Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Rudawa: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na dostawę produktów spożywczych dla
Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach
Numer ogłoszenia: 502760 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja im. Brata Alberta , Radwanowice 1, 32-640 Rudawa, woj. małopolskie, tel. 012 2585910, faks 012 2585910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.albert.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według podziału na następujące zadania: a) Załącznik nr 1 A - zadanie 1 dostawa artykułów spożywczych b) Załącznik nr 1 B - zadanie 2 dostawa jaj c) Załącznik nr 1 C - zadanie 3 dostawa mięsa i wędlin d) Załącznik nr 1 D - zadanie 4 dostawa mrożonek e) Załącznik nr 1 E - zadanie 5 dostawa produktów nabiałowych f) Załącznik nr 1 F - zadanie 6 dostawa pieczywa g) Załącznik nr 1 G - zadanie 7 dostawa owoców i warzyw. 2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej dowolnie wybranych przez siebie części. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami Rozporządzenia ( WE ) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych 6. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002 r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia w ramach każdej z części. Oznacza to, że Zamawiający - np. w zakresie zadania nr 1 - może zamówić więcej np. asortymentu A, a mniej np. asortymentu B. Wszelkie ewentualne zmiany ilościowe dokonywane będą w obrębie asortymentów wskazanych w załącznikach nr 1 A oraz od 1C do G a także nie wykroczą poza wartość zawartej w ramach danego zadania umowy. 8. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w Schronisku dla Niepełnosprawnych - Radwanowice 1 - Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru jest magazynier lub inna osoba przez niego upoważniona. 9. Dostawy realizowane będą na podstawie cząstkowych zamówień Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego drogą telefoniczną. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia składane będą jeden raz w tygodniu w godzinach 8.00 -12.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca każdą pojedynczą dostawę zrealizuje w terminie do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia. 10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo cząstkowym zamówieniu według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy oraz ilości dostarczonych asortymentów. 11. Termin płatności z tytułu zrealizowanej dostawy cząstkowej wyniesie 21 dni. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania wysokości zaoferowanych cen przez cały okres realizacji zamówienia. Jedyną okolicznością dopuszczającą wzrost wartości zawartej umowy będzie zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą podatku VAT..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. 3. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.albert.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja im. Brata Alberta Schronisko dla Niepełnosprawnych
Radwanowice 1
32 - 064 Rudawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Schronisko dla Niepełnosprawnych - Radwanowice 1; 32-064 Rudawa, pokój zastępcy dyrektora Schroniska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa owoców i warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fasola Jaś kg 20 Groch żółty łuskany kg 15 Koperek zielony szt 250 Pietruszka zielona szt 300 Szczypiorek szt 250 Ziemniaki kg 2500 Marchew kg 1500 Pietruszka korzeń kg 600 Seler kg 600 Cebula kg 120 Czosnek świeży kg 30 Kapusta kiszona kg 50 Kapusta biała kg 150 Kapusta czerwona kg 100 Kapusta pekińska szt 100 Burak czerwony kg 260 Por szt 300 Pieczarka świeża kg 50 Pomidor Kg 510 Ogórek zielony Kg 100 Papryka świeża kg 50 Jabłka kg 300 Banan kg 220 Cytryny kg 10 Mandarynka kg 10 Grejpfruit kg 60 Pomarańcza kg 10 Mak kg 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.