Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych, toaletowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych
( równoważnych ) materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli,
I część : dostawa materiałów biurowych i papierniczych
II część : dostawa materiałów toaletowych
III część : dostawa oryginalnych materiałów eksploat. do kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploat. do drukarek
IV część : dostawa materiałów papierniczych i oryginalnych materiałów eksploat. do ploterów.
Numer ogłoszenia: 50217 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych, toaletowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych ( równoważnych ) materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli, I część : dostawa materiałów biurowych i papierniczych II część : dostawa materiałów toaletowych III część : dostawa oryginalnych materiałów eksploat. do kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploat. do drukarek IV część : dostawa materiałów papierniczych i oryginalnych materiałów eksploat. do ploterów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych, toaletowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych ( równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15 , zgodnie z zestawieniem - Załączniki A, B, C, D I Część - materiały papiernicze i biurowe - Załącznik A l.p.nazwa asortymentu jedn. miary, ilość 1.baterie alkaliczne AA 1 szt. 10 2.baterie alkaliczne AAA 1 szt. 15 3.brudnopis A-4 blok z makulatury,kartki wyryw. 100 kart.1 szt 15 4.brudnopis A-5 blok z makulatury w kratkę, kartki wyrywane, 100 kart.1 szt.10 5.długopis przyklejany ze sprężynką stojący, na biurko 1 szt 70 6.cienkopis , końcówka oprawiona w metal gr. 0,4-0,6 mm nie gorsz niż np.STAEDTLER 1 szt. 25 7.długopis zwykły 1 szt. 150 8.długopis nie gorszy niż np. GelPen1 szt 300 9.dziurkacz biurowy ( dziurkuje nie mniej niż 30 kartek ) 1 szt. 10 10.dziurkacz biurowy ( dziurkuje nie mniej niż 65 kartek ) 1 szt. 10 11.datownik mały 1 szt. 5 12.druk nie kopiujący - PK polecenie księgowania- wg zał. wzoru 1 bloczek 15 13.druk- wniosek o urlop - wg zał. wzoru 1 bloczek 20 14.druk delegacji - wg. zał. wzoru 1 bloczek 10 15.Dziennik Korespondencyjny A-4, 96 kart. - twarda okładka 1 szt. 2 16.ekierka mała 1 szt. 5 17.fastykuły twarde A4 kolor dowolny z otworami przez które przewleczona jest taśma, gramatura nie mniejsza niż 1000g.m2 1 szt. 500 18.flamastry 4 kolory 1 op. 5 19.flamaster czarny 1 szt. 10 20.folia do laminowania for. A5, 100 szt. ( 2 x 100 mic.) 1 opak. 5 21.folia do laminowania for. A4, 100 szt. ( 2 x 100 mic.) 1 opak. 5 22.folia do bindowania A4 - przód- bezbarwna, przezroczysta 1 szt. 200 23.karton do bindowania - tył- niebieski, skóropodobna 1 szt. 200 24.gumka recepturka ( op. 0,5 kg) 1 opak. 2 25.gumka kreślarska do ścierania na papierze średnia nie gorsza niż gumka Pentel ZEH 1 szt. 40 26.grzbiety wsuwane A4 zaokrąglone rogi 60 k czarne 1 szt. 50 27.grzbiety wsuwane A4 zaokrąglone rogi 30 k czarne 1 szt. 50 28.grzbiety do bindowania śr. 22 mm 1 szt. 100 29.karton ozdobny o gramaturze 160g.m2 ( opakowanie 25 szt.) nie gorszy niż Marble Cover 1 opak. 5 30.kalka do faxu Panasonic KX-FP 148 1 szt. 2 31.klip binder 25 mm ( opak. 12 szt.) 1 opak. 5 32.klip binder 32 mm ( opak 12 szt.) 1 opak. 5 33.klip binder 41 mm ( opak. 12 szt. ) 1 opak. 5 34.klip binder 51 mm ( opak.12 szt. ) 1 opak. 5 35.karteczki samoprzylepne, 76x 76 mm 100 szt. w bloczku 1 bloczek 400 36.karteczki białe 400 szt. bez kleju, w bloczku 1 bloczek 5 37.koperta C3 szara z paskiem samoprzylepnym 1 szt. 50 38.koperty szare aktowe format C4 229 x 324 z paskiem samoprzylepnym 1 szt. 2500 39.j. w. półaktowe - format C5 162 x 229 z paskiem samoprzylepnym, białe 1 szt. 6000 40.koperty białe samoprzylepne