr 107189L w miejscowo¶ci Wolnica
Numer referencyjny:
ZP.271.1.2019.DS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi gminnej nr 107189L w miejscowo¶ci Wolnica. Pocz±tek odcinka znajduje siê w km 0+000 na skrzy¿owaniu z drog± wojewódzk± nr 836, a koniec w km 1+827,09. Zakres opracowania obejmuje: - wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi o szeroko¶ci 3,5 mb, - wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego o szeroko¶ci 0,75 mb (na prawoskrêtach skrzy¿owania z drog± wojewódzk± 836 szeroko¶ci 1,25m), - wykonanie mijanek o szeroko¶ci 5,0 mb, - wykonanie peronów przystankowych oraz chodników na odcinku od km 0+706,23 do km 0+800,00. Zamówienie jest dofinansowane w ramach programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019. Szczegó³owy zakres rzeczowy robót bêd±cych przedmiotem umowy okre¶laj±: a) projekt budowlano - wykonawczy, b) projekt sta³ej organizacji ruchu, c) szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) kosztorys ofertowy - przedmiar robót, d) pozosta³e elementy stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112000-5 |
45111000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-07-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-07-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu minimalnych wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
a) posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ (jeden milion z³otych),
b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 z³ (jeden milion z³otych),
Informacje dodatkowe
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, w sposób nale¿yty co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi publicznej o ³±cznej warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ (jeden milion z³otych) brutto - je¿eli warto¶æ zamówienia zosta³a okre¶lona w walutach innych ni¿ PLN zamawiaj±cy przyjmuje ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakoñczenia realizacji robót budowlanych - je¿eli w dniu zakoñczenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikowa³ ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakoñczenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany.
b) dysponowanie nastêpuj±c± osob±, która bêdzie skierowana przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego: minimum jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej, obejmuj±ce co najmniej kierowanie budow± lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 z dnia 2016.03.08) oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, który posiada co najmniej piêcioletnie do¶wiadczenie w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
W stosunku do obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.) uprawnienia budowlane oznaczaj± równie¿ odpowiednie, równowa¿ne kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce swoim zakresem uprawnieniom, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W odniesieniu do obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej zastosowanie bêdzie równie¿ mia³a ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Razem z ofert±: O¶wiadczenie wstêpne o braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 2 do SIWZ - na zasadach okre¶lonych w sekcji 7 SIWZ. Na wezwanie zamawiaj±cego skierowane do wykonawcy po dokonanej analizie i badaniu ofert (tylko wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona): Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstêpuje od ¿±dania dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Razem z ofert±: O¶wiadczenie wstêpne o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 2 do SIWZ - na zasadach okre¶lonych w sekcji 7 SIWZ. Na wezwanie zamawiaj±cego skierowane do wykonawcy po dokonanej analizie i badaniu ofert (tylko wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona): a) informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert - je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ powy¿szego dokumentu, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego. c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wzór wykazu stanowi za³±cznik do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, d) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi za³±cznik do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotycz±ce grup kapita³owych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych): Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrêbnego wezwania ze strony zamawiaj±cego) przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawo zamówieñ publicznych) - wg za³±cznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub o¶wiadczenie jest niekompletne, zawiera b³êdy lub budzi wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Sk³adaj±cy ofertê Wykonawca winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci:
5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³ 00/100)
9.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)
9.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego, numer konta: 53 8685 0001 2600 0866 2000 0020 z dopiskiem: "Wadium: Przebudowa drogi gminnej nr 107189L w miejscowo¶ci Wolnica". Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia dokument zabezpieczenia nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego.
9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
9.5.1. gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych,
9.5.2. okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
9.6. Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej lub porêczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
9.6.1. porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych
9.6.2. porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Oferowana cena | 60,00 |
D³ugo¶æ okresu gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy zosta³y ujête w za³±czniku do SIWZ - projekt umowy, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ. 1. Zmiany postanowieñ niniejszej umowy zostan± wyra¿one w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± nast±piæ wy³±cznie w nastêpuj±cych sytuacjach: 1.1. zmiana terminu wykonania umowy w przypadku przerwy w robotach spowodowanej dzia³aniem si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia lub wyst±pieniem znalezisk archeologicznych lub innych znalezisk czy wykopalisk, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót, umowa zostanie wyd³u¿ona o czas trwania tych okoliczno¶ci, 1.2. W zakresie zmiany kierownika budowy, przedstawionego w ofercie - jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±c nowego kierownika budowy, w przypadkach okre¶lonych umow±. 1.3. W zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy. 1.4. Zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.5. Konieczno¶ci zmniejszenia zakresu robót objêtych umow± w przypadku wyst±pienia robót zaniechanych 1.6. Zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych itp.), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; 1.7. Wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrzne, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia. 1.8. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy bêd±cego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 1.9. W zakresie zmiany ustawowej wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug VAT: je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem zamówienia. Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 1.10. Zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalona na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, w trakcie obowi±zywania umowy - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia publicznego, ka¿da ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licz±c od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia; 1.11. Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczaniu zdrowotnemu lub wysoko¶æ stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w trakcie obowi±zywania umowy - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia publicznego, ka¿da ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licz±c od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia; 1.12. Dopuszczalne bêd± inne zmiany umowy, o ile nie bêd± one istotne w stosunku do tre¶ci oferty. 2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI JAB£ONNA
wiêcej: przetargi JAB£ONNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Che³m¿y na odcinku od skrzy¿owania z ul. Che³miñskie Przedmie¶cie do granicy administracyjnej miasta o d³ugo¶ci 335 m, kilometra¿ 0+000 - 0+335,80
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Chrzanów Czwarty - etap II"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Bie¿±ce utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (¿wirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnêtrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
- Budowa drogi dla rowerów wzd³u¿ drogi powiatowej nr 4777P na odcinku od Gronówka do Leszna w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyñskiej
- "Zagospodarowanie nabrze¿a rzeki Ner w Poddêbicach, szans± na zwiêkszenie atrakcyjno¶ci turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddêbice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.