Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-23
Ogłoszenie nr 50365 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Słupsk: Robot czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
14502300000, ul.
Al. Sienkiewicza
18,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (URL): www.umsl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.ums.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Al. Sienkiewicza 18,76-200 Słupsk, pokój nr 20 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robot czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
Numer referencyjny: ZP3510/I/08/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są "Roboty czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w 2017 roku" 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące, odrębne zadania: Zadanie nr 1 - roboty czerpalne w Porcie Łeba w ilości szacunkowej 8.000 m3, Zadanie nr 2 - roboty czerpalne w Porcie Ustka w ilości szacunkowej 6.000 m3, Zadanie nr 3 - roboty czerpalne w Porcie Darłowo w ilości szacunkowej 6.000 m3, Zadanie nr 4 - roboty czerpalne w Porcie Kołobrzeg w ilości szacunkowej 3.000 m3. 3.W zakresie przedmiotu zamówienia każdego zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: a) pobrania i zbadania próbek urobku - koniecznych do uzyskania zezwolenia opisanego w pkt. 2.4.2. SIWZ; -Łeba - 4 próbki, -Ustka - 4 próbki, -Darłowo - 4 próbki, -Kołobrzeg - 4 próbki; b) złożenia wniosku oraz uzyskania zezwolenia na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna zgodnie z zapisami paragrafu 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 26 stycznia 2006 r. w sprawie trybu wydawania zezwoleń na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna oraz na zatapianie w morzu odpadów lub innych substancji (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 166).
II.5) Główny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1225040.64
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót polegających na zwiększeniu ilości robót czerpalnych do wartości nie wyższej niż 50 % zamówienia podstawowego określonego w pkt. 2.2-2.4 SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający ustala następujące terminy realizacji robót czerpalnych: Zadanie nr 1 - Port Łeba w terminie od dnia 01.09.2017 r. do 15.12.2017 r. Zadanie nr 2 - Port Ustka w terminie od dnia 05.05.2017 r. do 17.06.2017 r. Zadanie nr 3 - Port Darłowo w terminie od dnia 01.09.2017 r. do 15.12.2017 r. Zadanie nr 4 - Port Kołobrzeg w terminie od dnia 01.09.2017 r. do 15.12.2017 r. 2. Pobranie i zbadanie próbek urobku, zgodnie z zapisami pkt. 2.4: w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 3. W okresie lipiec i sierpień Zamawiający nie przewiduje realizacji robót czerpalnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach, które mogą wyniknąć z nagłego pogorszenia głębokości nawigacyjnej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania robót czerpalnych w portach i na redach.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie wykonania robót czerpalnych na akwenach wód morskich, o wartości nie mniejszej niż:
a) przy składaniu oferty na zadanie nr 1 - 200 000 zł brutto każda,
b) przy składaniu oferty na zadanie nr 2 - 150 000 zł brutto każda,
c) przy składaniu oferty na zadanie nr 3 - 150 000 zł brutto każda;
d) przy składaniu oferty na zadanie nr 4 - 100 000 zł brutto każda;
2.w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wymagane ilości oraz wartości robót nie podlegają sumowaniu (roboty czerpalne zrealizowane w ramach jednej umowy należy traktować jako jedną robotę, przy czym przypadku różnych wartości doświadczenia jakim należy się wykazać zgodnie z warunkami opisami lit. a -e (zad. 1 -200 000 zł brutto każda; zad. 2 -150 000 zł brutto każda; zad. 3 -150 000 zł brutto każda; zad. 4 -100 000 zł brutto każda) należy się wykazać doświadczeniem o wartości najwyższej.
3.dysponuje lub celem realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował:
3.1. w przypadku składania oferty na realizację od jednego do trzech zadań:
a)minimum jedną pogłębiarką bez własnej ładowni do wykonywania robót czerpalnych w portach, przystosowaną do współpracy z szalandą, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem, oraz minimum jedną szalandą do transportu urobku na klapowisko, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem;
b)lub minimum jedną pogłębiarką z własną ładownią do wykonywania robót czerpalnych w portach, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem,
3.2. przy składaniu oferty na realizację więcej niż trzech zadań:
a) minimum dwiema pogłębiarkami bez własnej ładowni do wykonywania robót czerpalnych w portach, przystosowanymi do współpracy z szalandą, posiadającymi odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwa klasy niniejszych jednostek pływających umożliwiające wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem, oraz minimum dwiema szalandami do transportu urobku na klapowisko, posiadającymi odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem;
c)lub minimum dwiema pogłębiarkami z własną ładownią do wykonywania robót czerpalnych w portach, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem,
3.3. przy składaniu oferty na realizację zadania nr 1, w ramach warunków określonych w pkt. 3.2. Wykonawca powinien dysponować pogłębiarką do wykonywania robót czerpalnych w portach o zanurzeniu nie większym niż 3 m, przystosowaną do współpracy z szalandą lub pogłębiarką z własną ładownią, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowiskiem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie winno zostać złożone zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 2. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 6.2.3. SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia na wezwanie:
1.1. wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt. 6.2.3.1. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
1.2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, o których mowa w pkt. 6.2.3.3. SIWZ, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a) Zadanie nr 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
b) Zadanie nr 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);
c) Zadanie nr 3: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);
d) Zadanie nr 4: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 10 |
