eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup serwerów do Pracowni masywnych obliczeń w technologii GPGPU oraz oprogramowania dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Instytutu Informatyki w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. 4 Części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Wrocław: Zakup serwerów do Pracowni masywnych obliczeń w technologii GPGPU oraz oprogramowania dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Instytutu Informatyki w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. 4 Części
Numer ogłoszenia: 5024 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego , ul. Joliot - Curie 15, 50-383 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3757401, faks 71 3757429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uni.wroc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup serwerów do Pracowni masywnych obliczeń w technologii GPGPU oraz oprogramowania dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Instytutu Informatyki w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. 4 Części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego serwera nr 1 wraz ze złożeniem i przetestowaniem dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5a): Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia - Kalkulacja cenowa. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego serwera nr 2 wraz ze złożeniem i przetestowaniem dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5a) : Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia- Kalkulacja cenowa. Część 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego serwera nr 3 wraz ze złożeniem i przetestowaniem dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5a): Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia- Kalkulacja cenowa. Część 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz nie będącego przedmiotem praw osób trzecich oprogramowania dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5b): Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia- Kalkulacja cenowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.78.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem o wartości minimum 15 000 zł brutto, każda z dostaw. Część 2 Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem o wartości minimum 15 000 zł brutto, każda z dostaw. Część 3 Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem o wartości minimum 50 000 zł brutto, każda z dostaw. Część 4 Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy oprogramowania komputerowego o wartości minimum 2 500 zł brutto, każda z dostaw. Pod pojęciem dostawa Zamawiający rozumie dostawę lub dostawy wykonane w ramach jednej umowy. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html Zamawiający zastrzega, że są to główne dostawy jakie powinien wykazać Wykonawca. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1) i 2) SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają ją łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Część 1. Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem o wartości minimum 15 000 zł brutto, każda z dostaw. Część 2. Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem o wartości minimum 15 000 zł brutto, każda z dostaw. Część 3. Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem o wartości minimum 50 000 zł brutto, każda z dostaw. Część 4. Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie wykonane należycie dostawy oprogramowania komputerowego o wartości minimum 2 500 zł brutto, każda z dostaw. Pod pojęciem dostawa Zamawiający rozumie dostawę lub dostawy wykonane w ramach jednej umowy.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że ofertowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć Opis przedmiotu zamówienia-Kalkulację cenową - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 4) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W Załączniku 5a i 5b do SIWZ Zamawiający zamieścił wzory umowy, które określają warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uni.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne/dostawy/poni%C5%BCej-207-000-euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim ul. Joliot-Curie 15; pokój 128; 50-383 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 09:30, miejsce: Biuro Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim ul. Joliot-Curie 15; pokój 128; 50-383 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania jest współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 4.1.1. w projekcie Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego serwera nr 1 wraz ze złożeniem i przetestowaniem dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5a) : Wzór umowy oraz Załącznik nr 6 : Opis przedmiotu zamówienia - Kalkulacja cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji door to door - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego serwera nr 2 wraz ze złożeniem i przetestowaniem dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5a) : Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia- Kalkulacja cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji door to door - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego serwera nr 3 wraz ze złożeniem i przetestowaniem dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5a): Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia- Kalkulacja cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji door to door - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz nie będącego przedmiotem praw osób trzecich oprogramowania dla Wydziału Matematyki i Informatyki, Biura Projektu Międzynarodowy program studiów informatyki i matematyki stosowanej dla biznesu na Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5b): Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia- Kalkulacja cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres trwania licencji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.