eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkRoboty remontowo adaptacyjne pracowni tomografii komputerowej



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Malbork: Roboty remontowo adaptacyjne pracowni tomografii komputerowej
Numer ogłoszenia: 50308 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, fax 0-55 64 60 235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nzoz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo adaptacyjne pracowni tomografii komputerowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących gabinetów zabiegowych, w celu dostosowania pomieszczeń na pracownię tomografii komputerowej, polegająca na wykonaniu częściowych wyburzeń ścian wewnętrznych, wykonaniu wewnętrznych nowych ścianek działowych, wymianę stolarki drzwiowej, zamurowaniu otworów okiennych i obłożenie sufitu ekranami sufitowymi z płyt AntiX W zakres prac wchodzą poniższe zadania 1. Roboty budowlane oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i przebudowy instalacji wod-kan 2. Roboty ochronne przed promieniowaniem X 3. Roboty elektryczne 1. ROBOTY BUDOWLANE ORAZ WYKONANIE INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ I PRZEBUDOWY INSTALACJI WOD-KAN A. Roboty budowlane a. Wyburzenie ścian wewnętrznych między gabinetami. b. Wykonanie ścian działowych gr.24 cm z cegły pełnej w pomieszczeniu pracowni CT wynikająca z projektowanego układu funkcjonalnego, c. Usunięcie starych elementów wykończenia wnętrz - tynków, okładzin ściennych i sufitowych d. Demontaż stolarki okiennej (3 sztuki), zamurowanie otworów okiennych cegłą gr. 24 cm, oraz ich docieplenie styropianem M 20 gr. 12 cm. e. Montaż drzwi rozwieranych i przesuwnych. f. Wykonanie nowych okładzin ściennych: - tynki cementowo-wapienne na nowych ścianach, oraz uzupełnienia w miejscach po zamurowaniach i wyburzeniach, - glazura - fartuchy przy umywalkach, - obudowa płytami GK przewodów rurowych pod stropem. g. Wykonanie nowych posadzek i podłóg: - skucie starych posadzek, w celu uzyskania jednolitego poziomu we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną (styropian o gr. 5 cm), - wykonanie płyty żelbetowej pod stanowisko tomografu, (płyta o wymiarach 5,60x2,50 m i grubości 15 cm zbrojona prętami Ø8 na krzyż w rozstawie co 15 cm), - wykonanie w posadzce kanału kablowego z blachy stalowej o wymiarach 15x10 cm przykrytego pokrywą z blachy stalowej o gr. 4 mm (poziom pokrywy równy z poziomem posadzki), - wykonanie wykładzin podłogowych z tarkietu z wywiniętym cokolikiem na wysokość około 10 cm. Wykładziny muszą posiadać właściwości antyelektrostatyczne, przeznaczenie do stosowania w obiektach użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu oraz odporność na działanie substancji chemicznych. h. Wyrównanie tynków na ścianach masą szpachlową i pomalowanie farbami akrylowymi odpornymi na działanie wody i środków myjących, w pomieszczeniu przygotowania pacjenta lamperia olejna do wysokości 1,60m. i. Wykonać wzmocnienia nadproży nad otworami drzwiowymi w ścianach działowych prętami lub profilami stalowymi. B. Wentylacja mechaniczna Przedmiotem zamówienia jest instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej z pomieszczenia tomografu. Projekt obejmuje wentylacje pomieszczenia przygotowania pacjenta, pracowni CT (pomieszczenie tomografu), sterowni oraz zaplecze socjalnego i korytarza. Urządzenia znajdujące się w wymienionych pomieszczeniach powodują emisje zanieczyszczeń w postaci ciepła oraz zapachów. Projektowany ciąg wentylacyjny ma zostać zlokalizowany pod stropem w ciągu komunikacyjnym piwnic. Pomieszczenie tomografu należy wyposażyć w automat nawiewny. Przewody wywiewne należy wyposażyć w tłumiki oraz wentylator kanałowy a następnie wyprowadzić po ścianie ponad najwyższe okno budynku i zakończyć wyrzutnią powietrza. Zamówienie obejmuje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną. Nawiew pomieszczenia tomografu zapewniać będzie automat samoczynny, regulowany temperaturowo, zamontowany w ścianie zewnętrznej 15 cm pod stropem. