To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Opole: Dostawa sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu - 2 części.
Numer ogłoszenia: 503088 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450020 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu - 2 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Oddziału GDDKiA w Opolu w ramach niżej wymienionych części : - część nr 1 - dostawa fabrycznie nowych 2 szt. serwerów oraz 1 szt. urządzenia do archiwizacji - część nr 2 - dostawa fabrycznie nowych 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych Sprzęt informatyczny należy dostarczyć do GDDKIA Oddział Opole. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również instalacja, uruchomienie sprzętu informatycznego oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji. W trakcie instalacji i uruchamiania Wykonawca przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu IT Zamawiającego odnośnie uruchomienia, działania i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wszystkie oferowane urządzania danego rodzaju ( dot. części nr 1 i 2 ) dot. serwerów oraz urządzeń wielofunkcyjnych muszą być identyczne i pochodzić od tego samego producenta. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych 2 szt. serwerów i 1 szt. urządzenia archiwizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Galaxy Jacek Michalski, ul. Fabryczna 13/1, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59962,50
Oferta z najniższą ceną: 59962,50 / Oferta z najwyższą ceną: 80710,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
- ELTROPOL Zakład Elektroniki, Pl. Piłsudskiego 15 - 17 c, 46-708 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26937,00
Oferta z najniższą ceną: 26937,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65305,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- [D/1/TP/2025] Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kiosków gastronomicznych w budynku głównym Stadionu Opolskiego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2025 r.
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt bitumicznych onduline na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną dla budynku stodoły, działka nr 441, obręb Goworowice, powiat nyski, woj. opolskie.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Szydłów
- Zakup nowych urządzeń FortiGate w celu poprawy bezpieczeństwa oraz zapewnienia zaawansowanej ochrony sieci 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Łososinie Dolnej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Doposażenie szkół podstawowych w gminie Białe Błota, w ramach realizacji projektu "Krok w przyszłość", z podziałem na części...
- Dostawa urządzeń interaktywnych, sprzętu ICT oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pt.: "Edukacja Przyszłości w Gminie Gilowice"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.