Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: przebudowa i modernizacja części istniejącego obiektu na siedzibę filii Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli przy ul. Spokojnej 15 w Myśliborzu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli, do kontaktów: Walerczyk Henryk, al. Wyzwolenia 105, 71-421 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4225224, 4225221, fax 091 4225224, e-mail: sekretariat@cdidn.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.cdidn.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): nie dotyczy Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja części istniejącego obiektu na siedzibę filii Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli przy ul. Spokojnej 15 w Myśliborzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: dz. nr 391/1, ul. Spokojna 15, Myślibórz, gmina Myślibórz, pow. myśliborski, woj. zachodniopomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wewnątrz na parterze, piętrze, klatce schodowej wraz z wewnętrznymi instalacjami i na zewnątrz wejście do budynku oraz wymiana okien w sali dydaktycznej. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 i art.24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wewnątrz na parterze, piętrze, klatce schodowej wraz z wewnętrznymi instalacjami i na zewnątrz wejście do budynku oraz wymiana okien w sali dydaktycznej. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. 2.Wykonanie minimum 60% robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników. 3.Potwierdzenie zrealizowania obiektu w terminie do 15/11/2006 r. 4.Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 3(trzech)inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 5.Kierownik budowy posiada minimum 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy. 6.Legitymowanie się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 100.000 zł. 7.Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przekazanych przedmiarów robót (z zachowaniem układu, kolejności i podstaw otrzymanego przedmiaru robót) tj.każda pozycja z przedmiaru robót powinna być wyceniona bez pominięć pozycji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o dostarczone dokumenty i załączniki Zamawiający dokona oceny ofert stosując zasadę /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca, który uzyska choćby jedną ocenę /nie spełnia/ zostaje wykluczony z postępowania. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium - cena 100%. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 i art.24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik do Specyfikacji). 7. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia - kierownik budowy - decyzje stwierdzające uprawnienia budowlane wg specjalności - aktualne poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia. 10.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100.000 zł. 12.referencje lub inne dokumenty od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. 13.Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. 14.Wykonanie minimum 60% robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnym, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników. 15.Potwierdzenie wykonania robót w terminie do 15.11.2006 r. 16. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 3(trzech) inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 17.Kierownik budowy posiada minimum 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdidn.edu.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 10:15, Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli, al. Wyzwolenia 105, 71-421 Szczecin, pokój nr 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie usługi introligatorskiej
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Zakup bonów żywnościowych oraz bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Zakup i dostawa akumulatorów do podnośników kolumnowych
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług)-Postępowanie nr SZC.WO.260.1.2025
- Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej, procesu szkolenia żołnierzy zawodowych jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz innych przedsięwzięć
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
- "Rozbudowa Żłobka Nr 1 w Augustowie"
- Budowa wiaty na wózki dziecięce , wymiana płytek na schodach oraz montaż obudowy na podeście wejściowym do budynku Przedszkola Gminnego w Nowym Żmigrodzie na potrzeby utworzenia Żłobka Gminnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.