Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Łagów: Dostawa żywności na potrzeby Stołówki Szkolnej GZS w Łagowie
Numer ogłoszenia: 502342 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół , Rynek 62, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 307 40 42, faks 0-41 307 40 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Stołówki Szkolnej GZS w Łagowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie, w szczególności: mięso i produkty mięsne, różne artykuły żywnościowe, produkty mleczarskie, warzywa i owoce świeże, pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie, mrożone warzywa, owoce, ryby, jaja. Zamawiający podzielił zamówienie na osiem części. Opis każdej części oraz szczegółowe warunki dostaw dla każdej części przedstawiono poniżej natomiast wymagania ilościowe poszczególnych produktów przedstawiono w załącznikach 1A-H. CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie, nie później niż do godziny 7.30 rano. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalone będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Faktura na dostarczony towar musi być dostarczona nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. 4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, szczelnie zamkniętych. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 5. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 7. Do każdego pojemnika powinna być dostarczona etykieta zawierająca, co najmniej następujące dane: - nazwę produktu - termin przydatności do spożycia - nazwę dostawcy - producenta, adres - warunki przechowywania - oznaczenia partii produkcyjnej - oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. CZĘŚĆ II - RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE 1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie nie później niż do godziny 8.00 rano. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ? terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 4. Faktura na dostarczony towar musi być dostarczona nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. UWAGA! Podana przez Zamawiającego ilość odnosi się do wymienionego w opisie produktu netto i nie uwzględnia wagi opakowania, zalewy, przypraw, itp. CZĘŚĆ III - PRODUKTY MLECZARSKIE 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu do godziny 7.30 rano. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 3. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300. 4. Faktura na dostarczony towar musi być dostarczona nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. CZĘŚĆ IV- WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2-3 razy w tygodniu. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z polskimi normami. 4. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem CZĘŚĆ V- PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku (najpóźniej do godz. 7:30 rano). 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona raz w miesiącu, z dołu za dostarczony towar, najpóźniej do 7 dnia następnego miesiąca. CZĘŚĆ VI- MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY 1. Przewidywana częstotliwość dostaw 2-3 razy w tygodniu (w zależności od potrzeb Zamawiającego). 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ? terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 4. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem. CZĘŚĆ VII- RYBY 1. Przewidywana częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu lub raz na 2 tygodnie (w zależności od potrzeb Zamawiającego). 2. Szczegóły, dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będąca na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Produkty powinny być zgodne z polskimi normami. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 5. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem. CZĘŚĆ VIII - JAJA 1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 raz w tygodniu. 2. Szczegóły dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni. 4. Faktura za dostarczony towar powinna być dostarczona w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru. 2. Warunki dodatkowe dotyczące dostaw żywności: 1. Zamawiający podaje ceny jednostkowe, wartość brutto w formularzu cenowym - stanowiącym załączniki nr 1A÷H (każdy załącznik dotyczy innej części - zgodnie z powyższym opisem). Wykonawca szacuje koszty dostawy na ilości maksymalne podane w formularzach cenowych. 2. Podane ilości artykułów żywnościowych (w załącznikach 1A÷H) są wartościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, możliwość nie wykorzystania zamówienia /całej ilości żywności określonej w ofercie. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczanie zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności, jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawców wybrane artykuły żywnościowe w dni powszechne z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich i zimowych oraz innych dni, w których Stołówka Szkolna nie podaje obiadów. 7. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na następną dostawę. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Kwoty określone w poszczególnych załącznikach cenowych nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 11. Nie przewiduję się waloryzacji ceny. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz - Część I-VIII..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 15.21.10.00-3, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Musi wykazać, że w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, to za okres prowadzenia działalności, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej, (odpowiednio dla każdej części): Część I - Mięso i produkty mięsne - 35.000,00 zł Część II - Różne artykuły żywnościowe - 20.000,00 zł Część III - Produkty mleczarskie - 10.000,00 zł Część IV -Warzywa i owoce świeże - 25.000,00 zł Część V - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie - 10.000,00 zł Część VI - Mrożone warzywa, owoce, potrawy - 6.000,00 zł Część VII - Ryby - 6.500,00 zł Część VIII - Jaja - 1.500,00 zł Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Siwz. 2) Wypełniony formularz cenowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A÷H do Siwz. 2) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. 3) Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez reprezentanta w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości umowy; b) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT możliwa jest zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez wykonawcę i każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wartość umowy zmienia się odpowiednio.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lagowgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pok. nr 8, w godzinach urzędowania Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie, nie później niż do godziny 7.30 rano. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalone będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Faktura na dostarczony towar musi być dostarczona nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. 4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, szczelnie zamkniętych. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 5. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 7. Do każdego pojemnika powinna być dostarczona etykieta zawierająca, co najmniej następujące dane: - nazwę produktu - termin przydatności do spożycia - nazwę dostawcy - producenta, adres - warunki przechowywania - oznaczenia partii produkcyjnej - oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie nie później niż do godziny 8.00 rano. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ? terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 4. Faktura na dostarczony towar musi być dostarczona nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. UWAGA! Podana przez Zamawiającego ilość odnosi się do wymienionego w opisie produktu netto i nie uwzględnia wagi opakowania, zalewy, przypraw, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - PRODUKTY MLECZARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu do godziny 7.30 rano. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 3. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300. 4. Faktura na dostarczony towar musi być dostarczona nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2-3 razy w tygodniu. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z polskimi normami. 4. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku (najpóźniej do godz. 7:30 rano). 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona raz w miesiącu, z dołu za dostarczony towar, najpóźniej do 7 dnia następnego miesiąca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw 2-3 razy w tygodniu (w zależności od potrzeb Zamawiającego). 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ? terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 4. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RYBY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu lub raz na 2 tygodnie (w zależności od potrzeb Zamawiającego). 2. Szczegóły, dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będąca na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Produkty powinny być zgodne z polskimi normami. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. 5. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: JAJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 raz w tygodniu. 2. Szczegóły dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni. 4. Faktura za dostarczony towar powinna być dostarczona w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.