Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 503891-N-2017 z dnia 2017-05-09 r.
Urząd Gminy w Jastrzębi: AKTYWIZACJA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ TWORZENIE MIEJSC REKREACJI W GMINIE JASTRZĘBIA Z podziałem na zadania ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH ZADANIE 2: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddzialanie Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Jastrzębi, krajowy numer identyfikacyjny
53479900000, ul.
,
26631
Jastrzębia, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 840 505, e-mail
wojt@jastrzebia.pl, faks
483 840 504.
Adres strony internetowej (URL): www.jastrzebia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jstrzebia.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Jastrzębi, Jastrzębia 110, 26-631 Jastrzębia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AKTYWIZACJA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ TWORZENIE MIEJSC REKREACJI W GMINIE JASTRZĘBIA Z podziałem na zadania ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH ZADANIE 2: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA
Numer referencyjny:
RI.271.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - usunięcie humusu - przestawienie piłkochwytow - przestawienie ogrodzenia roboty ziemne - wykonanie rowków pod obrzeża podbudowy - wykonanie koryta w gr. kat. II-IV o gr. 20cm - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm - wzmocnienie podłoża geowłókniną boiska - ustawienie obrzeży bet 30x8cm z oporem z betonu C12/15 - wykonanie podbudowy z dwóch warstw kruszywa 31,5/63mm gr. 10cm, 0/31,5mm gr. 5cm. - wykonanie nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej o łącznej grubości 4,3mm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (opaska wokół boiska) wyposażenie boisk - zakup i montaż dwóch kompletów koszy z tablicami, słupków i siatki do siatkówki, słupków i siatki do tenisa - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjno-regulaminowej - wykonanie zieleńca wokół boiska ZADANIE 2: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - mechaniczne przemieszczanie mas ziemnych na odl. do 50m - wykonanie wykopów mechanicznych z transportem urobku na odl. do 1km - wykonanie wykopów mechanicznych z transportem urobku na odl. do 1km i rozłożeniem na gr 25cm utwardzony ciąg komunikacyjny - wykonanie podsypki piaskowej gr. 5cm - wykonanie podbudowy z kruszywa 0/63mm o gr. 10cm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm (kolor szar wyposażenie mała architektura - zakup i montaż zestawu do ćwiczeń typu " STREET WORKOUT" - zakup i montaż zestawy do piłki siatkowej plażowej - zakup i montaż drewnianej altany ogrodowej z wyposażeniem w ławki i stoły - zakup i montaż zestawu zabawowego dla dzieci i piaskownicy - zakup i montaż grilla betonowego, ławek ze stołami, betonowego stołu do tenisa stolowego - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lamp z zasilaniem solarnym ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - roboty pomiarowe - usunięcie humusu - wykonanie koryta o gr. 10cm - odwóz nadmiaru urobku na odl. do 5km nawierzchnia trawiasta - wykonanie zieleńca nawierzchnia piaskowa - zakup i ułożenie geowłókniny separacyjnej - wykonanie nawierzchni paskowej o gr 30cm urządzenia placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i posadzenie krzewów
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112723-9 |
37440000-4 |
45223800-4 |
45100000-8 |
45233120-6 |
45212221-1 |
45111200-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2017-08-31 | |||
2017-07-14 | |||
2017-07-14 | |||
2017-07-14 | |||
2017-08-11 | |||
2017-07-14 |
II.9) Informacje dodatkowe: TERMINY ZAKOŃCZENIA POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ (CZĘŚĆ I) ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH - do dnia 31.08.2017 (CZĘŚĆ II) ZADANIE 2: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZADZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA - do dnia 14.07.2017 (CZĘŚĆ III) ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZADZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA - do dnia 14.07.2017 (CZĘŚĆ IV) ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZADZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA - do dnia 14.07.2017 (CZĘŚĆ V) ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZADZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA - do dnia 11.08.2017 (CZĘŚĆ IV) ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZADZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA - do dnia 14.07.2017
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Określenie warunków: - Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu chodzi o budowę,przebudowę rozbudowę lub remont boiska ze sztuczną nawierzchnią (zadanie 1) i budowę, rozbudowę, montaż urządzeń małej architektury, montaż urządzeń placów zabaw, montaż urządzeń siłowni terenowych(zadania 2-6) o wartości minimum 25.000,00zł brutto każda.Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone. - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy w specjalności drogowej - 1 osoba (zadanie 1), - Kierownik budowy w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej - 1 osoba (zadania 2-6) Wskazana osoba kierownika winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej oraz posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe. -oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. -wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez Zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości Wykonania decyzji właściwego organu.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
- Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu chodzi o budowę, przebudowę rozbudowę lub remont boiska ze sztuczną nawierzchnią (zadanie 1) i budowę, rozbudowę, montaż urządzeń małej architektury, montaż urządzeń placów zabaw, montaż urządzeń siłowni terenowych(zadania 2-6) o wartości minimum 25.000,00zł brutto każda.Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone. - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy w specjalności drogowej - 1 osoba (zadanie 1), - Kierownik budowy w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej - 1 osoba (zadania 2-6)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadania od 1 do 6) w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych Wadium na poszczególne zadania: Wadium (zadanie 1): 4 000 zł słownie: cztery tysiące złotych Wadium (zadanie 2): 1 500 zł słownie jeden tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 3): 1 500 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 4): 1 500 zł słownie jeden tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 5): 5 000 zł słownie: pięć tysięcy złotych Wadium (zadanie 6): 1 500 zł słownie jeden tysiąc pięćset złotych. Ustalone powyżej wadium Wykonawca wnosi na zadania na które składa ofertę.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
gwarancja | 30 |
doświadczene kier. budowy | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-24 , godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112723-9, 45223800-4, 45100000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
gwarancja | 30 |
doświadczenie kier. budowy | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 37440000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-14 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
gwarancja | 30 |
doświadczenie kier. budowy | 10 |
najniższa cena | 60 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 37440000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-14 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
gwarancja | 30 |
doświadczenie kier. budowy | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 37440000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-14 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
gwarancja | 30 |
doświadczenie kier. budowy | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212222-1, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-11 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
gwarancja | 30 |
doświadczenie kier. budowy | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45111200-0, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-14 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
gwarancja | 30 |
doświadczenie kier. budowy | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.