termin przystąpienia do realizaji zleconych prac | 30 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie 1. cen brutto realizacji robót na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy; 2. terminu wykonania przedmiotu umowy: a) o termin, w którym stwierdzi się trwające dłużej niż 24 godziny niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót czerpalnych. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 40B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) lub utrzymywanie się temperatury minusowej, która z uwagi na zalodzenie spowoduje brak możliwości wykonania przedmiotu umowy (stan zalodzenia jednostki oraz stan zalodzenia akwenu na którym będą prowadzone prace potwierdzany będzie przez pracowników bosmanatu portu); b) w przypadku opóźnień wywołanych potrzebą otrzymania dodatkowych, niezbędnych decyzji administracyjnych o środowiskowych uwarunkowaniach, o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich uzyskaniu; c) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych prac saperskich, o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich wykonaniu; - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy; 22.5.3. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem zapisów pkt. 11.3. SIWZ; 4. sposobu spełnienia świadczenia stron na skutek wystąpienia konieczności zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany sposobu spełnienia świadczeń stron i zmiany w tym zakresie będą dokonane zgodnie z projektem zamiennym (dokumentacją zamienną); 5. zapis punktu 22.5.4. SIWZ nie dotyczy wykonania prac przywracających stan poprzedni, w sytuacji kiedy do czasu odbioru końcowego całości robót Wykonawca na zasadzie ryzyka ponosi wyłączną odpowiedzialność za oddanie przedmiotu umowy, zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót (w tym także robót odebranych w ramach odbiorów częściowych) na wskutek wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk losowych, w tym siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - tor wodny oraz podejściowy Portu Łeba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 1 - tor wodny oraz podejściowy Portu Łeba - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 2 Mm o łącznej ilości szacunkowej 8.000 m3;
2. Port Łeba:
-tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu zachodniego o kierunku rzeczywistym 203o (w polu widzenia białego sektora światła podejściowego) o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie 40 m, głębokość 3,5 m na długości 300 m od głowicy falochronu zachodniego w kierunku morza i 5 m na pozostałej długości toru;
-tor wodny od głowicy falochronu zachodniego do obrotnicy o parametrach: długość 1160 m, szerokość 20 m w osi kanału, głębokość 3,5 m;
-obrotnica "w rozwidleniu kanału i basenu rybackiego": średnica - 50 m, głębokość - 3,5m;
-stwierdza się lokalne spłycenia -2,0 m na redzie oraz -3,0 m na torze wodnym Portu Łeba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
393360.16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 10 |
termin przystąpienia do realizaccji zleconych prac | 30 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - tor wodny oraz podejściowy Portu Ustka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zadanie nr 2 - tor wodny oraz podejściowy Portu Ustka - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 3 Mm o łącznej ilości szacunkowej 6.000 m3;
2.Port Ustka:
-tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego kierunku 180o, o parametrach: długość 962 m, szerokość w dnie 60 m, głębokość 6,5 m;
-tor wodny od falochronu wschodniego do fabryki lodu o parametrach: długość 1250 m, szerokość 24 m w osi kanału portowego, głębokość 5,5 m;
-obrotnica "trawers kapitanatu" szerokość 67 m, głębokość 5,5 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
316760.16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 10 |
termin przystąpienia do realizacji zleconych prac | 30 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - tor wodny Portu Darłowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 3 - tor wodny Portu Darłowo - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 3,5 Mm o łącznej ilości szacunkowej 6.000 m3;
2.Port Darłowo:
- tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego o kierunku 116o, o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie 60 m, głębokość 8 m;
- tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do obrotnicy o parametrach: długość 2420m - 23 m w osi kanału portowego, głębokość 5,5 m;
- obrotnica "rozgałęzienie kanału i wejście do basenu przemysłowego": średnica 110 m, głębokość 5,5 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
324460.16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 10 |
termin przystąpienia do realizacji zleconych prac | 30 |
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - tor wodny Portu Kołobrzeg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 4 - tor wodny Portu Kołobrzeg - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 4,0 Mm o łącznej ilości szacunkowej 3.000 m3.
2. Port Kołobrzeg:
- tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego o kierunku 150o w odległości 300m od głowicy wschodniego falochronu kierunek 122o o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie - 80 m, głębokość - 8 m;
- tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do obrotnicy w rozwidleniu kanałów o parametrach: długość 1040 m, szerokość 26 m, głębokość 6,3 m, a następnie od obrotnicy do głowicy wschodniej wejścia do Basenu Jachtowego o parametrach: szerokość 12 m, głębokość 6 m, a od zjazdu RORO do wejścia do Basenu Jachtowego głębokość 3,5 m;
- obrotnica "w rozwidleniu kanałów": średnica 140 m, głębokość 6,3 m;
- osadnik na rzece Parsęta na wschód od wejścia do Basenu Jachtowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
190460.16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatości | 10 |
termin przystąpienia do realizacji zleconych prac | 30 |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Leśna Podlaska oraz Budowa zbiornika retencyjnego w otoczeniu rzeki "Klukówka" miejscowości Leśna Podlaska w Gminie Leśna Podlaska.
- Budowa stawów do rozrodu płazów w celu zwiększenia zasobności żerowisk orlika grubodziobego
- Budowa dwóch otwartych zbiorników retencyjnych służących gromadzeniu wód opadowych, roztopowych i powierzchniowych
- Przebudowa trzech otwartych zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na dz. nr. ewid. 697 w miejscowości Łajsce.
- Budowa stawu zasilanego wodami gruntowymi na działkach nr ewid. 90/2, 91 w miejscowości Dąbrowica
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Lubsko w 2006 roku.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.