To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Rzeszów: dostawa leków
Numer ogłoszenia: 502354 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251159 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług Farmaceutycznych dostawa leków w asortymencie i ilościach określonych w Zał. Nr 1 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo -cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty nie kompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. Oferent przystępując do przetargu musi zaoferować pełen asortyment leków wykazanych w zał. Nr 1. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych leków w zał. nr 1 w okresie realizacji zamówienia. W związku z możliwością różnego konfekcjonowania leków, Zamawiający dopuszcza przeliczenie ilości konkretnych opakowań danego rodzaju leku, na odpowiednią ilość oferowanych przez siebie opakowań. 4. Wymogi bezwzględne dla oferentów: 1.Dostawa leków odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 2.Bieżące zamówienia leków będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili zamówienia, na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu do 3 dni roboczych w przypadku, gdy dotyczyć to będzie pojedynczych leków, a dostawa zostanie uzgodniona. 3.Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie środków farmaceutycznych, zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 4.Dostawa leków odbywać się będzie do DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ Zamawiającego w Rzeszowie ul. Fredry 9 w godzinach od 15.00 -17.00 na własny koszt i ryzyko. 5.Leki będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv- to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. 6.Numery serii i daty ważności leków uwidocznione na fakturze dostawy będą identyczne z numerami serii i datami ważności leków na opakowaniach dostarczonych w dostawie. 7.Oferowane leki muszą posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany leków, w przypadku dostarczenia leków o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 8.Niezmienność cen leków w trakcie trwania umowy. Z wyjątkiem- w okresie obowiązywania umowy ceny leków mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany: a)cen urzędowych, b)obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, c)cen leków u importera, d)cen leków u producenta, e)kursu walut, przy czym wzrost cen będzie następował o nie większy procent niż wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen. 9.W przypadkach braku leków wymienionych w SIWZ, z przyczyn niezależnych od Dostawcy (wycofania leku z użycia, zaprzestanie produkcji), dopuszcza się zmianę leków w poszczególnych grupach lekowych lub zastąpienie produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym. 10.W przypadkach braku leków wymienionych w SIWZ ( z innych przyczyn niż podane w pkt. 9) Zamawiający dopuszcza zastąpienie leku produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie. Każde zastąpienie leku produktem równoważnym, powinno być uzgodnione z Zamawiającym, ponadto na fakturze powinno się znaleźć oznaczenie zamiennika (np. Z) i adnotacja o rodzaju leku, który został zastąpiony zamiennikiem. 11.W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji, a nie ma innego leku równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży i uwagę o jego braku. 12.W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) niż umieszczone w SIWZ należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji lekowych poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania ilości opakowań leków wykazanych w SIWZ. 15.Wykonawca powiadamia Zamawiającego o lekach wstrzymanych w obrocie, wycofanych z obrotu i dopuszczonych do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu leków wycofanych z obrotu. Do przetargu mogą przystąpić tylko te firmy, które: 1.Uprawnione są do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędne uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Posiadają doświadczenie, zaplecze techniczne oraz kadrę zdolną do wykonania zamówienia. 4.Dysponują środkami finansowymi zapewniającymi realizację zamówienia. 5.Nie zostały postawione w stan upadłości i nie wszczęto względem firmy postępowania upadłościowego. 6.Wszystkie przyjęte zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat wykonały z należytą dokładnością i nie prowadzą żadnych sporów z odbiorcami zamówień. 7.Nie zalegają z regulowaniem obowiązujących podatków i składek na ubezpieczenie społeczne. 8.Członkowie zarządu nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwa popełnione w trakcie realizacji zamówień publicznych lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Oświadczenia oraz wymagania jakościowe bezwzględnie wymagane. 1. oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i atestów stosownie do oferowanych artykułów, materiałów eżeli takowe są wymagane, w przypadku gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta iż atest ewentualnie certyfikat nie jest wymagany z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA EUROMED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA EUROMED SP. Z O.O.
- Hurtownia Farmaceutyczna EUROMED Sp. z o.o.o, ul. Baczyńskiego 6, 35-210 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 275033,19
Oferta z najniższą ceną: 275033,19 / Oferta z najwyższą ceną: 275033,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU PRELEGENTÓW, OSÓB PROWADZĄCYCH WARSZTATY I SPOTKANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNE UPOWSZECHNIAJĄCE IDEĘ RODZICIELSTWA ZASTĘPCZEGO"
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz wszystkich jednostek organizacyjnych Politechniki Rzeszowskiej przez okres 24 miesięcy.
- Remont kapitalny pługa wirnikowego ZIŁ D-470
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji Europe and the new world order, organizowanej w dniach 26-27 maja 2025 r.
- Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych (z podziałem na 4 części)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.