eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra PodhalañskaModernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Sidzinie oraz Modernizacja boisk do gier zespo³owych przy Szkole Podstawowej w Bystrej Podhalañskiej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-01-15



Og³oszenie nr 503000-N-2020 z dnia 2020-01-15 r.

Gmina Bystra-Sidzina: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Sidzinie oraz Modernizacja boisk do gier zespo³owych przy Szkole Podstawowej w Bystrej Podhalañskiej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystra-Sidzina, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bystra Podhalañska  373 , 34-235  Bystra Podhalañska, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. , e-mail urzad_gminy@bystra-sidzina.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bystra-sidzina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bystra-sidzina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bystra-sidzina.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna - za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Bystra-Sidzina; 34-235 Bystra Podhalañska 373


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Sidzinie oraz Modernizacja boisk do gier zespo³owych przy Szkole Podstawowej w Bystrej Podhalañskiej
Numer referencyjny: RG 271.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej W Sidzinie oraz Modernizacja boisk do gier zespo³owych przy Szkole Podstawowej w Bystrej Podhalañskiej ZADANIE NR 1 : Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej W Sidzinie Zakres obejmuje: Roboty przygotowawcze; Roboty rozbiórkowe, Podbudowa, Nawierzchnia poliuretanowa, Wyposa¿enie sportowe - koszykówka, siatkówka,pi³ka rêczna, Utwardzenie terenu dzia³ki + opaska przy boisku; Drena¿; elementy ma³ej architektury, ogrodzenie, ZADANIE NR 2: Modernizacja boisk do gier zespo³owych przy Szkole Podstawowej w Bystrej Podhalañskiej Zakres obejmuje: 1 BOISKO WIELOFUNKCYJNE Roboty przygotowawcze, Roboty rozbiórkowe, Remont nawierzchni, Wyposa¿enie sportowe - koszykówka, siatkówka,pi³ka rêczna, Odwodnienie liniowe, Utwardzenie terenu opaska przy boisku, Pi³kochwyt, Elementy ma³ej architektury 2 BOISKO DO PI£KI NO¯NEJ Roboty rozbiórkowe, Podbudowa, Nawierzchnia, Wyposa¿enie sportowe, Utwardzenie terenu opaska przy boisku, Pi³kochwyt 3 BIE¯NIA DWUTOROWA Podbudowa, Nawierzchnia 4 SKOCZNIA W DAL Rozbie¿nia podbudowa, Rozbie¿nia nawierzchnia, Zeskocznia

II.5) G³ówny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-08-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie zrealizowa³, co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu budowy/przebudowy/remontu lub modernizacji boiska wielofunkcyjnego lub innego obiektu z nawierzchni± poliuretanow± o warto¶ci min. 500 tys. z³ . Roboty te winny byæ wykonane w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. 2. W zakresie spe³nienia warunku Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±ce minimalne wymogi dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek, za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje lub bêdzie dysponowa³: a) minimum 1 osob± posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika robót bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia - w specjalno¶ci bran¿y ogólnobudowlanej b) Posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagañ okre¶lonych w SIWZ powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2016r. poz. 290 ze zm.) oraz aktualnie obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278). Zamawiaj±cy uzna osoby, które posiadaj± uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spe³niaj±ce przedmiotowy warunek. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016r. poz. 65). c) Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz± zadania nr 1 i zadania nr 2. Tj. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na dwa zadania wyka¿e siê co najmniej jedn± robotê budowlan±, o której mowa powy¿ej oraz wyka¿e siê osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak wy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 2.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - Za³±cznik Nr 5a. 2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt.4 ROZPORZ¡DZENIa MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia: sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powyzej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce 00/100 z³)


