Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 503478-N-2017 z dnia 2017-05-09 r.
Nadleśnictwo Czersk: PRZEBUDOWA DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE CZERSK W 2017 ROKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Czersk, krajowy numer identyfikacyjny
9055064400000, ul.
Malachin, ul. Cisowa
12
,
89-650
Czersk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 953 610, e-mail
jadwiga.bartosz@torun.lasy.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://www.czersk.torun.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
państwowa jednostka organizacjna nieposadajaca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_czersk/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_czersk/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona i złożona w formie pisemnej
Adres:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO CZERSK Malachin, ul. Cisowa 12 89-650 Czersk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE CZERSK W 2017 ROKU
Numer referencyjny:
SA.270.1.1.2017.JB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czersk. Przebudowa dróg oparta będzie na wykonaniu podbudowy zasadniczej i nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z wykonaniem poboczy, zjazdów, mijanek, skrzyżowań, wodościeków oraz innych robót drogowych zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne od siebie części, zadania - każde odrębnie oceniane. NAZWA CZĘŚCI NR 1: "PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 14" Opis: - przebudowa drogi pożarowej w Leśnictwie Płecno i Ostrowy (km 0 + 000 - 2 + 071) - przedmiotowa inwestycja położona jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 275 LP, 274 LP, 273 LP, 272 LP, 271 LP, 286 LPG - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2a): a) Dokumentacja projektowa, tj. szczegółowe wymagania zamawiającego odnośnie rodzaju i zakresu prac wraz ze szczegółową lokalizacją robót b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c) Przedmiar robót NAZWA CZĘŚCI NR 2: "PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 19 " Opis: - przebudowa drogi pożarowej w Leśnictwie Spierwia i Okręglik: odcinek Nr 1: km 0 + 000 - 2 + 440 odcinek Nr 2 : km 0 + 000 - 0 + 384 - przedmiotowa inwestycja położona jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 62/3 LPG, 51/3 LPG, 50/3 LPG, 39 LPG, 38 LPG, 29/3 LPG, 28/7 LPG, 8/6 LPG - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2b): a) Dokumentacja projektowa, tj. szczegółowe wymagania zamawiającego odnośnie rodzaju i zakresu prac wraz ze szczegółową lokalizacją robót b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. c) Przedmiar robót NAZWA CZĘŚCI NR 3: "PRZEBUDOWA PLANOWANEJ DROGI POŻAROWEJ STARA WIEŻA - GIEŁDONEK" Opis: - przebudowa drogi pożarowej w Leśnictwie Olszyny i Spierwia (km 0 + 000 - 2 + 832) - przedmiotowa inwestycja położona jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 146/1 LPG, 124/ 1 LPG, 123/2 LPG, 123/5 LPG, 103/3 LPG-102/2 LPG, 84/LPG- 83/1 LPG, 71/3 LPG-70/3 LPG, 58 LPG- 57/1 LPG. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2c): a) Dokumentacja projektowa, tj. szczegółowe wymagania zamawiającego odnośnie rodzaju i zakresu prac wraz ze szczegółową lokalizacją robót b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c) Przedmiar robót .
II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233225-2 |
45233220-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, polegających na powtórzeniu robót budowlanych przy zastosowaniu cen zawartych w zamówieniu podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-08-01 00:00:00 lub zakończenia: 2017-10-31 00:00:00
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne od siebie części. Zamawiający oceni oferty dla każdej części odrębnie. Dla każdej części zamówienia Zamawiający określił wysokość wadium ( pkt 17. SIWZ). Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części od numeru 1 do numeru 3. Czynności związane z wykluczeniem z postępowania, odrzuceniem ofert, wyborem najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniem postępowania dokonuje się odrębnie dla każdej części postępowania. Zawarcie umowy nastąpi z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę odnoszącą się do poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy osobno na każdą część (zadanie) zamówienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). - Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tego zobowiązania ("Obowiązek Zatrudnienia") może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez podwykonawców. - Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących Nadzór nad robotami budowlanymi, kierowników robót, osób sprawujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -"PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 14": Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 150 000,00 PLN.
CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -"PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 19 ":Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 200 000,00 PLN.
CZĘŚĆ 3 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -""PRZEBUDOWA PLANOWANEJ DROGI POŻAROWEJ STARA WIEŻA - GIEŁDONEK" :Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 200 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -"PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 14":Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1)
a) dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
b) dysponuje minimum 3 osobami na stanowiskach robotniczych (pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu), bezpośrednio związanymi z wykonywanymi robotami, zatrudnionymi na umowę o pracę.
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie dróg o wartości robót równej co najmniej 180 000,00 PLN brutto każda oraz potwierdzą, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -"PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 19 ":Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1)
a) 1.dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
b) dysponuje minimum 3 osobami na stanowiskach robotniczych (pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu), bezpośrednio związanymi z wykonywanymi robotami, zatrudnionymi na umowę o pracę.
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie dróg o wartości robót równej co najmniej 250 000,00 PLN brutto każda oraz potwierdzą, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
CZĘŚĆ 3 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -""PRZEBUDOWA PLANOWANEJ DROGI POŻAROWEJ STARA WIEŻA - GIEŁDONEK":Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1)
a) dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
b) dysponuje minimum 3 osobami na stanowiskach robotniczych (pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu), bezpośrednio związanymi z wykonywanymi robotami, zatrudnionymi na umowę o pracę.
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie dróg o wartości robót równej co najmniej 250 000,00 PLN brutto każda oraz potwierdzą, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia"/"nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach stanowiących załącznik SIWZ, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
- Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie kilku części zamówienia to nie może celem wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazać tego samego doświadczenia, tego samego potencjału technicznego, tych samych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (dotyczy: 3 osób na stanowiskach robotniczych -pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu zatrudnionych na umowę o pracę), ani tych samych środków finansowych lub zdolności kredytowej w więcej niż jednej części.
-Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż na 1 część zamówienia, Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane - załącznik nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy, c) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4 do SIWZ), d) oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej, e) zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeśli dotyczy, f) pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -"PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 14": 10 000,00 zł Słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy.
CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -"PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 19": 15 000,00 zł Słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy.
CZĘŚĆ 3 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -""PRZEBUDOWA PLANOWANEJ DROGI POŻAROWEJ STARA WIEŻA - GIEŁDONEK": 15 000,00 zł Słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy.
1. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować termin związania ofertą.
2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz.359).
3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ SA O/Tuchola nr rachunku: 61 2030 0045 1110 0000 0071 4770 z dopiskiem: "WADIUM - PRZETARG NIEOGRANICZONY - PRZEBUDOWA DRÓG POŻAROWYCH W NADLEŚNICTWIE CZERSK W 2017 ROKU - CZĘŚĆ NR ...... , - - CZĘŚĆ NR ......, - CZĘŚĆ NR ......"
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zobowiązany jest wnieść zsumowaną kwotę wadium za poszczególne części zamówienia, z zaznaczeniem na które części zamówienia jest wniesione.
Oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy składać w kasie Nadleśnictwa Czersk (pok. nr 8) w terminie przewidzianym na składanie ofert lub załączyć do oferty.
