eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra1) Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i ślusarskich dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 1), 2) Sukcesywne dostawy materiałów sanitarnych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 2), 3) Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Zielona Góra: 1) Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i ślusarskich dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 1), 2) Sukcesywne dostawy materiałów sanitarnych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 2), 3) Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 3)
Numer ogłoszenia: 501996 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i ślusarskich dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 1), 2) Sukcesywne dostawy materiałów sanitarnych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 2), 3) Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej szacunkowej wartości 144 360,00 zł (zamówienie podstawowe oraz uzupełniające) podzielonym na trzy części, zwane dalej zadaniami są: 1) Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i ślusarskich dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 1), 2) Sukcesywne dostawy materiałów sanitarnych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 2), 3) Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 3).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1) Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i ślusarskich dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 1), 2) Sukcesywne dostawy materiałów sanitarnych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 2), 3) Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze (zadanie nr 3) - do 20% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 25.23.20.00-6, 28.50.00.00-7, 28.51.10.00-7, 29.13.14.00-0, 31.68.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) - dla zadania 1, - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) - dla zadania 2, - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - dla zadania 3

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności dotyczącymi wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie 2) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie 2) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie 2) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy 2) opłacona polisa a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 30 000,00 złotych oraz ewentualnie 3) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej UWAGA: Jeżeli wykonawca przedkłada polisę, z której wynika, że termin płatności pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej składki lub całości składki ubezpieczenia. Przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczeniowej, których termin płatności jest odroczony i  upływa po terminie składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szpital.zgo.pl/index.php?id=41
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)osobiście-w siedzibie zamawiającego(bud. adm.pok.206)-cena 20,00zł; 2)pocztą-po uprzednim przekazaniu zamawiającemu stosownego wniosku (m.in.fax.683296554)-cena 20,00 zł+koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - budynek administracji - sekretariat, pok. nr 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i ślusarskich dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i ślusarskich dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 47 160,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 28.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów sanitarnych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów sanitarnych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 53 400,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 25.23.20.00-6, 28.51.10.00-7, 29.13.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 43 800,00 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.