Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Sieradz: Zakup i dostawa koparko - ładowarki wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 501602 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koparko - ładowarki wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koparko - ładowarki wraz z osprzętem (szybkozłącze koparkowe mechaniczne, szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne z widłami, łyżka do skarpowania uchylna hydraulicznie, instalacja na ramieniu koparkowym do obsługi dodatkowego osprzętu, instalacja do łyżki skarpowej uchylnej, głowica kosząca mocowana na ramieniu koparkowym wraz z osprzętem, pług do śniegu łamany typu V, zagęszczarka, zamiatarka). Wszystkie urządzenia musza być fabrycznie nowe i nieużywane. 2)Parametry techniczne koparko - ładowarki: -masa całkowita maszyny max 8300 kg -silnik wysokoprężny szesnastozaworowy o mocy znamionowej miedzy 90-95 KM, chłodzony cieczą, spełniający wymagania norm emisji spalin TIER IIIb/IV -przednia oś skrętna -napęd na dwie osie z możliwością napędu na jedna oś -przekładnia typu Syncroshuttle, manualna 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu -instalacja elektryczna 12V spełniająca wymogi normy IP69 -alternator o mocy max 100 A -koła przednie o rozmiarze 18 cali, koła tylne o rozmiarze 26 cali -pompa hydrauliczna wielotłoczkowa -wydajność układu hydraulicznego min. 160 l/min -ciśnienie robocze min. 250 bar -zbiornik paliwa min. 150 I -sterowanie częścią koparkową i ładowarkową za pomocą dźwigni -kabina operatora spełniająca standardy ROPS/FOPS z obrotowym fotelem wyposażonym w pas bezpieczeństwa i poziomem hałasu do 74 dB, lusterka zewnętrzne i wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, wyposażona w wentylację i ogrzewanie, immobilizer -lusterka: zewnętrzne (lewe, prawe) i wewnętrzne -oświetlenie, światła drogowe, halogenowe światła robocze oświetlające miejsce pracy umieszczone na kabinie (przód, tył), pulsujące światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego (kogut) -pojemność łyżki ładowarkowej min 1m3, łyżka dzielona z widłami i amortyzacją -wysokość załadunku łyżką ładowarkową min. 3,20 m -ładunek podnoszony do pełnej wysokości min. 3100kg -siła skrawania łyżki ładowarkowej min. 6500 kg -samopoziomowanie łyżki ładowarki -głębokość kopania min. 5,90 m -zasiąg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min. 6,50 m -siła skrawania łyżki koparkowej min. 6200 kg -udźwig przy złożonym ramieniu min. 1450 kg -kąt obrotu łyżki koparkowej min. 200° -maszyna wyposażona w SRS, układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu -łyżka koparkowa o szerokości min. 600 +/-10 mm z zębami i pojemności min. 0,2m3 -stabilizatory tylne wysuwane hydraulicznie -główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta (silnik, mosty, skrzynia biegów) -maszyna wyposażona w fabryczny system lokalizacji maszyny GPS -dokumentacja techniczno - ruchowa w języku polskim -katalog części zamiennych 3)Wyposażenie dodatkowe: -szybkozłącze koparkowe mechaniczne -szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne z widłami -łyżka do skarpowania uchylna hydraulicznie o szerokości min. 1400mm +/- 10mm i pojemności 0,2m3 -instalacja ? cala lub 1 cal na ramieniu koparkowym do obsługi dodatkowego osprzętu -instalacja do łyżki skarpowej uchylnej dwustronnego działania -głowica kosząca szerokości min. 900mm max 1100mm mocowana na ramieniu koparkowym z osprzętem: pływający mechanizm, uchwyt montażowy, hydrauliczny rotator -pług do śniegu łamany typu V szerokości min. 2900mm, o zmiennym kącie, lemiesz gumowy, oświetlenie skrajni -zagęszczarka hydrauliczna o szerokości min. 300mm z płytą montażową -zamiatarka z napędem hydraulicznym ze spryskiwaczem i zbiornikiem nieczystości z mocowaniem na szybkozłącze ładowarkowe z dodatkową szczotką boczna prawą o szerokości min. 2400 +/- 100mm 4)Koparko - ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy, tj. trójkąt ostrzegawczy, tablica wyróżniająca, światło ostrzegawcze (kogut), apteczka, skrzynka narzędziowa, gaśnica. 5)W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolenie operatorów w zakresie obsługi i pracy koparko - ładowarki z osprzętem: -szkolenie wstępne w ilości 2 godzin teorii i praktyki w dniu odbioru i w miejscu dostawy -szkolenie praktyczne w ilości 3 godzin, w co najmniej 3 terminach uzgodnionym z Zamawiającym w miejscu pracy sprzętu w ciągu pierwszego roku od dnia odbioru. 6)Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt wraz z osprzętem. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki do 24 godzin. Maksymalny termin usunięcia awarii nie dłużej niż 14 dni roboczych. 7)Naprawa serwisowa (gwarancyjna) u Zamawiającego, a w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu przewóz maszyny i osprzętu do naprawy na koszt Wykonawcy. 8)Wykonawca zapewni autoryzowany serwis stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 100km od miejsca dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 dotyczące przedmiotowego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 5 głównych dostaw ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. dostawy koparko - ładowarek wraz z osprzętem, równiarek o wartości powyżej 400 000,00zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
główne dostawy ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. dostawy koparko - ładowarek wraz z osprzętem, równiarek o wartości powyżej 400 000,00zł;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy -(załącznik nr 3) 2)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik nr 5), 3)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 6), 4) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 7)Kserokopia dokumentu wniesienia wadium, 8)Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz
ul. Armii Krajowej 5
98-200 Sieradz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz Sekretariat pok. Nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z kompatybilnym pługiem do odśnieżania oraz posypywarką"
- "Zakup sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wołowie"
- Dostawa sprzętu drogowego
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
więcej: Zamiatarki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.