eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie robót naprawczych i modernizacyjnych istniejących instalacjisygnalizacji alarmu pożarowego /SAP/, sygnalizacji włamania i napadu /SAWIN/, sygnalizacji monitoringu telewizyjnego /CCTV/ w obiektach budowlanych Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie ul. Kościuszki 32, pow. Przeworski, woj. podkarpackie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Rzeszów: Wykonanie robót naprawczych i modernizacyjnych istniejących instalacji: sygnalizacji alarmu pożarowego /SAP/, sygnalizacji włamania i napadu /SAWIN/, sygnalizacji monitoringu telewizyjnego /CCTV/ w obiektach budowlanych Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie ul. Kościuszki 32, pow. Przeworski, woj. podkarpackie
Numer ogłoszenia: 502464 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439970 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8537861, faks 017 8537823.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót naprawczych i modernizacyjnych istniejących instalacji: sygnalizacji alarmu pożarowego /SAP/, sygnalizacji włamania i napadu /SAWIN/, sygnalizacji monitoringu telewizyjnego /CCTV/ w obiektach budowlanych Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie ul. Kościuszki 32, pow. Przeworski, woj. podkarpackie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest wykonanie naprawy i modernizacji istniejącej instalacji Sygnalizacji Pożarowej /SAP/, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu /SAWiN/ oraz systemu monitoringu TV /CCTV/ na obiektach budowlanych w Zespole Pałacowo Parkowym w Sieniawie polegających na: A. Instalacja SAP Pałac Główny /istniejąca centralka SYNOVA FC330A/: wymiana uszkodzonych czujek optycznych OP320A na OH320A, wymiana uszkodzonych czujek optyczno temperaturowych na OH320A, wymiana uszkodzonych czujek temperaturowych na HI320A, wymiana uszkodzonych przycisków MT320A na DMA 1131, wymiana uszkodzonych modułów wejść/wyjść, akumulatorów i osprzętu pomocniczego zainstalowanie drukarki termicznej do wydruku stanów alarmowych, wymiana uszkodzonych przewodów w kanalizacji teletechnicznej: Pałac Główny Oficyna YnTKSYekw 2x2x0,8 ok.400m, Pałac Główny Żółta Kordegarda XzTKMXpw 4x2x0,8 ok.1000m, Domek Ogrodnika /istn. SYNOVA FC330C/ naprawa uszkodzonej centralki FC330C /Simens/ oraz wymiana akumulatora 7Ah/12V Żółta Kordegarda wymiana uszkodzonego przewodu XzTKMXpw 4x2x0,8 550m w kanalizacji teletechnicznej relacji Pałac Główny Żółta Kordegarda B. Instalacja CCTV/istn. kamery Philips G3 ENVM230W/ wymiana dwóch uszkodzonych kamer szybkoobrotowych VG5 314 ECS na VG5 614 ECS wymiana niesprawnego multipleksera i magnetowidu poklatkowego na rejestrator cyfrowy 8 kanałowy korekcja zainstalowanych zestawów nadawczo odbiorczych /6 kamer/ lokalizacja wszystkich łączeń okablowania na trasie Żółta Kordegarda Stajnia i ich sprawdzenie i przeczyszczenie, przeczyszczenie styków łączeniowych i złączy w kamerach. C. Instalacja SAWiN /istn. system Rokonet Orbit Pro/ wymiana uszkodzonych zewnętrznych przewodów w kanalizacji teletechnicznej: XzTKMpw 7x2x0,5 ok. 1130m; XzMTKMpw 4x2x0,8 ok. 2410 m wymiana uszkodzonych urządzeń: klawiatury, modułów wejść/wyjść, zasilaczy wymiana zużytych akumulatorów czyszczenie soczewek detektorów uporządkowanie okablowania w centrali, wszystkich modułach i tablicy synoptycznej rozbudowa systemu o moduł pamięci zdarzeń /do 999 zdarzeń/ sprawdzenie kodów, przekodowanie i wprowadzenie nowych kodów użytkownika uruchomienie, konfiguracja, testowanie, programowanie systemu. D. Dla powyższych instalacji oddzielnie należy opracować instrukcje obsługi oraz przeszkolić pracowników wskazanych przez użytkownika ZPP Sieniawa. E. W/w zakres robót realizowany będzie w obiektach budowlanych wchodzących w skład Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie wpisanego do rejestru zabytków po nr A 76 i A 799. 3. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych /Dz. U. nr 92, poz. 881 z późn. zm./ oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. Z uwagi na charakter robót polegający na modernizacji i naprawie istniejących systemów podane w dokumentacji, nazwy materiałów, urządzeń i sprzętu mają znaczenie. Wykonawca może stosować materiały, urządzenia i sprzęt równoważne, ale współpracujące z istniejącymi systemami. Przez materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający rozumie materiały lub urządzenia posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak wskazane przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres robót precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót naprawczych i modernizacyjnych załącznik nr 1 do specyfikacji, przedmiary robót załączniki nr 2A, 2B, 2C do specyfikacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe i Usługowe HADAR sp. z o.o., ul. Prof. L. Chmaja 3, 35-021 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97106,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117899,51

  • Oferta z najniższą ceną: 117899,51 / Oferta z najwyższą ceną: 117899,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.