Uwaga:
W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin obowiązywania gwarancji,
e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
w przypadku gdy:
? Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
? odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
? nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
? zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
? Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach: a) zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego w sytuacjach wystąpienia: - zmiany warunków atmosferycznych w szczególności: - klęski żywiołowe, - wystąpienie przez co najmniej 5 dni nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne. - przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; - zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia. - zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w STWIOR i dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy; e) zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 1.2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-24 , godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny (brutto) całkowitej podanej w ofercie. - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Zabezpieczenie w formach wymienionych w art. 148 ust.1 pkt. 2 - 5 ustawy Prawo zamówień publicznych musi być wystawione na Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Czersk. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że odpowiedzialność gwaranta (poręczyciela) z tytułu gwarancji (poręczenia) jest wyłączona w stosunku do jakiejkolwiek zmiany umowy objętej gwarancją (poręczeniem), jeżeli zmiana ta nie została zaakceptowana przez gwaranta (poręczyciela). - Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy. - Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ SA O/Tuchola nr rachunku: 61 2030 0045 1110 0000 0071 4770 z dopiskiem: (zabezpieczenie należytego wykonania umowy; "przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie czersk w 2017 roku, część nr ........) - W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia. - Zamawiający zwróci kwotę stanowiąca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. - Kwotę stanowiącą 30% wysokości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. - Kwota, o której mowa w pkt 14.10 zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. - W przypadku gdyby Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy miało inną formę niż pieniądz, wówczas Wykonawca, przed upływem 30 dni od wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane przedstawi nowy dokument Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy stanowiący 30% wartości dotychczasowego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (o ile dotychczasowy dokument nie zawiera automatycznej klauzuli zmniejszającej wartość tego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, po przedstawieniu przez Wykonawcę wystawcy Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, Protokołu Odbioru Końcowego). -Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania umowy lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy w szczególności pokryciu roszczeń o zapłatę odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 471 K.c.), odszkodowania z tytułu zwłoki w wykonaniu umowy wzajemnej (art. 491 § 1 K.c.), odszkodowania z tytułu niemożności świadczenia, za którą Wykonawca ponosi odpowiedzialność (art. 493 § 1 K.c.), odszkodowania z tytułu szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania z umowy wzajemnej (art. 493§ 1 K.c.), odszkodowania z tytułu szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania z umowy wzajemnej (art. 494 K.c.).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | "PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 14" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233225-2, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-01 00:00:00
data zakończenia: 2017-10-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne od siebie części. Zamawiający oceni oferty dla każdej części odrębnie. Dla każdej części zamówienia Zamawiający określił wysokość wadium ( pkt 17.). Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części od numeru 1 do numeru 3. Czynności związane z wykluczeniem z postępowania, odrzuceniem ofert, wyborem najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniem postępowania dokonuje się odrębnie dla każdej części postępowania. Zawarcie umowy nastąpi z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę odnoszącą się do poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy osobno na każdą część (zadanie) zamówienia.
Część nr: | 2 | Nazwa: | "PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 19 " |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233225-2, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-01 00:00:00
data zakończenia: 2017-10-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne od siebie części. Zamawiający oceni oferty dla każdej części odrębnie. Dla każdej części zamówienia Zamawiający określił wysokość wadium ( pkt 17 SIWZ.). Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części od numeru 1 do numeru 3. Czynności związane z wykluczeniem z postępowania, odrzuceniem ofert, wyborem najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniem postępowania dokonuje się odrębnie dla każdej części postępowania. Zawarcie umowy nastąpi z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę odnoszącą się do poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy osobno na każdą część (zadanie) zamówienia.
Część nr: | 3 | Nazwa: | "PRZEBUDOWA PLANOWANEJ DROGI POŻAROWEJSTARA WIEŻA - GIEŁDONEK" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7, 45233225-2, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-01 00:00:00
data zakończenia: 2017-10-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne od siebie części. Zamawiający oceni oferty dla każdej części odrębnie. Dla każdej części zamówienia Zamawiający określił wysokość wadium ( pkt 17 SIWZ). Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części od numeru 1 do numeru 3. Czynności związane z wykluczeniem z postępowania, odrzuceniem ofert, wyborem najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniem postępowania dokonuje się odrębnie dla każdej części postępowania. Zawarcie umowy nastąpi z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę odnoszącą się do poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy osobno na każdą część (zadanie) zamówienia.
INNE PRZETARGI CZERSK
- Mechaniczne profilowanie i równanie gminnych dróg gruntowych w 2025 roku
- Dostawy kruszywa do bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2025 roku
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Brodnica.
- Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2025 w zakresie remontów dróg powiatowych, DK94 i DW911
- Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2025 w zakresie remontów dróg gminnych
- Budowa drogi gminnej relacji Ponin - Kobylniki
- "Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Żernickiej/Objazdowej w ramach projektu nr 159/WBO 2023 - Zieleń i Sport na ZACHODZIE - Pracze Odrzańskie, Żerniki i Nowe Żerniki".
- Przebudowa drogi gminnej Chlebowo - Karnkowo - Chodorążek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.