eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maziarnia StrzeleckaObsługa kotłowni centralnej nadleśnictwa w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Maziarnia Strzelecka: Obsługa kotłowni centralnej nadleśnictwa w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 502372 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Maziarnia Strzelecka, woj. lubelskie, tel. 82 5683210, faks 82 5683225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kotłowni centralnej nadleśnictwa w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kotłowni centralnej nadleśnictwa w 2013 roku - obsługa 2 kotłów wodnych na paliwa stałe (drewno i węgiel) o mocy powyżej 50 KW. Usługa obejmuje: - wytworzenie i dostarczenie do wszystkich obiektów podłączonych do kotłowni centralnej: ciepłej wody w sposób ciągły, ciepła w sezonie grzewczym poprzez utrzymanie właściwej temperatury na kotle według temperatur zewnętrznych; - przygotowanie 750 m3 drewna do spalenia poprzez porąbanie i pocięcie własna piłą;- dowóz drewna opałowego i węgla z placu składowego przed kotłownią do kotłowni; -wywóz i składowanie odpadów z procesu spalania;- czyszczenie kotłów; - utrzymanie porządku na placu składowym; - utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń kotłowni, socjalnych i urządzeń sanitarnych; - wykonywanie innych czynności niezbędnych dla prawidłowej pracy kotłowni. 2. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca świadczenia usługi i urządzeń kotłowni w dni robocze w godz. 9.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu z osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całego zakresu usługi do 31.12.2013 r. bez konsekwencji ze strony Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia do 20%. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający przewiduje, że zamówienie uzupełniające będzie udzielane w częściach.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2500,00 zł na cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w np. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620) 4. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Chelm 19 2030 0045 1110 0000 0010 3650. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium w formie niepieniężnej (poręczenia i gwarancje), oryginał dokumentu należy złożyć w kasie nadleśnictwa lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy, zaś jego kopię dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w np. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7.Zamawiający zwraca wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 lit a) poniżej; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie po otrzymaniu wniosku - Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (świadczył) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze zamawianej , tj. usłudze obsługi kotłowni na paliwa stałe przez okres minimum 6 miesięcy dla jednego Zamawiającego w ramach jednej umowy, z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają wymagane kwalifikacje uprawniające do eksploatacji kotłów wodnych na paliwa stałe. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. Wykonawca może polegać na doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian i uzupełnień zapisów umowy. Zmiany mogą dotyczyć: terminów realizacji przedmiotu umowy, wprowadzenia nieistotnych zmian w stosunku do treści oferty, korzystnych dla Zamawiającego, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiające, mających wpływ na termin realizacji zamówienia, w szczególności w przypadku: a) opóźnienia przekazania przez Zamawiającego kotłowni z wyposażeniem i zapleczem, b) wstrzymania świadczenia usług przez Zamawiającego ze względów organizacyjnych lub finansowych, 3. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w umowie następujących zmian: a) odstąpienie od wykonania części usług, które obejmowało zamówienie a tym samym obniżenie wartości umowy, jeżeli ze względów technologicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych nie mogą lub nie muszą być one wykonane, a wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, b) zmianę wartości umowy wynikającej z ustawowej zmiany podatku VAT, c) zmianę podmiotu trzeciego [podwykonawcy] na etapie realizacji zamówienia, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami, a Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu opierał się na jego zasobach, oraz nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_strzelce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego - Maziarnia Strzelecka 17, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - Maziarnia Strzelecka 17, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.