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, ¿e zachodz± okoliczno¶ci o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w tym: 1. Wszelkie roboty dodatkowe nie objête niniejsz± umow±, tzn. nie przewidziane w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbêdne do zrealizowania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ na podstawie protoko³u konieczno¶ci potwierdzonego przez Przedstawiciela Zamawiaj±cego i zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego. Roboty te rozliczane bêd± na podstawie kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez Wykonawcê i zatwierdzonych przez Zamawiaj±cego , w³±czonych nastêpnie poprzez aneks do umowy na warunkach przewidzianych art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Bez uprzedniej zgody Zamawiaj±cego wykonywane mog± byæ jedynie prace niezbêdne ze wzglêdu na niebezpieczeñstwo lub konieczno¶æ zapobie¿enia awarii. Kosztorysy na prace nie objête niniejsz± umow± bêd± opracowywane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: o stawki robocizny, koszty ogólne, koszty zakupu i zysk, tak jak zosta³y przewidziane w wype³nionym przedmiarze robót za³±czonym do oferty o ceny materia³ów i ceny sprzêtu zostan± przyjête z cen obowi±zuj±cych na rynku. Dla materia³ów bêd± przyjmowane ceny z miesi±ca w którym by³y zakupione, dla sprzêtu bêd± przyjmowane ceny z miesi±ca w którym sprzêt by³ u¿ywany, o podstaw± do ustalania kosztorysowych nak³adów rzeczowych bêd± odpowiednie KNR-y. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych firmê (Zamawiaj±cego, Wykonawcê), zmiany kluczowych specjalistów (kieruj±cych robotami) wskazanych w umowie - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym zmiana na wniosek Wnioskodawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. 2) Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. 3) Rozszerzenia zakresu o podwykonawstwo w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. 4) Zmiany osoby / osób wskazanych w umowie, jako nadzoruj±cych lub kieruj±cych robotami - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym zmiana zaproponowana przez Wykonawcê jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. 5) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia realizacji przedmiotu umowy, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi i bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji: a) wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) na ¿±danie Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwaj±cy ³±cznie ponad 48 godzin, b) niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci opadów deszczu lub ¶niegu utrzymuj±cych siê ³±cznie d³u¿ej ni¿ 48 godzin, uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci przedmiotu umowy z powodu technologii prac okre¶lonej umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cych konkretnych warunków atmosferycznych, przy czym informacja o wspomnianych warunkach atmosferycznych winna byæ dokonana wpisem inspektora nadzoru w dzienniku budowy, c) wyst±pienia temperatury powietrza niepozwalaj±cej na realizacjê przedmiotu umowy (w ca³o¶ci b±d¼ w czê¶ci) stosownie do wymogów i ograniczeñ okre¶lonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) zmian w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego, e) nieterminowego przekazania przez Zamawiaj±cego Wykonawcy terenu realizacji robót, gdy opó¼nienie we wspomnianym zakresie wyniesie ponad 72 godziny, f) zmiany terminu dokonania odbioru przedmiotu umowy dokonanej z przyczyny (przyczyn) niezale¿nych od Wykonawcy, g) przed³u¿aj±cych siê konsultacji spo³ecznych, protestów mieszkañców uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu umowy w ca³o¶ci b±d¼ w czê¶ci, h) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych od przyjêtych w specyfikacjach i dokumentacji technicznej, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, i) wyst±pienia warunków terenowych odmiennych od przyjêtych w specyfikacjach i dokumentacji technicznej, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej lub b³êdnie zinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej w postaci sieci czy instalacji, a tak¿e innych niezinwentaryzowanych b±d¼ b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, j) wyst±pienia znalezisk archeologicznych b±d¼ niewybuchów lub niewypa³ów, k) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, l) przekroczenia przez organy administracji lub instytucje bran¿owe (w zakresie przekroczeñ linii gazowych, telekomunikacyjnych, energetycznych) ustawowych terminów wydania decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. Dot. przedmiotu umowy, a tak¿e odmowy wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., m) niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) b±d¼ wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) przez uprawniony organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym zmiana na wniosek Wnioskodawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. 6) Zmiany co do sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) konieczno¶ci zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii, b) konieczno¶ci realizacji jakiejkolwiek czê¶ci przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacjach czy dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych od przyjêtych w specyfikacjach i dokumentacji technicznej, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, d) wyst±pienia warunków terenowych odmiennych od przyjêtych w specyfikacjach i dokumentacji technicznej, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej lub b³êdnie zinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej w postaci sieci czy instalacji, a tak¿e innych niezinwentaryzowanych b±d¼ b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, e) wyst±pienia znalezisk archeologicznych b±d¼ niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, f) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, g) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do usuniêcia lub unikniêcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie przedmiotu umowy nie bêdzie mo¿liwe ze wzglêdu na konieczno¶æ skoordynowania robót z wykonawc± innych robót, h) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, i) wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w granicach i na zasadach okre¶lonych ustaw± Prawo budowlane, których konieczno¶æ dokonania wskazana zosta³ przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nie powoduj±cych istotnego odstêpstwa od zatwierdzonej dokumentacji projektowej lub warunków pozwolenia na budowê - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym zmiana na wniosek Wnioskodawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego. 7) Zmiany zakresu przedmiotu umowy w sytuacji: a) zaistnienia niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy z punktu widzenia Zamawiaj±cego przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy, b) wyst±pienia sytuacji braku mo¿liwo¶ci realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy przyjêtych w opisie przedmiotu zamówienia z uwagi na protesty mieszkañców czy protesty spo³eczne, uwarunkowania techniczne czy okoliczno¶ci formalno-prawne, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy. 8) Zmiany umowy, co do zakresu robót, które Wykonawca mo¿e powierzyæ podwykonawcy do realizacji - na wniosek Wykonawcy (lub Zamawiaj±cego). 9) Zmiany sposobu p³atno¶ci w szczególno¶ci mo¿liwo¶ci wprowadzenia faktury przej¶ciowej/mo¿liwo¶ci odbioru czê¶ciowego robót/ lub zmiany ilo¶ci faktur przej¶ciowych /ilo¶ci odbiorów czê¶ciowych robót/ - z wy³±cznej inicjatywy Zamawiaj±cego. 10) Zmian przewidzianych w Ustawie (np. zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy) - na wniosek Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-01-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.