format - C6 114 x 162 - 1000 szt. w opakowaniu 1 opak. 30 41.koperta biała, format - B4 250 x 353 z paskiem samoprzylepnym 1 szt. 400 42.koperta B4z rozszerzonym bokiem i spodem 250x353x38 mm 1 szt. 180 43.koperta bąbelkowa o wym. 162 x 229 mm 1 szt. 20 44.koperta bąbelkowa na płyty CD kwadratowa 1 szt. 20 45.koperta DL110x 220 mm 1 szt. 2000 46.koszulki na akta form.A4, (100 szt. w opak.) nie gorsze niż Esselte wykonane z grubszej folii , nie mniej niż 55 mic 1 opak. 90 47.kalka techniczna A4, gramatura 90.95 g.m2 1 szt. 1000 48.kalka techniczna A3, gramatura 90.95 g.m2 1 szt. 150 49.klej do papieru, fotografii, mocno klejący nie marszczący papieru, nie gorszy niż np. PRITT, sztyft -20 g 1 szt. 100 50.klej biurowy 21 g 1 szt. 100 51.korektor - metalowa końcówka nie gorszy niż np.Pentel 1 szt. 100 52.korektor w taśmie- szer. 4,2 mm dł. 6 m nie gorszy niż np. DONAU 1 szt. 30 53.kredki ołówkowe 12 kolorów 1 opak. 2 54.marker czarny niezmywalny, wodoodporny z końcówką okrągłą gr. linii pisania 2-4 mm nie gorszy niż np.BIC 1 szt. 70 55.marker z tłoczkiem 1 szt. 10 56.magnesy do tablicy (opakowanie 12 szt. ) 1 opak. 3 57.nożyk introligatorski nie gorszy niż Bantex 1 szt. 10 58.nożyczki z ostrzem z nierdzewnej stali, rękojeść z niełamliwego plastiku, wys. 21 cm nie gorsze niż np. DONAU 1 szt. 20 59.linijka plastikowa dł. 30 cm przezroczysta 1 szt. 15 60.ołówek drewniany bez gumki HB nie gorsze niż STAEDTLER 1 szt. 100 61.ofertówki sztywne A4 przeźroczyste (25 szt.) 1 opak. 10 62.okładka na dyplom bordowa A4 1 szt 10 63.papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4, białość co najm. C 146 1 ryza 1100 64.j.w lecz format A-3 1 ryza 30 65.papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4, kolor 1 ryza 3 66.papier ozdobny nie gorszy niż Galeria ( 50a) , gramatura 100g.m2, format A4 ( opakowanie 50 szt.) 1 opak. 5 67.papier ozdobny nie gorszy niż Galeria ( 25a) , gramatura 250g/m2, format A4 ( opakowanie 25 szt.) 1 opak. 5 68.papier do faxu 216 mm x 30m nie gorszy niż EMERSON 1 rolka 60 69.papier - barwne arkusze - A4 gram. 100g.m2 ( op. 50 szt.) nie gorszy niż np. Italia L 1 opak 5 70.papier- barwne arkusze - A4 gram. 170g.m2 ( op. 25 szt.) nie gorszy niż np. Arnika 1 opak 5 71.papier komputerowy ( 1 oryg.+2 kopie z napisem oryginał.kopia) - szer. 240 wys. 305mm nie gorszy niż EMERSON 1 szt. 10 72.papier wizytówkowy biały A4 o gram conajmniej 230g.m2 1 op. 4 73.papier biurowy, 250 szt. w ryzie, gramatura co najm. 230g.m2, format A4, biały, gładki 1 ryza 5 74.pinezki kolorowe do tablic korkowych ( op. 50 szt. ) 1 opak. 1 75.płyta CD-R Slim 1 szt. 350 76.płyta DVD - R Slim 1 szt. 150 77.poduszki do tuszu czerwona o wym. około 50 x 90 mm nie gorsze niż np. Trodat 1 szt. 20 78.pojemnik na spinacze z magnesem z wytrzymałego tworzywa sztucznego o poj. do 30 szt. nie gorszy niż. EAGLE 1 szt. 5 79.półka plastikowa na dokumenty , przeźroczysta 1 szt. 30 80.pianka ( płyn) do czyszczenia obudowy sprzętu komputerowego o poj. 400 ml 1 szt. 5 81.płyn do czyszczenia ekranów monitorów LCD poj. 100 ml 1 szt. 5 82.pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 50 mm, gramatura nie mniej niż 1000g.m2 1 szt. 200 83.pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 100 mm gramatura nie mniej niż 1000g.m2 1 szt. 200 84.rozszywacz do zszywek 24.6 metalowy, w obudowie plastikowej 1 szt. 10 85.rysiki do ołówków automatycznych HB gr. 0,7 1 opak. 10 86.rysiki do ołówków automatycznych HB gr. 0,5 1 opak. 10 87.segregator A4, gr. 7 cm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, zew. okładka z PP, wyklejony wew. jasnym papierem, okładka zew. kolorowa, wymienialna etykietka na grzbiecie 1 szt. 500 88.j.w. segregator A4 gr. 5 cm 1 szt. 100 89.j.w. segregator A5 gr. 7 cm 1 szt. 10 90.skoroszyt karton pełny, 