eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońModernizacja kotła nr 1 typu EG - 125 oraz wyposażenie kotłowni w aktywnym system bezpieczeństwa instalacji gazu dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Ustroń: Modernizacja kotła nr 1 typu EG - 125 oraz wyposażenie kotłowni w aktywnym system bezpieczeństwa instalacji gazu dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
Numer ogłoszenia: 50346 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A. , ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, faks 033 8543825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotła nr 1 typu EG - 125 oraz wyposażenie kotłowni w aktywnym system bezpieczeństwa instalacji gazu dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotła nr 1 typu EG - 125 oraz wyposażenie kotłowni w Aktywny System Bezpieczeństwa Instalacji Gazu dla kotłowni Zakładu Przyrodoleczniczego w Ustroniu ul. Sanatoryjna 7. 2.Zakres zamówienia obejmuje: - wymianę dwóch palników kotła nr 1 na nisko emisyjne typu G8/1-D-ZD z wymianą ścieżki gazowej oraz układem automatycznej regulacji, - zabudowę Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej, - zaadoptowanie pomieszczenia nieużytkowego po punkcie pomiarowym gazu ziemnego na magazyn oleju opałowego. 3. Modernizacja palników obejmuje wymianę odcinka instalacji doprowadzającej gaz do kotła nr 1 od istniejącego zaworu odcinającego polegającą na wykonaniu go z rur stalowych czarnych bez szwu łączonych przez spawanie. Kocioł należy wyposażyć w 2 palniki gazowe z dwustopniową regulacją mocy na gaz ziemny wraz z kurkiem odcinającym, reduktorem ciśnienia, zespołem zaworów odcinających typu DMW, urządzeniem do kontroli szczelności, filtrem oraz instalacją w obrębie kotła wraz z montażem. 4. Aktywny System Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej należy skonfigurować w taki sposób by posiadał on dwa progi działania. Pierwszy próg należy zaprogramować na 10 % dolnej granicy wybuchowości gazu ziemnego. Osiągnięcie pierwszego progu ma powodować uruchomienie sygnalizacji optyczno - akustycznej, w momencie osiągnięcia drugiego progu system odcina gaz dopływu do kotłowni przez zawór odcinający ZM (DN 150) zamontowany na zewnątrz budynku za kurkiem głównym gazu. 5. Na magazyn oleju opałowego przewiduje się pomieszczenie dawnego, obecnie nie używanego punktu pomiarowego gazu ziemnego po jego adaptacji. Zamawiający planuje wykonanie magazynu oleju o całkowitej pojemności V = 7,5 m3, składającego się z pięciu zbiorników dwuściennych KWT o pojemności 1500 l każdy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Kadra kierownicza - Wykonawca musi dysponować kadrą kierowniczą dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) z doświadczeniem min. 3-letnim. 3. Doświadczenie Wykonawcy, - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (każde zamówienie z osobna) w tym 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. 5. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : (spełnia albo nie spełnia), 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót i projekty, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, kopia uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert, 7) wykaz wykonywanych robót budowlanych - w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, najmniej tym co najmniej 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (każde z zamówienie z osobna) w tym 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 5, 8) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 9) oświadczenie - załącznik nr 6, 10) projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego - załącznik nr 7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.