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano nawiew poprzez nawiewniki okienne i nieszczelności stolarki okiennej. Zużyte powietrze usuwane będzie poprzez wentylator kanałowy, przewodem z blachy stalowej oraz anemostaty wywiewne połączone z kanałem wentylacyjnym przewodami elastycznymi z folii aluminiowej. Kanał prowadzić podwieszony do stropu w ciągu komunikacyjnym pomieszczeń piwnicznych a następnie przewodem pionowym po zewnętrznej ścianie budynku, ponad okno na najwyższej kondygnacji i zakończyć wyrzutnią powietrza. W pomieszczeniu W.C. projektuje się wentylator kanałowy TD-250/100. Wentylator wyposażyć w czujkę ruchu. Powietrze usuwać poprzez ścianę na zewnątrz. Wentylacja W.C. powinna być włączona w układ wentylacji pomieszczeń tomografu i działać jednocześnie uruchamiana jednym włącznikiem. Dodatkowo powinna być uruchamiana czujnikiem ruchu, jeśli wentylacja tomografu nie działa. C. Przebudowa instalacji wod-kan INSTALACJE WODY ZIMNEJ i CIEPLEJ. Instalację zaprojektowano w oparciu o normę PN-92/B-01706 Instalacje wodociągowe . Projektuje się zmianę lokalizacji dwóch umywalek i związanych z tym podejść wody zimnej i ciepłej. Zakres prac budowlano-montażowych obejmuje: demontaż baterii umywalkowych; wykonanie podejść rurami wody zimnej pod nową lokalizację umywalek w bruzdach ściennych o przekroju 0,5 x0,25 cegły (na odcinkach od wylotów rur w miejscu starych baterii do miejsc nowych lokalizacji umywalek) Instalacje rozdzielczą dla I strefy należy wykonać z rur wielowarstwowych w systemie KAN-therm ( lub innego porównywalnego systemu) łączonych na kształtki zaciskowe. Instalacje wykonywać z rur LPE bez osłony antydyfuzyjnej, łączonych na kształtki zaciskowe z pierścieniem pełnym. Łączenie rur należy wykonywać zgodnie z instrukcja producenta. Rury należy mocować do ścian lub innych podpór w odstępach: - dla poziomów: co 1,5 m Rurociągi na podejściach do armatury montowanej na ścianach należy układać w szychtach. Głębokość wykonywanych bruzd musi umożliwiać zakrycie bruzdy zaprawą o grubości warstwy nie mniejszej niż 30 mm. Bruzdy zbroić siatką Rabitza. Rurociągi izolować pianką poliuretanową firmy termaflex typ FRZ gr. 13 mm dla wody zimnej i 20 mm dla wody ciepłej. Złącza połączeniowe rur zabezpieczyć przed zalaniem bezpośrednio betonem lub zaprawą murarską. Podejścia do baterii wykonywać się przy pomocy kształtek montowanych na płytce montażowej. Dla umywalek przewidziano montaż baterii stojących. INSTALACJE KANALIZACJI SANITARNEJ. Instalacje kanalizacyjne zaprojektowano w oparciu o normę PN-92/B-01707 Instalacje kanalizacyjne. Zakres prac przewiduje: demontaż istniejących umywalek waz z podejściami; montaż nowych umywalek w miejscach wskazanych na rysunkach. Podłączenie umywalek do istniejących pionów wykonać przez: dla pierwszej umywalki przez zabudowę trójnika na istniejącym pionie; dla drogiej umywalki przez wykorzystanie istniejącego podejścia ( odwrócić trójnik odgałęzienia) ; Instalację zaprojektowano z rur PCV, kielichowych, system Uponal KG, stosowanych do kanalizacji zewnętrznej lub inny o porównywalnych parametrach. Piony kanalizacyjne zaprojektowano w szychtach budowlanych obmurowanych .. Wszystkie piony wyposażono w rewizje pod-pionowe. Piony zakończyć wywiewkami dachowymi 2. ROBOTY OCHRONNE PRZED PROMIENIOWANIEM X Pomieszczenia przeznaczone na pracownie RTG powinno spełniać wymogi określone w polskich przepisach a w szczególności w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi. W oparciu o aktualne przepisy należy zapewnić odpowiednią ochronę przed promieniowaniem radiologicznym. W celu zapewnienia takiej ochrony należy wykonać: Drzwi rozwierane w ściankach działowych należy zabezpieczyć materiałem o równoważniku Pb minimum 1,0 mm (np. blacha ołowiana o grubości 1 mm). Drzwi przesuwane z gabinetu na korytarz należy zabezpieczyć materiałem o równoważniku Pb nie mniejszym niż 0,8 mm (np. blacha ołowiana o grubości 1 mm). Okienko kontrolne powinno być wykonane ze szkła ołowiowego o równoważniku Pb nie mniejszym niż 1,0 mm. Strop w gabinecie należy zabezpieczyć materiałem o równoważniku Pb nie mniejszym niż 1,0 mm (np. płyty AntiX PB 1.0 mm). 