eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzZakup i dostawa koparko - ładowarki wraz z osprzętem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Sieradz: Zakup i dostawa koparko - ładowarki wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 501602 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koparko - ładowarki wraz z osprzętem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koparko - ładowarki wraz z osprzętem (szybkozłącze koparkowe mechaniczne, szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne z widłami, łyżka do skarpowania uchylna hydraulicznie, instalacja na ramieniu koparkowym do obsługi dodatkowego osprzętu, instalacja do łyżki skarpowej uchylnej, głowica kosząca mocowana na ramieniu koparkowym wraz z osprzętem, pług do śniegu łamany typu V, zagęszczarka, zamiatarka). Wszystkie urządzenia musza być fabrycznie nowe i nieużywane. 2)Parametry techniczne koparko - ładowarki: -masa całkowita maszyny max 8300 kg -silnik wysokoprężny szesnastozaworowy o mocy znamionowej miedzy 90-95 KM, chłodzony cieczą, spełniający wymagania norm emisji spalin TIER IIIb/IV -przednia oś skrętna -napęd na dwie osie z możliwością napędu na jedna oś -przekładnia typu Syncroshuttle, manualna 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu -instalacja elektryczna 12V spełniająca wymogi normy IP69 -alternator o mocy max 100 A -koła przednie o rozmiarze 18 cali, koła tylne o rozmiarze 26 cali -pompa hydrauliczna wielotłoczkowa -wydajność układu hydraulicznego min. 160 l/min -ciśnienie robocze min. 250 bar -zbiornik paliwa min. 150 I -sterowanie częścią koparkową i ładowarkową za pomocą dźwigni -kabina operatora spełniająca standardy ROPS/FOPS z obrotowym fotelem wyposażonym w pas bezpieczeństwa i poziomem hałasu do 74 dB, lusterka zewnętrzne i wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, wyposażona w wentylację i ogrzewanie, immobilizer -lusterka: zewnętrzne (lewe, prawe) i wewnętrzne -oświetlenie, światła drogowe, halogenowe światła robocze oświetlające miejsce pracy umieszczone na kabinie (przód, tył), pulsujące światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego (kogut) -pojemność łyżki ładowarkowej min 1m3, łyżka dzielona z widłami i amortyzacją -wysokość załadunku łyżką ładowarkową min. 3,20 m -ładunek podnoszony do pełnej wysokości min. 3100kg -siła skrawania łyżki ładowarkowej min. 6500 kg -samopoziomowanie łyżki ładowarki -głębokość kopania min. 5,90 m -zasiąg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min. 6,50 m -siła skrawania łyżki koparkowej min. 6200 kg -udźwig przy złożonym ramieniu min. 1450 kg -kąt obrotu łyżki koparkowej min. 200° -maszyna wyposażona w SRS, układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu -łyżka koparkowa o szerokości min. 600 +/-10 mm z zębami i pojemności min. 0,2m3 -stabilizatory tylne wysuwane hydraulicznie -główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta (silnik, mosty, skrzynia biegów) -maszyna wyposażona w fabryczny system lokalizacji maszyny GPS -dokumentacja techniczno - ruchowa w języku polskim -katalog części zamiennych 3)Wyposażenie dodatkowe: -szybkozłącze koparkowe mechaniczne -szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne z widłami -łyżka do skarpowania uchylna hydraulicznie o szerokości min. 1400mm +/- 10mm i pojemności 0,2m3 -instalacja ? cala lub 1 cal na ramieniu koparkowym do obsługi dodatkowego osprzętu -instalacja do łyżki skarpowej uchylnej dwustronnego działania -głowica kosząca szerokości min. 900mm max 1100mm mocowana na ramieniu koparkowym z osprzętem: pływający mechanizm, uchwyt montażowy, hydrauliczny rotator -pług do śniegu łamany typu V szerokości min. 2900mm, o zmiennym kącie, lemiesz gumowy, oświetlenie skrajni -zagęszczarka hydrauliczna o szerokości min. 300mm z płytą montażową -zamiatarka z napędem hydraulicznym ze spryskiwaczem i zbiornikiem nieczystości z mocowaniem na szybkozłącze ładowarkowe z dodatkową szczotką boczna prawą o szerokości min. 2400 +/- 100mm 4)Koparko - ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy, tj. trójkąt ostrzegawczy, tablica wyróżniająca, światło ostrzegawcze (kogut), apteczka, skrzynka narzędziowa, gaśnica. 5)W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolenie operatorów w zakresie obsługi i pracy koparko - ładowarki z osprzętem: -szkolenie wstępne w ilości 2 godzin teorii i praktyki w dniu odbioru i w miejscu dostawy -szkolenie praktyczne w ilości 3 godzin, w co najmniej 3 terminach uzgodnionym z Zamawiającym w miejscu pracy sprzętu w ciągu pierwszego roku od dnia odbioru. 6)Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt wraz z osprzętem. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki do 24 godzin. Maksymalny termin usunięcia awarii nie dłużej niż 14 dni roboczych. 7)Naprawa serwisowa (gwarancyjna) u Zamawiającego, a w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu przewóz maszyny i osprzętu do naprawy na koszt Wykonawcy. 8)Wykonawca zapewni autoryzowany serwis stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 100km od miejsca dostawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 dotyczące przedmiotowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 5 głównych dostaw ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. dostawy koparko - ładowarek wraz z osprzętem, równiarek o wartości powyżej 400 000,00zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    główne dostawy ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. dostawy koparko - ładowarek wraz z osprzętem, równiarek o wartości powyżej 400 000,00zł;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy -(załącznik nr 3) 2)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik nr 5), 3)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 6), 4) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 7)Kserokopia dokumentu wniesienia wadium, 8)Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz Sekretariat pok. Nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.