eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszZakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Kalisz: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 502002 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 471858 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu, ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7676301, faks 062 7665965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim, realizowanego przez Powiat Kaliski w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu.. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół . Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia i podział na terminy dostaw określony jest w załączniku nr 1a do SIWZ. Załącznik nr 1a A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 12.12.2013 Lp. Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. papier ksero A4 -biały 80 g-przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek -opakowanie -1 ryza zawierająca 500 arkuszy 210 ryz 2 Marker do pisania po papierze - ścięta końcówka - 4 kolory - nieścieralny - wodoodporny -gr. linii w przedziale 2-5 mm 3 op. 3Tablica Flipchart na stojaku 1 szt. 4 Papier do flichart -wym. 1000 x 1500 mm -50 szt w op. 5 op. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 15.12.2013 Lp. Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. Długopis automatyczny- ( oznakowania PO KL- flagi)- metalowy z wymiennym wkładem- tusz niebieski -gr. linii 0,5- 1mm UWAGA Projekt graficzny oznakowania PO KL - flagi zapewnia zamawiający817 szt.2 Pendrive 4 GB USB 2.0 ( oznakowany PO KL)- z metalową obrotową obudową UWAGA Projekt graficzny oznakowania PO KL zapewnia zamawiający 817 szt.3 papier ksero A4 -biały 80 g -przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek -opakowanie -1 ryza zawierająca 500 arkuszy 817ryz 4 Teczki typu ofertowe z nadrukiem 4 +0 format A-4 - wykonane z tektury o gramaturze 380g/m2- szerokość do 20mm- z możliwością wpinania kartek formatu A-4 UWAGA Projekt graficzny (teczki) oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 817 szt. 5 Teczki z gumką z nadrukiem 4 +0 format A-4 - wykonane z tektury o gramaturze 380g/m2- szerokość do 20mm - zielone , lakierowane,UWAGA Projekt graficzny (teczki )oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 817szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach PO KL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • THE FREND Marek Betliński,, Rumiankowa 58, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29959,77

  • Oferta z najniższą ceną: 29959,77 / Oferta z najwyższą ceną: 36219,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.