3. ROBOTY ELEKTRYCZNE Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej zakresem - Wykonanie wewnętrznych linii zasilających - Wykonanie głównej linii zasilającej CT - Wykonanie zasilania urządzeń towarzyszących (konsola kontrolna IMS) - Wykonanie zasilania instalacji oświetleniowej pomieszczeń - Wykonanie instalacji gniazd ogólnego przeznaczenia - Wykonanie instalacji strukturalnej transmisji danych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 3.190,00 zł (słownie: trzy tysiące sto dziewięćdziesiąt złotych) dla poszczególnych zadań wynosi - Roboty budowlane oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i przebudowy instalacji wod-kan 1350,00 zł - Roboty ochronne przed promieniowaniem X- 1200,00 zł - Roboty elektryczne - 640,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj: osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane odrębnymi przepisami 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych ust 1 Prawa zamówień publicznych - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1 - kosztorys - załącznik Nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr:3 - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich dwóch lat, - Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 2 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. termin wykonania - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork sekcja zamówień publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty budowlane oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i przebudowy instalacjo wod-kan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Roboty budowlane a. Wyburzenie ścian wewnętrznych między gabinetami. b. Wykonanie ścian działowych gr.24 cm z cegły pełnej w pomieszczeniu pracowni CT wynikająca z projektowanego układu funkcjonalnego, c. Usunięcie starych elementów wykończenia wnętrz - tynków, okładzin ściennych i sufitowych d. Demontaż stolarki okiennej (3 sztuki), zamurowanie otworów okiennych cegłą gr. 24 cm, oraz ich docieplenie styropianem M 20 gr. 12 cm. e. Montaż drzwi rozwieranych i przesuwnych. f. Wykonanie nowych okładzin ściennych: - tynki cementowo-wapienne na nowych ścianach, oraz uzupełnienia w miejscach po zamurowaniach i wyburzeniach, - glazura - fartuchy przy umywalkach, - obudowa płytami GK przewodów rurowych pod stropem. g. Wykonanie nowych posadzek i podłóg: - skucie starych posadzek, w celu uzyskania jednolitego poziomu we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną (styropian o gr. 5 cm), - wykonanie płyty żelbetowej pod stanowisko tomografu, (płyta o wymiarach 5,60x2,50 m i grubości 15 cm zbrojona prętami Ø8 na krzyż w rozstawie co 15 cm), - wykonanie w posadzce kanału kablowego z blachy stalowej o wymiarach 15x10 cm przykrytego pokrywą z blachy stalowej o gr. 4 mm (poziom pokrywy równy z poziomem posadzki), - wykonanie wykładzin podłogowych z tarkietu z wywiniętym cokolikiem na wysokość około 10 cm. Wykładziny muszą posiadać właściwości antyelektrostatyczne, przeznaczenie do stosowania w obiektach użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu oraz odporność na działanie substancji chemicznych. h. Wyrównanie tynków na ścianach masą szpachlową i pomalowanie farbami akrylowymi odpornymi na działanie wody i środków myjących, w pomieszczeniu przygotowania pacjenta lamperia olejna do wysokości 1,60m. i. Wykonać wzmocnienia nadproży nad otworami drzwiowymi w ścianach działowych prętami lub profilami stalowymi. B. Wentylacja mechaniczna Przedmiotem zamówienia jest instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej z pomieszczenia tomografu. Projekt obejmuje wentylacje pomieszczenia przygotowania pacjenta, pracowni CT (pomieszczenie tomografu), sterowni oraz zaplecze socjalnego i korytarza. Urządzenia znajdujące się w wymienionych pomieszczeniach powodują emisje zanieczyszczeń w postaci ciepła oraz zapachów. Projektowany ciąg wentylacyjny ma zostać zlokalizowany pod stropem w ciągu komunikacyjnym piwnic. Pomieszczenie tomografu należy wyposażyć w automat nawiewny. Przewody wywiewne należy wyposażyć w tłumiki oraz wentylator kanałowy a następnie wyprowadzić po ścianie ponad najwyższe okno budynku i zakończyć wyrzutnią powietrza. Zamówienie obejmuje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną. Nawiew pomieszczenia tomografu zapewniać będzie automat samoczynny, regulowany temperaturowo, zamontowany w ścianie zewnętrznej 15 cm pod stropem. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano nawiew poprzez nawiewniki okienne i nieszczelności stolarki okiennej. Zużyte powietrze usuwane będzie poprzez wentylator kanałowy, przewodem z blachy stalowej oraz anemostaty wywiewne połączone z kanałem wentylacyjnym przewodami elastycznymi z folii aluminiowej. Kanał prowadzić podwieszony do stropu w ciągu komunikacyjnym pomieszczeń piwnicznych a następnie przewodem pionowym po zewnętrznej ścianie budynku, ponad okno na najwyższej kondygnacji i zakończyć wyrzutnią powietrza. W pomieszczeniu W.C. projektuje się wentylator kanałowy TD-250/100. Wentylator wyposażyć w czujkę ruchu. Powietrze usuwać poprzez ścianę na zewnątrz. Wentylacja W.C. powinna być włączona w układ wentylacji pomieszczeń tomografu i działać jednocześnie uruchamiana jednym włącznikiem. Dodatkowo powinna być uruchamiana czujnikiem ruchu, jeśli wentylacja tomografu nie działa. C. Przebudowa instalacji wod-kan INSTALACJE WODY ZIMNEJ i CIEPLEJ. Instalację zaprojektowano w oparciu o normę PN-92/B-01706 Instalacje wodociągowe Projektuje się zmianę lokalizacji dwóch umywalek i związanych z tym podejść wody zimnej i ciepłej. Zakres prac budowlano-montażowych obejmuje: demontaż baterii umywalkowych; wykonanie podejść rurami wody zimnej pod nową lokalizację umywalek w bruzdach ściennych o przekroju 0,5 x0,25 cegły (na odcinkach od wylotów rur w miejscu starych baterii do miejsc nowych lokalizacji umywalek) Instalacje rozdzielczą dla I strefy należy wykonać z rur wielowarstwowych w systemie KAN-therm ( lub innego porównywalnego systemu) łączonych na kształtki zaciskowe. Instalacje wykonywać z rur LPE bez osłony antydyfuzyjnej, łączonych na kształtki zaciskowe z pierścieniem pełnym. Łączenie rur należy wykonywać zgodnie z instrukcja producenta. Rury należy mocować do ścian lub innych podpór w odstępach: - dla poziomów: co 1,5 m Rurociągi na podejściach do armatury montowanej na ścianach należy układać w szychtach. Głębokość wykonywanych bruzd musi umożliwiać zakrycie bruzdy zaprawą o grubości warstwy nie mniejszej niż 30 mm. Bruzdy zbroić siatką Rabitza. Rurociągi izolować pianką poliuretanową firmy termaflex typ FRZ gr. 13 mm dla wody zimnej i 20 mm dla wody ciepłej. Złącza połączeniowe rur zabezpieczyć przed zalaniem bezpośrednio betonem lub zaprawą murarską. Podejścia do baterii wykonywać się przy pomocy kształtek montowanych na płytce montażowej. Dla umywalek przewidziano montaż baterii stojących. INSTALACJE KANALIZACJI SANITARNEJ. Instalacje kanalizacyjne zaprojektowano w oparciu o normę PN-92/B-01707 Instalacje kanalizacyjne Zakres prac przewiduje: demontaż istniejących umywalek waz z podejściami; montaż nowych umywalek w miejscach wskazanych na rysunkach. Podłączenie umywalek do istniejących pionów wykonać przez: dla pierwszej umywalki przez zabudowę trójnika na istniejącym pionie; dla drogiej umywalki przez wykorzystanie istniejącego podejścia ( odwrócić trójnik odgałęzienia) ; Instalację zaprojektowano z rur PCV, kielichowych, system Uponal KG, stosowanych do kanalizacji zewnętrznej lub inny o porównywalnych parametrach. Piony kanalizacyjne zaprojektowano w szychtach budowlanych obmurowanych .. Wszystkie piony wyposażono w rewizje pod-pionowe. Piony zakończyć wywiewkami dachowymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.33.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. termin wykonania - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty ochronne przed promieniowaniem X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomieszczenia przeznaczone na pracownie RTG powinno spełniać wymogi określone w polskich przepisach a w szczególności w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi. W oparciu o aktualne przepisy należy zapewnić odpowiednią ochronę przed promieniowaniem radiologicznym. W celu zapewnienia takiej ochrony należy wykonać: Drzwi rozwierane w ściankach działowych należy zabezpieczyć materiałem o równoważniku Pb minimum 1,0 mm (np. blacha ołowiana o grubości 1 mm). Drzwi przesuwane z gabinetu na korytarz należy zabezpieczyć materiałem o równoważniku Pb nie mniejszym niż 0,8 mm (np. blacha ołowiana o grubości 1 mm). Okienko kontrolne powinno być wykonane ze szkła ołowiowego o równoważniku Pb nie mniejszym niż 1,0 mm. Strop w gabinecie należy zabezpieczyć materiałem o równoważniku Pb nie mniejszym niż 1,0 mm (np. płyty AntiX PB 1.0 mm)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.22.20-4, 28.82.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. termin wykonania - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej zakresem - Wykonanie wewnętrznych linii zasilających - Wykonanie głównej linii zasilającej CT - Wykonanie zasilania urządzeń towarzyszących (konsola kontrolna IMS) - Wykonanie zasilania instalacji oświetleniowej pomieszczeń - Wykonanie instalacji gniazd ogólnego przeznaczenia - Wykonanie instalacji strukturalnej transmisji danych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. termin wykonania - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.