250g.m2, A4 1 szt. 150 91.skoroszyt karton oczkowy pełny 250g.m2, A4 1 szt. 800 92.skoroszyt karton ? oczkowy 250g.m2 A4 1 szt. 150 93.skoroszyt plastikowy, oczkowy A4 z twardego i sztywnego PCV, tył kolorowy 1 szt. 600 94.spinacze biurowe małe, 28 mm - opak. 100 szt. 1 opak. 150 95.spinacze biurowe średnie, 33 mm - opak. 100 szt. 1 opak. 5 96.spinacze biurowe duże, 50 mm- opak. 100 szt. 1 opak. 100 97.strugaczka do ołówków obudowa z tworzywa sztucznego poj. ostrze, okrągła 1 szt. 20 98.sznurek szpagat jutowy 50 dkg 1 szt. 5 99.tusz do pieczątek - czerwony 25 ml nie gorsz niż np. Shiny 1 szt. 25 100.j.w. lecz czarny 25 ml nie gorsz niż np. Shiny 1 szt. 5 101.taśma klejąca bezbarwna 18 mm x20 m 1 szt. 100 102.taśma pakowa 48 mm x50 akrylowa brązowa 1 szt. 5 103.taśma matowa na podajniku nie gorsza niż Scotch 1 szt. 10 104.taśma do maszyny do pisania czarna 13 mm 1 szt. 2 105.teczka wiązana A4, karton 250g.m2 1 szt. 1500 106.teczka wiązana A4 z tektury bezkwasowej o gramaturze 300-320 g.m2 1 szt. 5000 107.teczka wiązana A4, plastikowa (PCV) 1 szt. 15 108.teczka skrzydłowa na rzepy 1 szt. 5 109.teczka harmonijkowa do podpisu 20 kart. 1 szt. 10 110.wkład do zwykłego długopisu dł. 14 cm , gruba końcówka 1 szt. 100 111.wkład wymienny do Rapidografu gr. 0,25 nie gorszy niż Rystor 1 szt. 2 112.wkład do długopisu zwykłego jak w poz. 7 1 szt. 500 113.zakładki indeksujące standardowe o wym. 20 x50 mm 1 op. 10 114.zszywki 24.6 - opak. 1000 szt. - do 20 kart. 1 opak. 150 115.zszywki do ciężkiego zszywacza, 2.8 -opak 1000 szt.- do 100 kartek 1 opak. 10 116.zeszyt A5 kratka 32 kartkowy 1 szt. 5 117.zeszyt A4 kratka 96 kartkowy , twarda okładka 1 szt. 40 118.zeszyt A5 kratka 96 kartkowy, twarda okładka 1 szt. 35 119.zeszyt A5 kratka 16 kartkowy 1 szt. 5 120.szywacz biurowy ( zszywa min 50 kartek ) o dł. ramienia około 12 cm nie gorszy niż SAX 1 szt. 15 121.zszywacz biurowy ( zszywa 200 kartek ) 1 szt. 2 122.zakreślacz fluorescencyjny, z wyprofilowaną ściętą końcówką gr. 2-5 mm 1 szt. 150 123.żarówka 75 W z dużym gwintem 1 szt. 50 II Część - materiały toaletowe - Załącznik B l.p. nazwa asortymentu jedn. miary ilość 1.papier toaletowy TORK o średnicy 20 cm do podajników zamykanych, biały dwuwarstwowy 1 rolka 600 2.papier toaletowy zwykły do zawieszania 1 rolka 1500 3.ręczniki papierowe do podajników TORK zamykanych dwuwarstwowe - białe wys. 19 cm średnicy 14 cm np. grite 1 rolka 1300 4.ręcznik kuchenny ( 2 szt. w zgrzewce ) 1 zgrzewka 25 5.płyn do mycia naczyń 5 l nie gorszy niż Ludwik 1 szt. 5 6.mydło w płynie antybakteryjne opak 5 l 1 pojemnik 20 7.mydło toaletowe w kostce 100g 1 szt. 25 8.kostka zapachowa WC nie gorsza niż np. Domestos 1 szt. 15 9.płyn do czyszczenia nie gorszy niż AJAX opak 1 litr 1 szt. 3 III Część - oryginalne materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i oryginalne ( równoważne ) materiały eksploatacyjne do drukarek - Załącznik C l.p. nazwa asortymentu jedn. miary ilość O-oryginalne.* R-równoważne* tonery do kserokopiarek 1.toner do kserokopiarki MITA DC-2360 1 szt. 1 O 2.toner do kserokopiarki KYOCERA KM-2035 1 szt. 5 O 3.toner do RICOH MPW 2400 czarny 1 szt. 5 O 4.toner do RICOH MP C 2800 K 1 szt. 10 O 5.toner do RICOH MP C 2800 Y.C.M 1 szt. 15 O 6.toner do kopiarki RICOH MF 171 1 szt. 5 O 7.toner do kserokopiarki RICOCH Aficio 2027 1 szt. 6 O 8.toner do kserokopiarki RICOCH Aficio 3035 1 szt. 2 O 9.toner do kserokopiarki RICOCH FT 4015 1 szt. 3 O 10.toner do kserokopiarki RICOCH FT 4822 1 szt. 3 O 11.toner do kserokopiarki FW 870 1 szt. 2 O 12.toner do kserokopiarki CANON NP. 1520 1 szt. 2 O 13.taśma barwiąca EPSON LQ300 do drukarki igłowej 1 szt. 2 O 14.taśma do OKI M 390 FB 1 szt. 3 O lub R * 15.tonery do drukarek laserowych HP Laser Jet 1100 1 szt. 3 O lub R * 16.HP Laser Jet 