eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiModernizacja kotłowni opalanej słomą w Czerninie, gmina Sztum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Pruszcz Gdański: Modernizacja kotłowni opalanej słomą w Czerninie, gmina Sztum
Numer ogłoszenia: 501546 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450888 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni opalanej słomą w Czerninie, gmina Sztum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji kotłowni opalanej słomą w Czerninie, gmina Sztum. 2. Obiekt kotłowni jest dzierżawiony przez podmiot gospodarczy. Wykonawca robót na czas demontażu i montażu części konwekcyjnej kotła na słomę podpisze umowę z dzierżawcą kotłowni na zapewnienie dostawy ciepła dla obecnych odbiorców poprzez uruchomienie zastępczego kotła o mocy 1 MW opalanego olejem opałowym. Zastępczy kocioł o mocy 1 MW opalany olejem opałowym znajduje się w kotłowni. 3. Zakres rzeczowy remontu obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Roboty budowlane zewnętrzne, 3) Roboty budowlane wewnętrzne, 4) Inne roboty budowlane zewnętrzne - kominy, 5) Montaż pompy obiegowej, 6) Demontaż i montaż części konwekcyjnej kotła na słomę (ciśnieniowej), Q=3, 13 MW, 7) Instalacja oczyszczania spalin, 8) Wymiana instalacji odżużlania kotłów, 9) Izolacja termiczna rurociągów, 10) Montaż rozdzielnic, 11) Instalacje zasilające i AKPiA, 12) Instalacje uziemniające i połączeń wyrównawczych, 13) Pomiary. 4. Wytyczne dla Wykonawców: w kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót niezbędnych do oddania do użytkowania, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) koszt produkcji energii cieplnej produkowanej z zastępczego kotła o mocy 1 MW opalanego olejem opałowym (różnica w koszcie produkcji energii cieplnej produkowanej z zastępczego kotła opalanego olejem opałowym a koszcie produkcji energii cieplnej produkowanej z kotła opalanego słomą), szacowany w wysokości 6300 zł/dobę, 4) koszt uruchomienia kotła, 5) opracowanie planu BIOZ, 6) uzgodnienie dokumentacji projektowej z Urzędem Dozoru Technicznego oraz dokonania odbioru wykonanych prac z Urzędem Dozoru Technicznego. 5. Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 6) Wykonawca na czas budowy przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy. 7) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał dzierżawcy kotłowni dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 8) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 6. Wizja lokalna w miejscu związanym z wykonaniem zamówienia: 1) Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z terenem związanym z wykonaniem zamówienia, a także z całą dokumentacją budowlaną (techniczną) i z warunkami mogącymi mieć wpływ na jakość, koszt i terminowość wykonania zamówienia. 2) Wizji lokalnej dokonuje wykonawca na własny koszt. 3) Zamawiający zapewni każdemu wykonawcy możliwość wejścia na tern związany z wykonaniem zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.00 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni 42.16.10.00 - Kotły grzewcze wody gorącej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 48.15.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.26.10 - Kominy przemysłowe 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Innowacyjny Technik Energetycznych PROMAT Spółka z o.o., ul. Ekologiczna 7, 80-209 Chwaszczyno, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1989710,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2398332,72

  • Oferta z najniższą ceną: 2398332,72 / Oferta z najwyższą ceną: 2398332,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.