Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Toruń: Zakup i dostawa maszyn do mycia naczyń oraz zestawów do mycia, transportu i przechowywania naczyń dla 120 żołnierzy. Oznaczenie postępowania P/14/IW/08
Numer ogłoszenia: 50352 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa maszyn do mycia naczyń oraz zestawów do mycia, transportu i przechowywania naczyń dla 120 żołnierzy. Oznaczenie postępowania P/14/IW/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa i montaż maszyn do zmywania naczyń w ilości 6 sztuk do wskazanych w WTT (zał. nr 1) jednostek wojskowych. Część nr 2 - dostawa zestawów do mycia, transportu i przechowywania naczyń dla 120 żołnie-rzy w ilości 4 kompletów do składu 1 BMT w m. Dolaszewo k/Piły.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.84.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny Kod CPV wg słownika 2008: 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy, w wysokości: Część nr 1 - dostawa maszyn do zmywania naczyń kwota wadium - 4500 zł. Część nr 2 - dostawa zestawów do mycia, transportu i przechowywania naczyń dla 120 żołnierzy kwota wadium - 1000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie pod-legający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Złożenie oświadczenia (załącznik nr 4); 1.2.Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wy-magają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol-nymi do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 2.1.Złożenie oświadczenia (załącznik nr 4); 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 3.1.Złożenie oświadczenia (załącznik nr 4); 3.2.Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Wymagane warunki: 4.1.Wykonawcy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy; 4.2.Wobec wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5.Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z SIWZ /pkt IX/ i na mocy art. 44 Ustawy zastrzega sobie prawo zażądania złożenia przez wykonawców dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. 6.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 7.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków z osobna. 8.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone nastę-pujące dokumenty i oświadczenia: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy (zał. nr 4 do SIWZ); b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właści-wego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (bud. Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:30, miejsce: 1 Baza Materiałowo-Techniczna, Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud.Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1BMT..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż maszyn do zmywania naczyń w ilości 6 sztuk do wskazanych w WTT (zał. nr 1) jednostek wojskowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż maszyn do zmywania naczyń w ilości 6 sztuk do wskazanych w WTT (zał. nr 1) jednostek wojskowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.84.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów do mycia, transportu i przechowywania naczyń dla 120 żołnierzy w ilości 4 kompletów do składu 1 BMT w m. Dolaszewo k/Piły..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do mycia, transportu i przechowywania naczyń dla 120 żołnierzy w ilości 4 kompletów do składu 1 BMT w m. Dolaszewo k/Piły..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.84.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Grunwaldzkiej w Toruniu
- Kompleksowe utrzymywanie na bieżąco czystości pomieszczeń biurowych Toruńskiego centrum Usług Społecznych oraz lokali w których TCUS świadczy usługi dla mieszkańców miasta z podziałem na części
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- "Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych budynku internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 24 w Toruniu"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ozimek wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku, materiałów oraz akcesoriów stomatologicznych
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.