Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Bydgoszcz: Naprawy i konserwacje sprzętu mikrokomputerowego realizowane w okresie 5 maj 2009 - 4 maj 2012
Numer ogłoszenia: 50166 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3268200, faks 052 3268309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bank Centralny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje sprzętu mikrokomputerowego realizowane w okresie 5 maj 2009 - 4 maj 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę usług naprawczych i konserwacyjnych sprzętu mikrokomputerowego, będącego w posiadaniu Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy. Usługi te będą świadczone w okresie trzech lat. Ilość sprzętu przewidzianego do objęcia umową: 127 komputerów, 12 innych urządzeń mikrokomputerowych (skanery, zewnętrzne napędy CD-R, DVD-R itp.) oraz 98 drukarek. Przewiduje się, że prace naprawcze obejmą ok. 90 roboczogodzin rocznie. Konserwacją i naprawą będą objęte mikrokomputery typu desktop oraz notebook (producenci: HP, Compaq, Fujitsu - Siemens, Dell), a także drukarki igłowe OKI, laserowe HP, atramentowe HP i Xerox, wierszowe Printronix. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony został w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w przetargu mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Do składanej, ważnej oferty dołączą wymagane oświadczenia i dokumenty podmiotowe, b) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 i 23 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Ocena spełnienia warunków, jakie zostały postawione wykonawcy: a) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1. b) Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie przez Komisję przetargową (wg kryteriów: spełnia - nie spełnia) c) Niekompletność dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy pzp, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust.4, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów podmiotowych, potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz zawierający informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu usług o podobnym charakterze na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - z którego wynikać będzie, że Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, których przedmiotem było świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu mikrokomputerowego, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Przez takie zadanie należy rozumieć wykonanie u jednego zamawiającego, przez okres co najmniej jednego roku, konserwacji co najmniej 40 komputerów, 30 drukarek oraz naprawy komputerów typu desktop, notebook oraz drukarek igłowych, atramentowych i laserowych. Do wykazu tego należy dołączyć referencje, opinie, oświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez zamawiających, stwierdzające jakość wykonanych usług, pod rygorem nie uznania zadań wykazanych, a niepotwierdzonych jakościowo. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 i 2 pzp, na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt d, e i f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Powyższe dokumenty powinny być wystawione w terminach odpowiednio przewidzianych dla dokumentów, których złożenie wymagane jest dla wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8 85-950 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8 budynek A Biuro przepustek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 240 na odc. Błądzim - Błądzim od km 45+399 do km 45 + 819 dł. 0,420 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 569 na odc. Małszyce - Łążynek od km 13+955 do km 16+970 dł. 3,015 km
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjno studialnej dla projektów Miasta Bydgoszczy dofinansowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów na IV piętrze budynku "C" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Konarskiego 3 w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania w Bydgoszczy pn. "Rozbudowa systemu depozytorów kluczy (Budynek nr 1)" - zadanie 11866.
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ŁAZIENEK W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16 W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.