Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Gostynin: DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
Numer ogłoszenia: 503822 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie , Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352041 do 44, faks 024 2353225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli. Szczegółowa lista pozycji z określeniem przedmiotu zamówienia oraz szacunkowej ilości zapotrzebowania znajduje się w formularzu cenowym (w arkuszu Excel) stanowiącym załącznik do SIWZ. 1) Część Nr 1 - GAZY MEDYCZNE. Dostawy gazów medycznych w butlach (tlen medyczny, podtlenek azotu medyczny, dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii, dwutlenek węgla medyczny do krioterapii, gaz medyczny rozweselający) wraz z dzierżawą butli, do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Szpitala w Gorzewie, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin. 2) Część Nr 2 - AZOT CIEKŁY. Dostawy azotu ciekłego do krioterapii wraz z napełnieniem naczynia Dewara - 35l, do Przychodni Rejonowej Zamawiającego zlokalizowanej w Gostyninie, ul. 3 Maja 45, 09-500 Gostynin..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 44.61.00.00-9, 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia w zakresie obrotu gazami medycznymi oraz do wytwarzania produktu leczniczego dla wytwórcy. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w żądanych w pkt. 7.1. Instrukcji dla Wykonawców oświadczeniach i dokumentach, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w żądanych w pkt. 7.1. Instrukcji dla Wykonawców oświadczeniach i dokumentach, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Załącznik Nr 7 - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity - Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, z późn. zm.). 2) Załącznik Nr 8 - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i stosowania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.). 3) Załącznik Nr 9 - Karty Charakterystyki.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą i formularzami cenowymi (odpowiednio dla Części Nr 1 i Nr 2) należy złożyć: 1) Załącznik Nr 10 - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany Umowy, w oparciu o pisemny, zaakceptowany przez obie Strony wniosek, w przypadku: 1) zmiany nazwy Towarów przy zachowaniu jego właściwości, 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 3) zmiany jednostki miary Towarów przy założeniu, że cena jednostkowa zostanie ustalona z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową, 4) obniżenia ceny, 5) rezygnacji z wykonania części zamówienia, 6) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowane treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2. Zmiany, o których mowa w punkcie 1 obowiązują od dnia podpisania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 4 (budynek administracji w Gorzewie, ul. Kruk 5).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 1 (budynek administracji w Gorzewie, ul. Kruk 5).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GAZY MEDYCZNE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy gazów medycznych w butlach (tlen medyczny, podtlenek azotu medyczny, dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii, dwutlenek węgla medyczny do krioterapii, gaz medyczny rozweselający) wraz z dzierżawą butli, do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Szpitala w Gorzewie, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 44.61.00.00-9, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AZOT CIEKŁY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy azotu ciekłego do krioterapii wraz z napełnieniem naczynia Dewara - 35l, do Przychodni Rejonowej Zamawiającego zlokalizowanej w Gostyninie, ul. 3 Maja 45, 09-500 Gostynin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Gostynin w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do ....
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.