1200.1000 1 szt. 4 O lub R * 17.HP Laser Jet 1150 1 szt. 3 O lub R * 18.HP Laser Jet P2014 1 szt. 2 O lub R * 19.HP Laser Jet 1300 1 szt. 5 O lub R * 20.HP Laser Jet 1010.1018.1020 1 szt. 60 O lub R * 21.HP Laser Jet 4250 n 1 szt. 1 O 22.HP Laser Jet P1005.1006 1 szt. 18 O lub R * 23.HP Laser Jet P1505n 1 szt. 3 O 24.HP Laser Jet M2727nf MFP 1 szt. 2 O lub R * 25.Lexmark Optra E.321.323 1 szt. 3 O lub R * 26.Lexmark T420 1 szt. 2 O lub R * 27.Lexmark E120 1 szt. 30 O 28.Lexmark E 260dn 1 szt. 3 O 29.Lexmark E 360dn . duży 9000 stron 1 szt. 4 O 30.toner do OKI B6100 1 szt. 1 O lub R * 31.toner do OKI C3300.C3450 czarny 1 szt. 10 O lub R * 32.toner do OKI C3300.C3450 C.M.Y 1 szt. 20 O 33.toner do OKI B 430d.duży 1 szt. 8 O 34.bęben do OKI B 430d 1 szt. 3 O 35.toner do OKI 5650n czarny 1 szt. 1 O 36.toner do OKI 5650n kolor 1 szt. 1 O 37.Konica Minolta PagePro 1350W.1300 1 szt. 1 O lub R * 38.Samsung ML 3561 ND 1 szt. 2 O 39.Samsung SCX-4720 FN 1 szt. 2 O 40.tusze do drukarek atramentowych HP DJ 845C.840 czarny 1szt. 1 O lub R * 41.HP DJ 845C. 840 kolor 1 szt. 1 O lub R * 42.HP DJ 9800 kolor 1 szt. 6 O 43.HP DJ 9800 czarny 1 szt. 5 O 44.HP DJ 2360.5740 czarny 1 szt. 2 O 45.HP DJ 2360.5740 kolor 1 szt. 2 O 46.HP Office Jet K7100 czarny 1 szt. 5 O lub R * 47.HP Office Jet K7100 kolor 1 szt. 4 O lub R * 48.CANON PIXMA IP4500 mały GLI- 8BK czarny 1 szt. 10 O 49.CANON PIXMA IP4500 duży PGI- 5 BK czarny 1 szt. 15 O 50.CANON PIXMA IP4500 kolor C/M/Y 1 szt. 25 O 51.CANON PIXMA IP 90 czarny 1 szt. 2 O 52.CANON PIXMA IP 90 kolorowy 1 szt. 2 O 53.bęben do LEXMARK E 120 1 szt. 3 O 54.bęben do OKI 3300.3450 czarny 1 szt. 2 O 55.bęben do OKI 3300.3450 kolor 1 szt. 5 O 56.bęben do Lexmark E 260 1 szt. 1 O 57.bęben do Lexmark E 360 dn 1 szt. 1 O IV Część - materiały papiernicze i eksploatacyjne do ploterów - Załącznik D l.p. nazwa asortymentu jedn. miary ilość 1.papier do plotera Ricoh-PPC, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,914 x 175 m 1 opak. 12 2.papier do plotera Ricoh-PPC, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,841 x 175 m 1 opak. 12 3.papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,594 x 175 m 1 opak. 12 4.papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,420 x 175 m 1 opak. 12 5.papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,297 x 175 m 1 opak. 12 6.papier do plotera OCE AO, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,841 x 120 m Nr art.97024719 1 opak. 12 7.papier do plotera OCE AO wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,594 x 120 m Nr art. 97024717 1 opak. 12 8.papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,610 x 50 m 1 opak. 6 9.papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,420 x 50 m 1 opak. 6 10.papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,297 x 50 m 1 opak. 6 l.p. nazwa asortymentu jedn. miary ilość O-oryginalne 1. tusz do plotera Oce CS 2236, IJC236 Ink Tank Pigment Black ( nr katalogowy 29952264 ) 130 ml 1 szt. 8 O* 2.tusz do plotera Oce CS 2236, IJC236 Ink Tank Dye Black ( nr katalogowy 29952265 ) 130 ml 1 szt. 4 O* 3.tusz do plotera Oce CS 2236, IJC236 Ink Tank Dye Cyan ( nr katalogowy 29952266 ) 130 ml 1 szt. 4 O* 4.tusz do plotera Oce CS 2236, IJC236 Ink Tank Dye Magenta ( nr katalogowy 29952267 ) 130 ml 1 szt. 4 O* 5.tusz do plotera Oce CS 2236 IJC236 Ink Tank Dye Yellow ( nr katalogowy 29952268 ) , 130 ml 1 szt. 4 O* 6.tusz do plotera HP 450 C czarny 1 szt. 3 O* 7.tusz do plotera HP 450 C kolor ( cyan, magenta, yellow) 1 szt. 9 O* * oznaczenia : O - materiały oryginalne , R - materiały równoważne 1.Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. 2.Przedstawione w wykazach ilości zamówienia są wielkościami, które w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. Wykazane ilości mają charakter orientacyjny przyjęty dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załącznikach A,B,C,D. 3.Zamawiający w kolejnych składanych zamówieniach będzie szczegółowo określał ilości zamawianego asortymentu. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować każdorazowo na podstawie złożonego faxem zamówienia określającego ilość i asortyment dostawy zgodnie z w/w zestawieniem. 4.Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych ( za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku ) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Załącznikach A,B,C,D przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiały równoważne posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 6Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do drukarek, równoważnych do oryginalnych ( oznaczone literka R kol. 5, Cześć III ) 7.Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i drukarek (oznaczone literką O kol. 5 Załącznika C dotyczącego III Części ) oraz ploterów (oznaczone literką O kol. 5 Załącznika D dotyczącego IV Części ) dostarczone były jako oryginalne. Przez materiały równoważne dostarczane do drukarek Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku ) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 8.Na materiały eksploatacyjne dostarczone jako równoważne Wykonawcy udzielą dożywotnej gwarancji niezawodnego działania przez cały okres eksploatacji, niezależnie od długości jej trwania. Wykonawcy przyjmą na siebie koszty związane z awarią urządzenia drukującego, jeżeli jej przyczyną byłoby zastosowanie materiału równoważnego. 9.Jeżeli ze względów technicznych i jakościowych materiał równoważy nie będzie mógł być eksploatowany w danej drukarce, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy oryginalny materiał po cenie równoważnego. Wymiana produktu nastąpi w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. 10.Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych nazwę producenta, nazwę ( typ, symbol ) materiału, opis zawartości. 11.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15. 12.Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze, i oryginalne ( równoważne ) materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy. 13.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul.Podleśnej 15..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-4, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty wraz z Specyfikacjami cenowymi dotyczącymi części na którą składana jest oferta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola
ul. Podleśna 15 - pokój nr 311.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15 - pokój 108 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 część - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych zgodnie ze Specyfikacją cenową określoną w punkcie III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - Załącznik A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2 część - Sukcesywna dostawa materiałów toaletowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów toaletowych zgodnie ze Specyfikacją cenową określoną w punkcie III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - Załącznik B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3 Cześć - Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie ze Specyfikacją cenową określoną w punkcie III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - Załącznik C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4 część - Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do ploterów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do ploterów zgodnie ze Specyfikacja cenową określoną w punkcie III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - Załącznik D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.